Ik heb kaartjes besteld bij AV. Kwamen wel de eerder genoemde 15 euro reserverings kosten bij.
Aanbieding 4 wordt 10 is nog tot eind deze maand geldig. Geldt ook voor aanbieding bij AE.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb kaartjes besteld bij AV. Kwamen wel de eerder genoemde 15 euro reserverings kosten bij.
Aanbieding 4 wordt 10 is nog tot eind deze maand geldig. Geldt ook voor aanbieding bij AE.
O.k. ik ben eruit wat het "probleem"is en waar de verwarring is ontstaan.
Ikzelf was ook aan het kijken voor deze tickets bij beide aanbieders.
Patries heeft haar tickets besteld bij AV.
Bij AV staat in de algemene voorwaarden vermeld dat er 15 euro aan reserveringskosten bijkomen.
Op de pagina waar de tickets met hun prijzen staan staat er niks vermeld.
Maar BIj AE wel, daar staat netjes vermeld dat het 5 euro aan verzend en administratiekosten extra gaat kosten.
Patries heeft dus duidelijk beide sites door elkaar gehaald bij het bekijken van de extra te verwachten kosten.
AV noemt de extra kosten van 15 euro dus netjes en spreekt niet over 5 euro zoals AE wel doet.
Kan gebeuren natuurlijk, zou namelijk iets typisch voor mij kunnen zijn......
Hoi Yvet,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de algemene voorwaarden niet helemaal heb gelezen voor het bestellen van de tickets:oops:
Ik was er wel aan begonnen maar het begin gaat over vluchten, vluchtprijs, bagage enz. Ik dacht dat komt wel als ik mijn vliegtickets ga bestellen. Dus heb niet verder gelezen. Dat van die reserveringskosten staat pas op pag 5. Aangezien ik wel al weken op het forum aan het lezen was en nog niets had gelezen over deze € 15,- heb ik idd niet verder gekeken.
Ik wil wel nog een keer heel duidelijk zeggen dat ik niets op die € 15,- heb aan te merken. Ik heb nu al heel veel contact met AV gehad.
Theo is druk aan het bellen geweest met Amerika voor mijn wensen betreffende het Dining plan. En morgen bellen ze met de uitkomst. Dus de service is echt perfect:!: En al hun moeite is die € 15,- meer dan waard.
Het ging mij er alleen om dat de mensen hier op het forum ervan op de hoogte waren zodat ze de reserveringskosten wel mee kunnen nemen in het totaal bedrag.
Groetjes Patries
ja, inderdaad ik ook; zat te twijfelen tussen AE en AV en het is dus AE geworden door die extra €15 bij AV. In eerste instantie dacht ik ook nog leuk een waardebon te krijgen, maar dat geldt niet voor een 3-daagse pas. Eigenlijk wilden we een 2-daagse hopper, maar dit was goedkoper. En ook wel het maximum aan disneypark hoor, als ik de verhalen lees van parkverslaafden hier .... :shock: Mij zou je dan kunnen opbergen :-D
AV heeft nog een paar 4=10 kaarten over (aktie eindigde 31 okt).
Kopen of wachten op de volgende aktie?
Veel goedkoper zullen ze niet worden. Ze zijn onbeperkt houdbaar dus als je ze nodig hebt...
Zoals ik schrijf: de aktie eindigde maar ze hebben er nog een paar over dus....
Hallo,
Wij zijn hier een beetje nieuw in. Wij willen zoizo naar de disney parken als we in mei in orlando zijn. maar hoe kan ik dit nu het beste aan pakken???
Ga ik dan nu al kaarten regelen zo ja waar??? of regel ik dat daar??? en wat bedoelen jullie met hoppen en die kaarten van 4=10??? en kan je daar dan mee hoppen zoals jullie zeggen maar dat je dan 2 dagen in 1 dag kwijt bent.
Sorry ik snap het allemaal niet helamaal meer. kan iemand mij even rustig en duidelijk uit leggen wat onze optie's zijn????
B.V. D...
deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden, klik hier voor alle verschillende prijzen.
Wil je er veel meer van weten, kijk dan eens op Ben's Site, bij de Orlandotips (onder menu, in het midden).
Succes, Eric
Sorry ik wordt er nog niet echt wijs uit :-(
Hoe zit dat nou dan met die kaart van 4=10 en kan je die nu al bestellen???? ( zijn die er nog ?) en zijn die dan nog geldig???
Die aanbieding kun je niet meer krijgen....
Ok dat is duidelijk. dat wilde ik even weten.
