Vraag
ik heb voor het eerst bij Nationaal kies uit de rij
moet ik nou nog wat uitprinten
Afdrukvoorbeeld
Vraag
ik heb voor het eerst bij Nationaal kies uit de rij
moet ik nou nog wat uitprinten
Zou het voor de zekerheid doen.
Wij doen het eigenlijk niet meer, sinds we de app hebben van National.
Maar beter meeverlegen dan overleggen.
Hele fijne vakantie Gerrit en Joke.
mbt het Emerald lidmaatschap; hebben jullie bij de preferences Loss Damage Waiver en Personal Accident Insurance/Personal Effect Coverage, aan of uit staan? de huurprijs schiet namelijk flink op hoog als ze (zoals bij mij) erbij komen.
Het lijkt erop dat je niet hebt aangegeven dat je uit NL of BE komt, of je gebruikt het verkeerde account nummer voor je boeking.
Voor een Europeaan die in de US een auto boekt zitten de Supplemental Liability Insurance en Loss Damage Waiver (bij andere verhuurders heet dit CDW/LSI) er al gratis in. Deze staan ook altijd aan in mijn reserveringen.
Of je een personal accident insurance erin wilt hebben hangt af van hoe je verzekerd bent. Ik boek het nooit...probeer deze eens weg te halen?
Naar aanleiding van deze post een jaar geleden ben ik benieuwd of dit stappenplan nog steeds werkt. In het verleden heb ik een account aangemaakt. Kan ik ervoor zorgen dat in dat oude account ook deze status op wordt genomen of dien ik een nieuwe account aan te maken? Enige hulp zou gewaardeerd worden. :cool:
Je moet meteen je CC geven ook INCLUSIEF je CVC code...Ben daar niet bepaald happig op.
Hoe zit het met national op Orlando sanford? Ze staan niet in de lijst dat je zo door kunt lopen en met die executive status. Is het dan nog wel de moeite om een fullsize te huren? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Sanford heeft geen aisles, hoe het daar gaat als je huurt...geen idee...ik neem aan dat ze heus auto’s hebben..
Je kunt ze misschien even mailen hoe het daar gaat als je EC Executive lid bent.
Inmiddels hebben wij voor komende zomer ook een dergelijke boeking staan bij National. Nu benieuwd waar wij mee weg zullen rijden en hoe het zal verlopen. Dank voor het posten. Het kostte wat tijd om het uit te zoeken maar we zijn er gekomen.
Net een kind in een snoepwinkel😁
Neem de tijd en kijk goed welke extra’s op de auto zit! Als je daar tenminste zin in hebt na een vlucht en je in een snikhete parkeergarage komt. Veel plezier in ieder geval
ik zie dat jij vroeg of het met een bestaande account lukt. Ik zit met dezelfde vraag. Is dit voor jou dan gelukt of heb je een nieuwe account moeten aanmaken?
Help ik snap het niet :)
Elk jaar weer is het een speurtocht om voor een fijne prijs een wat grotere auto mee te krijgen. Wij zoeken een minivan of zoals afgelopen jaar lincoln navigator, hoeft zeker niet dezelfde te zijn maar wel wat groter dus. Nu lees ik al een aantal jaar op dit forum dat je lid kan worden van de emerald en wat ik er uit begrijp is dat je een kleinere auto huurt en een grotere mee kan nemen. Wellicht lees ik het helemaal verkeerd. Elk jaar huur ik bv via rentalcars of american vacation en dit gaat altijd goed. Nu ben ik weer opnieuw aan het zoeken en lees ik weer over de emerald club. Nu dacht ik weer wat is het toch? mijn vraag is kan iemand mij uitleggen wat is de emerald club en wat is het voordeel ervan? Ik heb mijn best gedaan terug te lezen maar ik kom er niet goed genoeg achter wat het is.
Je betaald voor een midsize auto en bij aankomst kun je kiezen uit een rij met allerlei verschillende types auto’s.
Je kunt ook (via een link) executive lid worden en dan heb je óók keus uit nog een rij met grotere auto’s
Er kan vanalles in de rij staan, maar net zo goed staat die auto die jij graag zou willen en niet tussen.
