Wie kent deze autoverhuurder?
Hoi
Wij zijn aan het kijken op alle sites die auto te huur aanbieden in Florida.Nu kwam ik op deze site.Wie kent dit?
Ben benieuwd ze bieden auto's aan tegen gunstige prijzen.
B.v. een Luxury SUV voor de hele maand Februari voor 1468$ dit is ong 1000€.
Anthonie
Re: Wie kent deze autoverhuurder?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
De vraag is of de aangeboden prijs incl alle belastingen en verzekeringen is.
Er staat achter de prijs dat het inclusief verzekeringen is. En dit staat er bij over wat dat inhoud:
Citaat:
--UNLIMITED MILEAGE--
Unlimited mileage is included in the rates.
--LOSS DAMAGE WAIVER--
Waives fully the renters responsability in case of theft/accident.
--THIRD PARTY INSURANCE--
Third party liability insurance is included in the rates.
--TAXES & FEES--
The rates quoted include all airport fees, all state sales taxes, all state surcharges, all handling fees, all license fees and tag recovery fees.
--SLI--
LI provides the renter or any additional authorized driver as listed in the Rental Agreement, with automobile liability coverage against third party claims for bodily injury, including death, and property damage resulting from an automobile accident in the DOLLAR vehicle, during the rental period, in excess of the coverages provided under the Rental Agreement up to a maximum protection of $1,000,000 combined single limit per occurrence. SLI does not provided coverage for uninsured and underinsured motorist protection. SLI does not apply in Mexico.
--CFC/HSF--
Customer Facility Charge (CFC) and Homeland Security Fee (HSF) are included
Lijkt mij voldoende..
Re: Wie kent deze autoverhuurder?
Hoi
Heb inmiddels gemailt met ze, en dit is hun antwoord.
Geachte heer Kosters,
Ik heb zojuist de condities bekeken op Orlando Airport en voor beide
agentschappen aldaar geldt dat alle verzekeringen zijn inbegrepen, dus
all-risk, plus een extra dekking in geval van schade aan derden tot
1.000.000$.
Bij het boeken nemen wij een aanbetaling voor het reserveren van uw
auto, dit bedrag wordt gespecificeerd ten tijde van boeken en is over
het algemeen 15 tot 20% van de totaalsom. Het restantbedrag voldoet u
aan het verhuurbedrijf, in dit geval inderdaad Dollar of Alamo. Alle
betalingen geschieden per creditcard, deze is dan ook verplicht bij
het huren van een auto.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Leoniek de Gruijter
Customer Service
Apt. 5 - Puerto Paraiso, Loc. 27
29680 Estepona, Malaga
Phones:
United States (++1) 877 282 2574
United Kingdom (++44) (0) 800 078 9054
Spain (++34) 952 883 220
Netherlands (++31) (0) 294 484 006
www.rentalcargroup.com
info@rentalcargroup.com
Re: ervaring met Auto Europe
Heb net de offerte binnen:
Ford Explorer bij Hertz, afhalen in LA: € 1282,= fully inclusive
Niet slecht!
Citaat:
FrankS
Ik heb nog geen antwoord op mijn mail van 2 dagen geleden. Niet zo best dus.
Na een week nog geen antwoord. Mijn advies: overslaan.
Ik heb de voucher binnen en reservering is ook bij Hertz al bekend (gechecked op Hertz.com). Wat mij betreft dus een positief advies...by the way, ik heb geen enkel belang bij dit bedrijf. Normaal huurde ik via Hotelplan, die zijn gestopt met autohuur via internet. Dus op zoek naar iets anders kwam ik deze site tegen....
Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?
Ok dan, bedankt voor de reactie zover, In 1e instantie ben ik gaan kijken via Avis en Hertz enzo . Vorig jaar oktober zijn we op vakantie gegaan en gingen we naar Californie ( toen auto gehuurd bij Avis ) en prima bevallen.We kregen ook een zeer mooie auto, een Pontiac G6 en we waren volgens mij een kleine 260 euro kwijt voor een dag of 8 geloof ik.Nu gaan we voor 11 dagen naar Florida en heeft Avis een ander assortiment auto's, Chevrolet Aveo , Chevrolet Cobalt of de Chevrolet Malibu.We halen de auto op het vliegveld van Tampa en leveren de auto in op het vliegveld van Orlando.Gezien de reacties geen Dollar of Thriftys vanwege bijkomende kosten.
Ik ga eens neuzen op usareisen en hou de offers wel in de gaten van een Hertz of Avis.
Iemand misschien nog tips welke auto beter niet te huren of juist welke auto wel? Zit zelf nu te denken aan de Chevrolet Cobalt of Malibu of de Chrysler Sebring, wat zijn jullie ervaringen met deze auto als is dat natuurlijk altijd de smaak van iemand.Ben toch benieuwd.
Gr. Fabian
Wij hebben vorig jaar een Sebring gehad en was een goede auto hoor!
Totaal niets mis mee, we hadden een 2 deurs besteld bij Dollar en kregen een 4 deurs auto.
Wat overigens erg fijn is en we dit jaar ook weer z'n 4 deurs economy gaan huren.
Er kon alleen geen twee grote koffers in de achtebak.
Vandaar dat 4 deurs erg handig is zodat je niet eerst de stoel ook nog eens moet verschuiven toestanden krijgt.
Hou er wel rekening mee dat diegene die moet rijden ook dezelfde naam heeft als op de creditcard.!
Gr. Monique
Fabian, je kunt alleen een klasse huren, nooit een specifieke auto.
Op het vliegveld is het altijd afwachten wat ze in voorraad hebben.
Eric
Citaat:
bono
Totaal niets mis mee, we hadden een 2 deurs besteld bij Dollar en kregen een 4 deurs auto.
Ik denk ook niet dat ze een 2-deurs hebben staan. Die krijgen ze nooit verhuurd.