Ja dat is Amerika, hun zijn zo makkelijk met kortingen. Kan Nederland nog wat van leren hihi.
Nou ik zal wel ruim van te voren reserveren, wil nou al zo lang met dolfijnen zwemmen, en nou moet het gebeuren ook!
Bedankt Cloggie68!
Afdrukvoorbeeld
Ja dat is Amerika, hun zijn zo makkelijk met kortingen. Kan Nederland nog wat van leren hihi.
Nou ik zal wel ruim van te voren reserveren, wil nou al zo lang met dolfijnen zwemmen, en nou moet het gebeuren ook!
Bedankt Cloggie68!
Onderstaande staat op de site van Discovery Cove. Het lijkt toch echt inclusief tax te zijn.
Discovery Cove Ultimate Experience 2009 Jan. 1 - Dec. 31
Dolphin Package $359 Non-Dolphin Package $259
SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, Aquatica included
*Prices listed are per person, plus tax.
Nee hoor, price $359 per person, plus tax... dus $359 plus de geldende Florida tax
Naar mijn bescheiden mening, en wat ik zo al om me heen gezien heb (winkels e.d.) betekent "Plus Tax" dat de tax er nog gewoon bij komt.
Als het er bij in zit staat er gewoonlijk "tax included".
(beetje dubbel met jurgen&stefan; synchroon typen :-) )
Het blijft een instinker :?
Eergister even een kwartiertje gebeld naar Theater of the Sea en de 'swim with sealions' gereserveerd. Ik ga zelf alleen wat foto's en een videootje er van maken, vind het even wat te duur. Misschien volgende keer.
Toch handig, dat Voipbuster om zo lekker voordelig naar Amerika te bellen (had ik extra beltegoed bijgekocht dan was het zelfs helemaal gratis, nu maar 15 cent voor het gesprek.) En helemaal ideaal in combinatie met een normaal dect-toestel, zodat je niet hoeft te rotzooien met een PC.
Wij hebben op 3 september bij Dolphins Plus in Key Largo gezwommen met dolfijnen. Er waren enorm veel mensen, dus ik zag de bui al hangen. Maar het werd hier echt enorm goed aangepakt. We werden verdeeld in 6 groepen en deze groepen werden ook weer onderverdeeld. Zo konden we dus enkel met z'n tweetjes in het water met drie dolfijnen!
In het begin ging het niet helemaal goed en deden de dolfijnen lekker hun eigen ding (was alleen maar leuk om te zien!) en zwommen ze allemaal lekker door elkaar heen :)! Daarom moesten we even het water uit en wachten tot de rust weer teruggekeerd was. We hadden al een paar oefeningen gedaan, maar toen we het water weer ingingen, begon het programma gewoon weer overnieuw (prima!). We hebben zo'n 50 minuten met ze gezwommen, het was echt fantastisch! Van haastwerk was er hier echt geen sprake!
In totaal waren we $ 415,- kwijt, net geen 300 euro. Hier zat een foto pakket bij in, we hebben in totaal 70 foto's!
We gaan in mei 2010 naar Discovery Cove. Dit lijkt ons echt fantastisch (ook gezien alle goede reactie op FF). Met een gezin kom je al snel over de $ 1000, dus Hollanders als we zijn pakken we elke korting mee.
De "book early and save" korting vind ik erg riskant. Geldt slechts voor een periode voorafgaand aan de bewuste datum. Straks zijn er geen plaatsen meer ... Heeft iemand ervaring?
Website heeft ook de mogelijkheid om een "promotion code" in te voeren. Weet iemand wie deze codes uitdeelt?
Anders toch maar nu boeken, scheelt een hoop teleurstelling! Wie helpt?
Dolphin Research Center heb ik net geboekt voor November=D> Op de Keys gaan we een half uur zwemmen met dolfijnen. Dit als verrassing voor mijn vrouw, aangezien ze hiervan al droomt sinds ze klein is. Ga niks vertellen van te voren en neem haar op de dag zelf mee hier naar toe. :-\"
Iemand ervaring hier? Hoe was het en wat kan je verwachten?
Wij hebben er ook gezwommen. Was een leuke ervaring. Zie hier ons reisverslag van die dag: http://rondreisflorida2007.wordpress...enterkey-west/
Dank je! Leuk verhaal. Ben benieuwd je had het over iets meer dan 15 minuten? In de mail die ik net en ontvangen hebben ze het over 25-30 minuten, ben benieuwd.
Ik heb deze hele topic doorgelezen, maar ben het niet tegengekomen: Bestaat er een mogelijkheid om te zwemmen met dolfijnen aan de westkust van Florida? We verblijven nl in de buurt van Fort Myers. Heb ook al aardig wat zoekwerk gedaan op het internet...
Kan ik allemaal bevestigen !
Mijn vrouw heeft er gezwommen met de dolfijnen begin oktober, en volgens haar was het iets wat je zeker moet gedaan hebben in je leven. Ikzelf was helaas de gelukkige fotograaf.