Je kunt het dan nog vriendelijk vragen aan medewerker, heb je geluk dan rij je weg in de auto van jouw keuze
Kijk ook eens hier
https://www.emeraldaisle.com/
dank je wel ik ga nog een poging wagen :)
De link om gelijk EC executive elite te worden (ook voor bestaande leden!) werkt inmiddels weer:
https://legacy.nationalcar.com/en_US...l?locale=en_US
als je de EC executive elite status van National hebt kun je vervolgens status matchen bij Hertz (president circle) Avis (president club) Sixt (platinum) voor betere prijzen, upgrades en spaarprogramma.
Kan/mag je die link ook gebruiken als je geen AMEX kaart hebt?
Geven jullie dan ook alle gegevens door van jullie kredietkaart? Inclusief de cvc code?
Ja, waarom niet?
Omdat een CVC code net datgene is waarmee je kaart beveiligd is. En je met deze cvc code op de meeste (malafide) sites kunt betalen zonder meer.
Op internet gevonden :
Vraag: Hoe werkt fraude met je CVC code?
Wat gebeurt er bij fraude via je CVC Code? Op het moment dat iemand fraudeert via je CVC creditcard code dan geven ze alle gegevens door bij verkopers die noodzakelijk zijn. Ze zijn dan dus in bezit van je creditcard nummers en de vervaldatum van de kaart. Als ze vervolgens dan ook nog de CVC / CVV code doorgeven aan een verkoper kunnen ze aankopen doen. Vaak laten ze deze dan versturen naar een tussen adres waardoor ze niet getraceert kunnen worden. Meer over creditcard fraude komt binnenkort.
Als Emerald lid aangemeld bij national. Is duurder dan dat ik als lid van AutoEurope of Rentalcars zou gaan huren? Standaard SUV = ongeveer 1000€ bij National vs 500€ bij de andere 2. Lijkt me dus geen meerwaarde te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?
Wat betreft de meerwaarde van huren bij National en dan vooral de Emerald Aisle kun je in dit topic genoeg lezen, en anders wil Terpies het je vast wel uitleggen:p
Als je jouw creditcardgegevens niet wil delen dan heb je niet alleen hier een probleem lijkt mij.
Als je bij Alamo skip the counter wil doen dan moet je ze ook invullen, en bij hotels, restaurants enz moet je je cc toch ook afgeven? Dat zou ik een groter probleem vinden.
In dit geval heb ik vertouwen in National en anders in mijn cc maatschappij.
bij National huur je een aisle pick (en als EC executive lid mag je uit twee aisles kiezen) door een midsize sedan te reserveren (staat ook aangegeven).
vervolgens heb je keus uit alle auto’s die in twee rijen bij de verhuurlocatie staan (mits de locatie een aisle heeft, bv dus niet op sanford).
De kans is groot dat je in de executive aisle een Standard SUV vindt, en anders vraag je er om bij een greeter.
Als je zeker wilt zijn dat je een bepaald type wilt hebben moet je elders een (backup) reservering maken. Probeer deze dan wel annuleerbaar te maken tot het moment van ophalen (dus niet via een broker of tussenpersoon, want dan zit je aan de huur vast binnen 24 of 48 uur vanaf moment van ophalen).
De kans dat je bij National uit de executive aisle een Standard SUV mee krijgt is imho meer dan 99%. Als die 1% onzekerheid teveel voor je is moet je een (duurdere) boeking maken bij een andere verhuurmaatschappij voor het type wat je wilt.
Beste Terpies, ik heb via prive bericht een vraag gestuurd. Ik weet niet of deze vraag aankomt omdat ik hem niet bij verzonden zie staan. Zou je mij willen laten weten of het bericht is aangekomen. Nee op mijn vraag is ook een prima antwoord :)
Als je de link gebruikt om deEC executive elite status te krijgen (wat ik begrijp is die voor American Express bezitters), moet je dan een American Express creditcard hebben? Of geeft dat geen problemen als je je auto ophaalt?
Vorige week op deze manier een auto meegenomen vanaf Washington Dulles, geen problemen ondervonden. Over een paar maanden zal het ongetwijfeld in Jacksonville ook geen problemen gaan opleveren ;-)
Ofwel zie ik het niet, ofwel ben ik verkeerd, maar de prijzen van National zijn veel duurder dan de rest van de verhuurders. Zelf als ben je EE member.
Voor de helft van de prijs voor een RAV 4 bij National heb ik een Range Rover Velar bij Sixt voor dezelfde huurperiode. Kan toch wel tellen qua verschil? Niet?
http://i67.tinypic.com/25ssz08.jpg
Geboekt? Dat is zeker geen reguliere prijs, maar lijkt een error. Als ik probeer te reproduceren kom ik voor die auto op €114 per dag, dus je hebt blijkbaar mazzel.
bij Sixt moet je oppassen als je huurt, want je mag alleen in de staat waarin je huurt plus de direct aanliggende staten rijden. Dus als je in Florida huurt kun je bv niet naar New Orleans!
Indien dit toch een error mocht blijken, kunnen ze alsnog de prijs herbezien? Ik ben wel geregistreerd bij Sixt in Europa. Mss daarom die gunstige prijs?
Heb je een bevestiging gekregen toen je boekte? Met de prijs?
Ik ben ook lid van Sixt (hoogste status) maar ik krijg jouw gevonden prijs niet te zien....
Nog niet geboekt, wegens verleden week lagere aanbieding gekregen. Ik wacht op de lagere prijs van verleden week.
Vandaag auto geboekt bij National voor over 3 weken. Met de hulp van Lizz van dit forum, want ik snapte niet helemaal hoe ik het moest doen, met die codes. Maar nu dus 2 weken Fullsize geboekt voor bijna 400 euro, uit te kiezen uit de Emerald Executive isle. Ben blij met deze mooie prijs want het is toch redelijk last minute!
Lizz, nogmaals hartelijk dank!!
Ellen graag gedaan!
We zijn er om elkaar te helpen toch!
Geniet van jullie vakantie, en ik hoop dat jullie in een mooie grote auto weg kunnen rijden.
En welke codes werken nu, toen ik t van de week probeerde was t gewoon duur, bij National
8572158 voor Visa Canada en als coupon NDA2324BR.
haal in de laatste stap wel even de visa Canada code weg, en refresh de pagina met code 5007125.
welke locatie en periode zoek je dan wil ik ook wel even met je meekijken.
Hoe zit dat nu met die Visa Canada code?
Je leest over deze code dat bij een mogelijke schade en de kaart niet hebben
dat het mogelijk een dingetje is.
Ik heb nu de Flying Blue gebruikt was $ 60,- duurder dus dat vind ik wel prima.
Dat is toch ook prima?
Als je wel de visa Canada truc wilt doen : Je kunt het tarief opvragen met die code 8572158. Vervolgens selecteer je alles tot je op het laatste veld komt waar je de reservering definitief kunt maken. Dan ga je in de browser terug naar de eerste pagina waar je de contract code hebt ingevuld en haal je deze weg.
vervolgens ga je weer naar de pagina waar je de reservering kunt bevestigen en is de code verdwenen, maar blijft de eerder gevonden prijs staan. het kan zijn dat je een aantal keren moet proberen...
Als dit niet lukt kun je Ipv een leeg veld ook de algemene code 5007125 gebruiken.
‘als alles dan klopt kun je de boeking maken en heb je niets meer te maken met die visa Canada code.
Ik ben al flink aan het zoeken geweest hier op het forum maar kan het niet vinden, daarom mijn vraag. Dus als ik iets vraag wat elders al uitgelegd is, alvast mijn excuses!
Wij halen over 2 weken onze auto op bij National op MCO. Ik ben nu benieuwd hoe het zit met de tolwegen. Ik lees soms verhalen over dat huurbedrijven 4 dollar per dag hiervoor rekenen, ook al heb je geen tolwegen gebruikt.
Wij mijden vaak de tolwegen, vinden binnendoorweggetjes leuker om te rijden. Maar de eerste avond, vanaf vliegveld naar villa, is de tolweg handig. Kun je ook handmatig betalen? En wanneer je toch gebruik maakt van de transponder op de auto, betaal je dan heel veel extra?
Ik heb ook iets gelezen over de Visitor Toll Pass, dit schijnt dit jaar nieuw te zijn. Iemand daar bekend mee?
https://www.nationalcar.com/en/suppo...l-options.html ,op deze link staan volgens mij de antwoorden op je vragen duidelijk uitgelegd. (Misschien dat je de link moet kopiëren)
Ben weer eens bezig geweest om te kijken hoe de prijzen op dit moment bij National zijn, en die zijn flink hoger dan een paar maanden geleden. Ik heb nu een reservering staan voor 28 dagen voor 787 euro incl fuel-options , maak ik nu een testboeking met dezelfde opties dan kom ik op 965 euro...