Maar is het nu slimmer om daar je kaarten te kopen of moet ik dat al in nederland doen?
en als je 4 a 5 dagen naar parken wil wat kan ik dan het betse nemen???
Die aanbieding 4=10 niet nee.
Maar bij AE (american Eastates) nog wel, daar betaal je €159 voor de base tickets, je hebt dan 10=6. Deze aanbieding loopt nog t/m 30 november.
Nom en San, lees eens rustig alle info over toegangskaarten door, moeilijk is het niet maar wel goed lezen.
Neem geen overhaaste beslissingen, maar lees jezelf goed en en bedenk erg goed wat je zelf nu precies wilt.
Extra uitleg: 10=4 of 10=6 betekend gewoon de aanbieding, 10 dagen halen er maar 4 betalen en dus ook 10 dagen halen 6 dagen betalen.
Je kan alleen maar naar de parken met dit ticket, je mag maar 1 park per dag dus geen hoppen.
Het ticket is na de 1e gebruiksdag nog 14 dagen geldig.
En tot je 1e gebruiksdag maakt het niet uit, al is die 1e dag in 2010.
Dankje Yvet,
Wij gaan zeker even op die site kijken en er rustig over lezen.
Nou we hebben onze 4 daagse hopper pas besteld en dan 1 dag gratis erbij !!!!
Nogmaals bedankt voor de tip Yvet.
geen dank, graag gedaan.... (liever fooi;))
Hm, dit is niet zo best... ik dacht dus gelezen te hebben dat je met een basic ticket wél kon hoppen (maar dan dus 2 dagen zou inleveren) en daarom hebben wij een basic ticket genomen. Nu lees ik dus dat dat helemaal niet meer kan... en wij waren eigenlijk wel van plan om sowieso op twee dagen te gaan hoppen :(
Nou ja, niks meer aan te doen natuurlijk, maar het beperkt ons wel wat in de mogelijkheden! Ik heb mn tickets nog niet binnen, misschien kunnen we nog omboeken... ff over nadenken!
Ik heb ook altijd hopperpassen gekocht, maar eigenlijk maar zelden van de hopperfunctie gebruik gemaakt.
Dit keer dus maar een base ticket gekocht.
Overigens kun je ter plaatse bij de kassa je ticket nog opwaarderen met een hopperfunctie, dus ik zou gewoon afwachten of je het inderdaad gaat doen.
Zelfs als je ticket al geactiveerd is, dus als het aantal dagen al is gaan lopen, kun je het ticket gewoon veranderen !!!
Eric
Goeie tip.
Ik heb hem weer opgeslagen:-D
Groetjes Patries
Ik heb voor de zekerheid onze tickets toch maar omgezet naar 7 daagse hoppertickets. Kost 21 euro meer per persoon, dat vind ik nog wel meevallen :)
Da's wel te overzien ja. Heb je dan ook Water and Fun options?
Valt inderdaad erg mee, ik dacht dat het duurder zou zijn. Nu heb je tenminste de mogelijkheid en hoef je er niet meer over na te denken als je een keer wilt hoppen.
misschien een domme vraag...
maar wat is AV???
waarschijnlijk een afkorting.. tell me waarvan??!!!
Niet zo heel dom hoor. Kijk eens op pagina 2 van dit topic :)
Aangezien ik nog steeds een het rondkijken ben voor tickets van Disney World zag ik net het volgende bij American Vacations staan ;
"De tarieven van Walt Disney World 2007 worden momenteel bijgewerkt. Ook zullen er nieuwe acties worden toegevoegd!"
Weet iemand wat dit kan betekenen?
Betekend dit dat de prijzen gaan stijgen, ik heb hierover nog niks gelezen bij Disney, dus nu vraag ik me af of ik misschien toch niet beter nu tickets kan bestellen i.p.v. wachten?
Normaal gesproken heeft AV en AE toch altijd goede prijzen.
Normaliter toch iets beter dan Disney zelf.
AV = officiele Disney dealer, dus hij zal wel een goede aanbieding krijgen.
Je kunt natuurlijk ook even belen.
Teo zal je wellicht iets meer kunnen zeggen.
Ik heb ieder geval heel goede ervaringen met AE.
Groet,
Pascal
3 dagen betekend dat je iedere dag naar en ander park kunt
Hoppen bij base ticket is niet mogelijk.
ACTIE! Bestel nu een 5 dagen PARK HOPPER Ticket en u krijgt een 7 dagen PARK HOPPER Ticket!