Tevens is je ticket dan ook geldig voor Seaworld. :D
Wij hebben dit jaar eind april ook Discovery Cove gedaan... nu twijfelden we heel erg. De kids willen graag terug (die van 7 vooral voor het snorkelen) en wij ook. Opa en oma zijn dus nog nooit geweest. We hebben besloten om nu toch een dagje te gaan maar maar 1 of 2 van ons gaan echt met de dolfijnen zwemmen, verder wordt het gewoon een heerlijke relaxdag én we hebben toch een 14 dagen-pas voor Seaworld erbij!
ik zou graag willen boeken voor een dagje in de meivakantie
als ik nu boek, begrijp ik ,dat ik 25% moet aanbetalen en de rest 30 dagen voor `DE DAG `zelf (word dit dan automatisch van je creditcard gedaan of moet je dat zelf weer overboeken)
krijg je als je via Dc zelf boekt, dan E-tickets of krijg je ze per post
hoe werkt dit ??
Volgens mij moest ik alles in 1x betalen bij DC afgelopen april. Je kunt het wel kosteloos annuleren (alleen risico op koersverschil natuurlijk). Je krijgt een brief per post thuis (en een e-mail) waarmee je je kunt melden bij de ingang van DC.
hallo derrobbie,
heb bij jullie de foto's bekeken en zag dat jullie met dolfijnen gezwommen hebben
Kun je me vertellen waar dat was en wat het ongeveer kost?
alvast bedankt groetjes Monique
Natuurlijk, Dat was bij Theater of the Sea in Islamorada. Ongeveer halverwege de keys.
Het is een klein park, met mensen die volgens mij erg begaan zijn met het welzijn van hun beesten.
Mijn vriendin heeft nu 2x gezwommen met Stormy & Duffy:lol:
Het kost wel $175,- (en als je hun eigengemaakte DVD erbij wilt hebben komt er nog $50,- bij) maar als het je leuk lijkt maak je echt iets ongelooflijks mee. Helemaal Super!!
hallo mijn naam is simon en ik ga in mei met mijn gezin naar florida daar zou ik graag met dolfijnen gaan zwemmen .
iemand ideeen waar ik dat het beste kan doen alvast bedankt .
Het hangt ervan af waar je naar toe gaat, blijven jullie in Orlando? Dan kun je het best naar Discovery Cove kijken (van Seaworld). In mei hebben ze al de dolphin swim voor $199 (en die niet wil zwemmen met dolfijnen is $99), daar zit de hele dag eten/drinken én een 14 daagse pas voor Seaworld of Busch Gardens bij. Op ons blog van 2009 staat een verslag.
Hallo Simon, ik heb je bericht verplaatst naar een al bestaand onderwerp op je vraag.
Hier staat al heel veel informatie in over het zwemmen met dolfijnen.
Onder deze link staat een heleboel over het door Cloggie genoemde Discovery Cove.
Eén en andere allemaal gevonden met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina.
Je bent nu nog nieuw op dit forum, maar zult al die handige functies vanzelf ontdekken.
Het heeft zijdelings iets met dit onderwerp te maken, maar klopt het dat het vanaf de pier in Naples mogelijk is om dolfijnen te zien en zo ja, is dit altijd het geval of puur afhankelijk wanneer de dolfijnen zin hebben om richting de kustlijn te zwemmen?
Had op de site van Seaworld zitten kijken, voor de ultimate package betaal je +/- $250,- (ex tax). Dan kan je naar Discovery cove (dolphin package) + Seaworld + Busch Gardens gedurende 14 dagen.
Hoi
Wij gaan eind augustus naat Miami en Orlando.
Waar kan ik het beste met de dolfijnen zwemmen.
Mijn twee dochters willen dat dan ook. 9 en 6 jaar.
Maar spreken natuurlijk geen engels.
Mijn man maakt liever foto's
Groetjes Petra
@ Chicco68
Ze waren er elke keer toen we in Naples waren.Komt waarschijnlijk omdat het hier stikt van de vissers die hun vangst terug gooien in het water.
De dolfijnen zijn gewoon gewend aan een makkelijk hapje zonder er veel moeite voor te hoeven doen. Het zijn net mensen. :lol:
@ Petra07
We hebben er ook voor gekeken. In Miami moet je wel aangeven of je kind Engels verstaat. Of je anders een tolk mee krijgt?
Moet er wel eerlijk erbij zeggen dat we,nadat we het agressieve gedrag van de dolfijnen in Naples gezien hadden, we besloten hebben er van af te zien.
We kunnen vanuit miami makkelijk naar de key's rijden dat is geen probleem.
Dus een van die plekken waar ik over heb gelezen zal dan toch wel goed zijn.
Hoor veel over theater of the sea?
Dag allemaal,
Ik ga over drie weken naar Florida (ik zou eerst in de kerstvakantie gaan maar die reis kon door omstandigheden niet doorgaan). Graag zou ik met dolfijnen willen zwemmen. Kan iemand mij bij benadering zeggen hoe lang het rijden is vanuit Miami naar het Dolphins Research Center? Hoop het van iemand te vernemen.
Met Google maps kun je dat zoort zaken heel gemakkelijk vinden. Routebeschrijving kiezen, begin en eindpunt intypen en klaar.
Voor de route die je vraagt: http://tinyurl.com/y4ozg3l
Voor het gemak maar even vanuit gegaan dat je ergens in Miami Beach in een hotel zit. Van daaruit is het zo'n 2 uur rijden, als je geen verkeersopstoppingen of wat dan ook tegen hebt.
Thanks... Ik zit inderdaad (ergens) in Miami Beach in een hotel. Ik ga eens even googlen. Heb er ontzettend veel zin in. Ik denk dat mijn dochters uit hun dak gaan als ze met de dolfijnen in het water liggen.
hallo ik ga binnenkort met mijn gezin naar florida en ik zou daar graag met dolfijnen gaan zwemmen . kan iemand mij vertellen waar ik dat het beste kan doen en hoe ik dat het beste kan boeken ?? b.v.d. simon
Simon,
er is een FAQ die over dit onderwerp gaat: FAQ: Zwemmen met dolfijnen
En verder kun je dit onderwerp doorlezen voor ervaringen.
Wij hebben net bij het dolphin research center geboekt!
We hebben er super veel zin in!!!!
Voor wie nog Discovery Cove wil boeken en een American Express Card heeft, ik vond dit net op Facebook:
American Express cardholders can save up to $80 per person at Discovery Cove for visits through 12/23/10 using promotion code AMXDM10. Not valid on previously booked reservations.
Ik ben afgelopen juni in Miami geweest en heb in het Miami seaquarium met dolfijnen gezwommen, heel goed bevallen.
Ten eerste omdat het natuurlijk kortbij was, en ten tweede, bij de prijs van het zwemmen zat de entreeprijs van het park zelf mee inbegrepen (+/- 34 dollar). En mijn vriend betaalde ongeveer 40 dollar als toeschouwer, maar kreeg ook entreeprijs voor niets, plus hij mocht zelf de foto's van mij maken dus spaarde je het geld van de fotoshoot (tussen de 40 en 90 dollar).
Dus uiteindelijk hebben wij 196,- dollar betaald voor 1x dolfijnen zwemmen, 2x entree van park, en de foto's. En bij die anderen geloof ik kwam alles er nog eens los bij.
Hallo Allemaal,
Onze dochters willen in juni 2011( 26 tot 29 juni zijn wij in Miami ongeveer) zwemmen met dolfijnen.
Via internet ben ik er achter gekomen dat dat het beste op key largo kan.
Wie heeft hier ervaring mee?
En kan je vanuit Nederland boeken?
Alle tips zijn welkom
groetjes Cindy
Wij hebben in 2007 bij het Dolphin Research Center gezwommen. Is prima bevallen.
Als het goed is kun je online reserveren op hun site.
Wij hebben ook bij het Dolphin Reseach Centre gezwommen met dolfijnen en dat was super gaaf! Ik heb geen materiaal om mee te vergelijken omdat dit pas onze eerste keer was, maar alles was goed geregeld dus ik kan het je zeker aanraden!
Mijn keuze is gevallen op Dolphin Research Center op Grassy Key.
Niet zozeer omdat ik de rest vond tegenvallen, maar omdat ik voor zover ik uitgezocht heb alleen daar terecht kon met de huidige samenstelling van mijn gezin.
Ik ben alleen met 3 kids, waarvan 2 kleintjes (2).
We gaan dus eerst met zijn allen de Dolphin Dip doen. Normaal mag er maar één kind onder de 4 per volwassene in het water en die moet dan vastgehouden worden.
Ik heb contact opgenomen met het Dolphin research Center en ze gaven me een ontzettend duidelijk en uitgebreid antwoord; als mijn bijna 12 jarige dochter gedurende de hele Dip 1 van de tweeling kan dragen, mogen we gewoon met z'n 4-en het water in.
We betalen dan 104 dollar per persoon (voor mij en mijn dochter) en kinderen onder de 4 jaar zijn gratis. Dus 208 in totaal.
Diezelfde dag ga ik 's middags nog een deep water Encounter doen voor 189 dollar. Als de kleintjes dan toevallig slapen, maakt mijn dochter extra foto's. Zo niet, dan past ze even op ze, samen met een medewerkster van het Research Center. Ze mogen iig allemaal aanwezig zijn om te kijken, want met de Dolphin Dip hebben we allemaal een volle dag toegang tot het center
Erg vriendelijke mensen lijkt me. Die best een beetje flexibel zijn met dit soort probleempjes als je er om vraagt.