1 vd mogelijkheden. wij hebben een 10 daags ticket met hoppen en waterfun
Weet iemand of je als je bv. een 6=10 dagen MYW ticket met Hopper functie koopt, en wilt dan achteraf toch nog naar een water park gaan je dit gewoon kunt bijbetalen of moet je dan een apart ticket kopen?
Volgens mij kun je een ticket altijd upgraden, maar als je een keer wilt gaan lijkt mij een los ticket voordeliger.
Eric
Goede prijzen, dat zeker. Undercovertourist komt (zelfs via de Mousesaver-link) iets ongunstiger uit bij de kaarten zonder de non-expiration optie. Vooral de 6=10 dagen maakt het gunstig. Als je non-expiration wil, dan zijn AE en AV enkele tientjes duurder.
Vergeet alleen niet de verzend- en administratiekosten mee te rekenen bij AE (altijd €5 per bestelling) en AV (€15 als je ze niet meteen bij een reis besteld). Bij UTC zijn die kosten inclusief.
ik heb de kaarten via mijn reisbureau besteld en ik heb 7 dagen hopper voor de prijs van 4 dagen. Kost 200 euro. Dus heb ik dacht ik een goede deal.
We wilden eerst een reis bij AE boeken en hadden ook al een offerte klaar, maar op 1 februari ging de prijs van het hotel ineens omhoog, flink hoor dus hebben we besloten om stukjes te boeken via een reisorganisatie.
Kwamen we nog goedkoper uit. Later bleek dat de hotelprijs bij AE weer naar beneden was gegaan, maar toen hadden we al geboekt en hebben we een super disney deal.
Maar vergelijken en vergelijken is gewoon heel belangrijk.
Heleen
Hoi!
Ik heb toch even een vraag over de pretparktickets. Mijn vriend en ik gaan in mei, twee weken naar Florida en willen dan maar twee dagen een pretpark bezoeken. We willen Disney's Magic Kingdom en Universal studio's bezoeken. Hebben jullie enig idee hoeveel een dagticket kost? Ik wil graag ongeveer een prijs weten.
Alvast bedankt.
Wat zouden jullie de voorkeur aan geven je auto parkeren bij 1 park en dan de hele dag met het Disney vervoer naar andere parken hoppen, of zelf met de auto naar het andere park gaan.
Tot nu toe heb ik altijd mijn auto op een parkeer plaats gezet en met het Disney vervoer naar de parken gegaan, maar nu las ik net in het inmiddels beruchte boek, dat je ook met de parkeer kaart van een park naar een ander park kunt rijden (ja wist dit echt nog niet!).:oops:
Maar is dit beter, vlugger, makkelijker??
Wat is jullie ervaring hiermee :?:
Wij hebben altijd als we in disney waren geen auto gehad omdat we de bussen gebruikte en de monorail.
Maar dit jaar hebben we gekozen voor continu een auto te hebben.
Wij verbliven dit jaar ook niet in een disney hotel maar in een villa maar als we naar disney gaan dan gaan we denk ik voor het gemak toch hoppen met auto want je hoeft dan niet de hele tijd te wachten op het vervoer alhoewel het best vlot gaat met het disney vervoer.
Ik denk zelf dat het elkaar niet zoveel uitmaakt!
Meer het gevoel wat je zelf wilt.
gr maris:wink:
Mijn ervaring = dat het transport systeem leuker is.
Monorail, bootje, treintje --> heeft toch iets meer dan de auto.
Ik heb tevens met de auto tussen de parken heen "gehopt".
Ook dit kan snel gaan, is natuurlijk ook een beetje afhankelijk waar je de auto geparkeerd hebt (kort bij de ingang).
Mijn vrouw is vorig jaar ziek geworden, toen was ik genoodzaakt om met de auto tussen de parken en hotel te rijden.
Ging naar mijn idee snel en gemakkelijk.
Zal dit jaar wederom iedere dag met de auto gaan, ondanks de 10 Dollar parkeerkosten.
Alleen het gemak al.
Ga je met de bus vanaf het hotel, ben je helemaal afhankelijk hiervan.
Het ligt er een beetje aan tussen welke parken je wilt gaan hoppen. Wij hoppen meestal met de auto.
Alleen tussen Magic Kingdom & Epcot nemen we de monorail en tussen Epcot & MGM gaan we met de boot. Je kunt dus afhankelijk tussen welke parken je gaat hoppen beslissen of je met de auto gaat.
Is ook wel zo leuk voor de afwisseling.
Nog een tip: vergeet niet waar je je auto parkeert! Als je 's morgens aankomt bij een park staan er nog niet zoveel auto's maar als je 's middags of 's avonds weggaat.... :shock: