-
Re: wijziging vlucht Martinair
Ik ging vandaag reisboeken halen voor de cruise die we willen gaan doen volgend jaar en daar sprak een meisje over Martinair.
Zij vertelde dat ze bezig waren met reorganiseren en dat ze hopen (martinair zelf dus) het snel weer op de rail te hebben.
Zei vertelde overigens dat er heel veel klachten binnen kwamen en ook heel veel mensen er van af zien om met ze te vliegen.
Toen ik zei dat het per 1 november misschien wel over zou zijn gezien ze dan geen europa vluchten meer zouden doen, stond ze met haar mond open omdat zij nog van niets wisten??????????
Maar ja we zien het allemaal wel hopelijk is het wel zo dat het per 1 november er alles beter uit komt te zien.
Gr. Monique
-
Las net op Orlandoforum dat Martinair aan het reorganiseren is, hopen dat dat niet te lang gaat duren....weet iemand of, mocht het zo dramatisch blijven, ik eventueel met een andere maatschappij zou kunnen gaan, en wat de kosten daar van zijn........ik ga pas eind april maar wordt toch niet zo vrolijk van de verhalen die ik hier lees.....dan toch misschien maar een overstap....in ieder geval goed de verhalen blijven volgen....en de vluchten van Martinair.........
-
Hoi allemaal,
Afgelopen weekend bij American Vacations (Teo Oortman) geweest. Hij raden ons af om met Martinair te vliegen i.v.m. de problemen die verwacht worden met de maatschappij (niet meer op tijd vliegen, vluchten die uit gaan vallen etc.). We hebben nu een optie genomen bij United Airlines en de stoelen (aan de raamzijde) al gelijk laten reserveren. Maar wilde jullie dat van Martinair niet onthouden.
Grz.
Dr. Phlox
-
Re: Problemen met vluchten Martinair
He ff goed bericht MP 635 van vandaag is vertokken naar Orlando met minder dan een uur vertraging.....nou trek de champagne maar open zou ik zo zeggen....ha ha ha ha ha
Originele tijd 13.40 uur, vertrokken om 14.29 uur
-
Ik lees op dit forum met name slechte berichten over de vluchten van Martinair van en naar Orlando. Ik vlieg op Miami in november, zijn daar ook zulke slechte verhalen van bekend?
Overigens zijn mijn tickets al een dag verschoven... (ander topic)
-
Ik neem aan dat, dat niet anders zal zijn het blijft dezelfde maatschappij met dezelfde problemen. Zelf ben ik maar 1 keer direct naar Florida gevlogen. De tussenstops vindt ik zelfs niet meer vervelend maar kan me voorstellen dat het met een stel kinderen heel anders kan zijn.
-
Ja wij gaan ook met een kleintje.....denk je ga dus lekker rechtstreeks.....maar wat is erger.....een tussenstop die al ingepland is......of dikke vertraging......nou doe mij die tussenstop dan maar...en heb even gekeken, er zijn tussenstops die helemaal niet zo ongunstig zijn....een paar uurtjes, ja als ze op tijd gaan is rechtstreeks wel iets makkelijker met kindjes.....
-
Oké dan maar... Tussen alle "slechte" berichten, nu even een goed berichtje...
We zijn gisteren terug gekomen vanuit Miami. Totaal geen vertraging gehad met Martinair. Heen niet en terug ook niet. Dus ook nog wel iets van goed nieuws ;-)
-
Wij zijn 22 september naar MCO gevlogen met Martinair, met slechts 45 minuten vertraging. Terug op 6/7 oktober maar 20 minuten vertraging, maar in 9 uur terugvliegen kun je beter omschrijven als "fladderen".
Wel hebben ze het klaargespeeld om zowel op de heenweg als op de terugweg mijn Stokke Xplory wandelwagen (van €900) te vernielen. Deze was aan de gate ingecheckt en kwam via de band terug. In beide gevallen zo lomp behandeld dat het vergrendelmechanisme van het in- en uitklappen van de wielen kapot was. In Orlando op aanraden van Martinair een nieuwe aangeschaft (wederom $852), maar die heeft het nu dus maar 1 week vol gehouden... Gisteren dus maar weer €896 uitgegeven om er weer 1 te kopen...
Uiteraard heb ik de claimafhandelingsprocedure gestart en in handen gegeven van een jurist via mijn rechtsbijstandsverzekering...
-
Uit de algemene voorwaarden:
Citaat:
(g) Vervoerder is niet aansprakelijk voor krassen, deukjes en andere kleine beschadigingen van koffers of andere bagagestukken of schade aan handvaten, wielen en riemen en andere uitstekende delen van koffers of bagagestukken, tenzij vervoerder deze schade heeft veroorzaakt door zijn bewuste roekeloosheid of opzet.
Bewijs maar dat het bewuste roekeloosheid of opzet was. Lijkt me erg lastig.
Zie ook hier: http://www.deombudsman.nl/site/conte...tID=124#Bagage
Citaat:
5. Schade of verlies bagage
Als op een luchthaven uw koffer zoekraakt, dan kunt u bij de balie een Property Irregularity Rapport (PIR) laten opmaken, zodat één en ander is geregistreerd. Voor schade aan bagage is een luchtvaartmaatschappij slechts beperkt aansprakelijk, dus zorg ervoor dat uw bagage adequaat (aanvullend) is verzekerd. U kunt een schadeclaim tot ? 1250 indienen, als uw bagage tijdens een vlucht van een EU-luchtvaartmaatschappij (waar ook ter wereld) is vernietigd, beschadigd, verloren is gegaan of vertraging heeft opgelopen.
Termijnen voor schadeclaim:
- Schadeclaims voor ingecheckte bagage moeten uiterlijk 7 dagen na de teruggave van de bagage worden ingediend
- Schadeclaims voor bagage die vertraging heeft opgelopen, moeten uiterlijk 21 dagen na de teruggave van de bagage worden ingediend.
Uiteraard kunt u uw bagage aanvullend verzekeren via een (doorlopende) reisverzekering.
-
Ik heb een keer schade geclaimd aan een grote Kipling tas waarvan de rits stuk was gegaan. De reparatie is netjes betaald destijds door Continental alleen schijnt het wel heel erg belangrijk te zijn dat je direct bij aankomst claimt.
Maar dekt je reisverzekering deze schade ook niet ?
-
Jammer dat je het niet meteen op het vliegveld geclaimd hebt, want volgens mij is dat wel een voorwaarde om je geld terug te krijgen.
Ik heb dit meegemaakt met de kinderwagen van mijn zus (Bugaboo). Ging heel aan boord, kwam eruit met een afgebroken stuk stang. Meteen in Turkije aangifte gedaan en vervolgens al het geld netjes teruggekregen. Mijn zus kon terug in Nederland dus een nieuwe aanschaffen.
-
Ik heb direct een schaderapport laten opmaken, zowel in Orlando als in Amsterdam. De schade is dusdanig lomp veroorzaakt (verklaring van fabrikant) dat er overduidelijke sprake is van grove nalatigheid, grenzend aan opzet. Ik heb ook een aanvullende doorlopende reisverzekering. Hoe dat elkaar aanvult zoekt mijn advocaat wel uit.
-
Frank, ik neem aan dat Martinair zonder enige tussenkomst van een advocaat dit zal betalen. Zou me zeer verbazen als dit niet zo is.
-
Vluchtijden Martinair gewijzigd
Gisteren te horen gekregen dat onze vlucht op 28 juni 2008 i.p.v. om 13:30, om 14:15 vertrekt.
Ik hoop dat het niet veel later gaat worden, en ik weet ook niet of alle vluchten later gaan of allen deze.
Gr WIm
-
Heenvlucht
Maandag 28 April 2008
Vlucht nr.0631
Vertrek 14:15 Amsterdam Schiphol - AMS
Aankomst 18:10 Orlando - MCO
Terugvlucht
Maandag 05 Mei 2008
Vlucht nr.0632
Vertrek 19:55 Orlando - MCO
Aankomst 10:35 Amsterdam Schiphol - AMS
Dinsdag 06 Mei 2008
Zoals je ziet zijn mijn vluchttijden ook veranderd, terwijl ze op mijn klantenpagina bij D-Reizen nog op 13.40 uur staan.
Misschien is dit een beter schema, de vluchtnummers zijn ook anders eerst was het de MP635 heen.......
Heb even voor je op de martinair site gekeken........als je op 11 februari 2008 vertrekt dan blijven de tijden hetzelfde dus vertrek 13.40 uur......wij gaan als de zomerdienstregeling van kracht is....jij zit nog in de winter dienstregeling.....mocht je zelf willen kijken ff naar de Martinair site gaan, klikken op online boeken, alles invullen en verder gaan, als je op dan op bereken prijs drukt, en daarna op verder gaan klikt, zie je de vluchttijden...hoop dat je zo geholpen bent......
En vaak is het ook nog zo dat je reisverzekering jou schadeloos stelt, en dan zelf het geld bij de maatschappij gaat verhalen.....laat even weten hoe het afgelopen is....
Ik neem altijd een paraplu buggy mee.....heb nooit problemen gehad....soms kon ie in een kast in het vliegtuig zelf, en anders afgeven bij de gate, en kan je vragen of er een mogelijkheid is om de wagen al bij de gate terug te krijgen, ze gaan er als laatste in dus vaak is het geen probleem, tenminste ik heb er nooit problem mee gehad, maar ja je kindje moet dan ook wel de leeftijd hebben om in zo`n karretje te kunnen zitten....in ieder geval, balen....
-
Wij hadden vandaag 15-10 ook vertraging, een klein beetje bij vertrek vanaf schiphol, maar na 2 uurtjes vliegen was er paniek onboard. Was iemand niet goed geworden, er werd omgeroepen of er een dokter in het vliegtuig aanwezig was... Na 2 uren vliegen is de piloot naar Ijsland gevlogen, aldaar bleek de passagier te zijn overleden, erg triest voor de familie en ook voor de passagiers die het van dichtbij hebben moeten mee maken. Ook voor de cabincrew was dit blijkbaar niet de alledaagse gang van zaken. Door deze trieste vertraging kwamen we alsnog aan om 19:15 op plaats van bestemming Orlando (had 1700 moeten zijn).
Vaak lees ik wel over de vertragingen bij Martinair, maar niet de reden.
Maar ik ga nu mijn bedje opzoeken....
-
Hoi,
Wij zitten hier nu heerlijk te genieten op key west. Op de heenweg op 27 september geen problemen gehad met de vlucht van martinair, we waren netjes op tijd in Orlando. A.s. dinsdag hebben we een terugvlucht vanuit Miami. Ik ben blij dat ik mijn mail hier kan lezen (dit hebben we nodig voor de zaak), vandaag kreeg ik bericht van martinair dat we niet dinsdag, maar woensdag zullen vertrekken. Dit kan absoluut niet voor ons, op zich lekker natuurlijk 1 dag extra, maar wij hebben voor onze eigen zaak alweer allerlei afspraken staan waardoor het echt niet kan. We konden dan wel zondag terug, 2 dagen eerder dus. Uiteindelijk hebben we nu geregeld dat we maandag vanuit orlando terug vliegen, zodat we toch nog een dag in miami kunnen zijn. De annuleringskosten voor het hotel krijgen we vergoed, maar ik ben benieuwd of we nog iets vergoed krijgen voor die ene dag dat we eerder weg moeten. Maar dar ga ik me volgende week wel druk om maken. Eerst nog maar even hier genieten.
Wat ik het ergste vind is dat als wij geen mail kunnen lezen, ik geen flauw idee heb hoe je er dan achter moet komen...... Pas op de airport, waar je gelijk niets meer kunt? En daar pas te horen krijgt dat je de volgende dag pas vertrekt???? Ik heb geen idee, maar ik hoop dat andere mensen die op deze vlucht (op 23-10 vanuit miami) doorhebben dat de vlucht gecanceld is.
Iedereen die nog gaat, laat je niet uit het veld slaan, want zoals jullie weten is het genieten hier!
Groetjes,
Christa.
-
Ff mijn reactie op het bericht van .Eve. Ik zat in dezelfde vlucht, naar mijn mening had het personeel van Martinair in het vliegtuig adequaat gereageerd. Ze hebben eerst via de intercom gevraagd of er een dokter in het vliegtuig zat. En vervolgens de hulp gegeven die aan boord mogelijk was en de koers aangepast naar Ijsland voor een tussenlanding.
Helaas heeft het niet mogen baten. Maar vind dat het personeel en piloot niets te verwijten valt. En het lijkt me logisch dat ook opvolgende vluchten (vliegtuig in Orlando naar San Jose heeft ook op ons vliegtuig gwacht) ook nog enige tijd vertraging na een dergelijk incident.
-
Ik krijg een beetje het idee dat de problemen toch ontstaan op de vluchten van en naar miami.......de vluchten naar Orlando gaan echt redelijk op tijd....allicht dat dit komt omdat de vlucht naar Miami een combi vlucht is naar San Jose.....maar echt tof is het niet.......kom je op het vliegveld....krijg je zoiets als...ken je die mop van die twee nederlanders die naar huis gingen.....die gingen (nog) niet....maar wat een slecht alternatief bieden ze joh of je ff 2 dagen eerder naar huis gaat....ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Ja dit gaat echt alles te buiten......ff serieus...ben je niet giftig geworden?Ik zou denk ik uit mijn dak gaan, ik neem geen laptop mee naar de V.S simpelweg omdat ik er geen heb...ik ga wel georganiseerd, ik neem aan dat je dan door de touroperator in kennis gesteld wordt......ik ben benieuwd of je inmiddels een ander alternatief gekregen hebt.......
-
Nee zeg, hier word ik wel onrustig van! Ik lees meestal wel mijn mail op vakantie, maar dan 1-2x in een internetcafé. Onvoldoende om dit soort grappen op tijd door te hebben! :-k Mijn terugvlucht is al een dag verlaat, nog meer verschuiven geeft wel problemen met mijn werk!
Maar eh... kunnen ze je iets maken als je je mail niet leest?
-
Ze zouden je horen te bellen, maar Martinair kennende hebben ze sch.... aan de passagiers.
Maar het is natuurlijk altijd mogelijk om daar een paar dagen voor de terugreis even met de luchthaven contact op te nemen.
Eric
-
Tuurlijk ben je in eerste instantie boos, het kost je toch het einde van je vakantie. Maar op mijn vakantie ben ik altijd een stuk makkelijker dan thuis, dus daar ga ik er nog wel achteraan. Ik heb wel begrepen dat je als je minder dan een week hiervan op de hoogte bent gesteld (wat wij zijn) je dan nog voor een vergoeding in aanmerking komt. Ik heb alleen nog geen idee wat dat inhoud. Wel vertelde ze ons dat we de ongebruikte dag hotel (annulering hiervan dus) en die van de auto bij hun kunnen declareren. (dit geldt ook als we de 24e waren gaan reizen en je dan een extra nacht hebt) Wat we nog gaan proberen is de rit van miami naar orlando ook te declareren, al is het maar voor het gevoel. Als we deze rit niet doen, hadden we zondag al naar huis gemoeten en helemaal geen 1 dag in miami door kunnen brengen, aangezien we daar zaterdag pas zijn. Ik moet wel zeggen dat de telefoniste erg vriendelijk aan de tel. is en probeert mee te denken, zij kan er tenslotte ook niets aan doen. Maar ja, balen blijft het natuurlijk wel. Zitten we eindelijk met een hotel in het art deco district aan het strand moeten we eerder naar huis.....
Iedereen die nog gaat, Fijne vakantie!!!!!!
Groetjes,
Christa
-
Ik weet dat United een SMS notificatie mogelijkheid heeft voor vluchtwijzigen / gatewijzigingen. Ben ook wel eens gebeld, het lijkt me dat als Martinair een nummer heeft waar je ook bereikbaar heeft je op zijn minst zou moeten waarschuwen. Neem aan dat dit toch een soort van verplichting is.
-
Hmmm... ik zit net al die Martinair ellende door te spitten, en ik heb er toch een beetje spijt van dat ik dat gedaan heb! Hoopte zometeen toch lekker met een Florida-reisgids onder de wol te kruipen en daarna rustig te slapen ;-)
Wij hebben onze vliegtickets van Martinair gewonnen en je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken. Maar hoe leuk gewonnen tickets ook klinken, wij hebben natuurlijk ook allerlei boekingen voor accomodaties en huurauto gedaan, die gekoppeld staan aan je vluchttijden en -data.
Je zou eens op het Kenia forum moeten kijken (of niet als je lekker wilt slapen) en daar in zoekfunctie het woord Martinair intypen... afgelopen januari/februari gingen we die kant op met Martinair en op z'n zachtst gezegd doen ze op die route ook niet écht hun best.
Na deze keer met de gewonnen tickets toch maar ff doorsparen voor een fatsoenlijke maatschappij denk ik!
Overigens ben ik het eens met diegenen die aangeven dat de overlijdenssituatie zich bij elke maatschappij kan voordoen.
PS en bij ons moeten ze inderdaad ook niet aankomen met een dagje langer blijven. Dat kan gewoon écht niet in verband met ons werk. Kun je dan niet eisen dat ze je alsnog overzetten naar een vlucht van een andere maatschappij?
-
Het verplaatsen naar een andere maatschappij zouden ze naar mijn idee gewoon moeten doen. Zelf heb ik het meegemaakt toen ik bij United mijn plaatsen vrijwillig opgaf ivm een overboeking. De volgende dag vloog ik terug met NWA wat naar mijn weten geen eens een partner is van United.
Dus volgens mij zouden ze dit moeten doen als je een beetje aandringt.
Wat dat doorsparen betreft, er zijn echt wel maatschappijen die de prijs van Martinair kan evenaren of zelfs voordeliger zijn. Sterker nog ik heb nog nooit een goedkoper ticket bij Martinair kunnen vinden als bij de amerikaanse maatschappijen. Je moet alleen de overstap voor lief nemen.
-
Re: Vluchtijden martinair gewijzigd
Ha ha ha wat een lol het is weer veranderd...tenminste de vluchttijden niet die zijn nu hetzelfde, alleen het vluchtnummer is inmiddels weer de MP635.......zag net op de site van martinair dat alle bestemmingen in Europa eraf zijn....hoera hoera.
-
Wij hebben UA voor 22 mei heen en 13 juni (2008). Kreeg plotseling een wijziging binnen en na lang zoeken kwam ik erachter dat wij ook een dag eerder naar huis moesten. Contact opgenomen met cheaptickets, dat ik die eigenmachtige beslissing niet kon waarderen(je zult maar 's ochtends terug komen van iets) en toen werd het zonder problemen omgezet naar een dag later(wat we in eerste instantie toch al wilden maar dat zat al vol). Prettig geregeld dus:smile:
-
Ik heb ook even de site van Martinair bekeken en wat zie ik: de hele site is veranderd, duidelijker en overzichtelijker geworden. Misschien zijn ze toch op een positieve manier de bezem er door aan het halen. Het dieptepunt hebbenze gehad, "the only way is up"? Laten we het hopen.
-
Vandaag stond Martinair op mijn voicemail, of ik mijn vlucht van 3 nov wil verplaatsen naar 4 nov. Vergoeding 250 euro p.p. Ik moet nog terug bellen... Maar is moeilijke beslissing, is een dag minder vakantie 500 euro waard?
-
Ik weet het niet......waarschijnlijk zijn ze overboekt, en proberen ze zo mensen vrijwillig hun plaats af te laten staan.
Ik zou als ik jou was zelf ook met een alternatief komen...wellicht met een andere maatschappij ofzo...ik zou niet zonder meer genoegen nemen met een vergoeding, en ik zou ook vragen wat de reden van dit alles is...
Laat je het even horen.....?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Marjolein4
Vandaag stond Martinair op mijn voicemail, of ik mijn vlucht van 3 nov wil verplaatsen naar 4 nov. Vergoeding 250 euro p.p. Ik moet nog terug bellen... Maar is moeilijke beslissing, is een dag minder vakantie 500 euro waard?
Ja, moeilijke keuze. Je moet voor jezelf even nagaan wat voor jou belangrijker is. Ik weet ook niet of je aan een strak tijdschema zit qua reizen en hotels enz.
Het is natuurlijk wel erg dat ze je voor het blok zetten. Je denkt dat je alles geregeld hebt en komen zij in ene met een wijziging... :twisted: Ik heb het ook al eerder meegemaakt met Martinair maar zal dat hier niet weer gaan herhalen. Wij vliegen de laatste keren, naar alle tevredenheid!, met een amerikaanse maatschappij.
Succes met beslissen!
-
Ik word morgen terug gebeld... Ik laat het weten. Ga ook zeker vragen wat de reden is. Dan weet ik ook of het houden van de vlucht van 3 nov of het nemen van de vlucht van 4 nov wel zo aantrekkelijk is. :-k
Overigens is mijn vlucht al verplaatst van 2 naar 3 nov. Ik had bij de vlucht van 2 nov de Comfort class geboekt. Die blijkt nu in ieder geval vervallen en moet 'omgeboekt' worden. Details hoor ik ook morgen. Maar daar hadden ze me wel even zelf op mogen wijzen vorige maand! :mad:
Onze camperhuur gaat 5 nov in. Hadden in eerste instantie voor 3 nachten een hotel in Miami Beach, dat is al 2 nachten geworden... Dat zal nu dan 1 nacht worden!
Ga in ieder geval ook infomeren of ze ons dan ook een vlucht later kunnen terug geven zonder problemen... Ik heb gelukkig nog wel iets ruimte op mijn werk om later terug te komen.
-
Dat de Europese vluchten van de website verdwenen zijn, zat er al heel lang aan te komen. Al van de zomer heeft Martinair aangekondigd met Europese vluchten te zullen gaan stoppen, omdat ze naar eigen zeggen op die trajecten niet op kunnen tegen prijsvechters als EasyJet, RyanAir, etc.
Laten we inderdaad hopen dat een focus op de langeafstandsvluchten ook leidt tot verbetering van de dienstverlening.
Ik schrik wel van de mededeling dat de comfortclassreservering zomaar ongedaan gemaakt was. Wij zijn allebei behoorlijk lang en ik moet er niet aan denken dat we die extra centimeters moeten missen.
-
Ik heb weleens gehoord dat vluchten standaard 10% overboekt worden omdat er meestal annuleringen zijn, waardoor er meestal zelfs nog plaatsen over zijn.....in sommige gevallen dus niet en dan moeten ze mensen gaan verplaatsen......
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Marjolein4
Overigens is mijn vlucht al verplaatst van 2 naar 3 nov. Ik had bij de vlucht van 2 nov de Comfort class geboekt. Die blijkt nu in ieder geval vervallen en moet 'omgeboekt' worden. Details hoor ik ook morgen.
Vooral niet boos worden maar gewoon de onderhandeling ingaan. Het is hun probleem dat ze je niet op de afgesproken dag kunnen vervoeren. Als ze je niet in de geboekte comfort class kunnen vervoeren kun je altijd voorstellen om je dan maar om te boeken naar de Star Class .... toch? Voorstellen kan altijd, wie weet happen ze toe. Ik zou in ieder geval niet zomaar genoegen nemen met de nu aangeboden €250 pp.
O ja, geef nooit aan dat je gemakkelijk wat kunt schuiven met je vrije dagen. Zeg juist dat je aan een erg strak schema vastzit, dat legt de druk (nog) meer bij Martinair.
-
Ik heb wel wat onderhandeld vanochtend, misschien niet het uiterste behaald qua geld, maar wel mijn zin gekregen uiteindelijk! ;)
Ze begon te vertellen dat we voor verplaatsing van de vlucht 150 euro p.p. terug krijgen. Dat is nou jammer dat ze al op mijn voicemail stond met 250 euro p.p.
De vlucht van 3 nov zit inderdaad vol. Waarschijnlijk omdat de mensen van 2 nov al naar 3 nov verplaatst zijn... Zoals wij...
Ik heb de vlucht van 4 nov genomen, met een vergoeding van 200 euro p.p. Ze heeft namelijk mijn terugvlucht ook een dag verlaat. Dus nu kunnen we op de terugweg ook nog 2 nachten in Miami blijven. Dat is wat ik nog wilde!
Volgens haar blijft de comfort class behouden bij verandering van vlucht, omdat je er voor betaald hebt (ja, hè hè). Maar goed, met al dat schuiven zijn die stoelen toch ook een keer op? Ze verzekerde dat we die gewoon zouden krijgen.
Het wachten is nu op alle bevestigingen via de mail...
Het hotel heb ik via een eigen website van het hotel geboekt. Dan zijn de annuleringsvoorwaarden gunstiger. Tot 72 uur voor aankomst zonder problemen. Dat scheelt nu weer!
Maar eh, dit is de laatste verandering aan mijn vakantie wat mij betreft! Ik ben klaar met al het geregel en wil nu gaan genieten! :smile:
-
Ik begin toch ook wel erg nerveus te worden van al dit gedoe. Wat is de reden dat ze die vluchten allemaal omzetten?? Er moet toch ergens een reden voor zijn? Zou het nut hebben om Martinair te bellen of zo?
Wat ik me ook afvraag, zouden ze dit bij ALLE pasagiers van die vluchten doen of zijn jullie toevallig er uit gepikt??
Wij zouden ook niet zo maar later kunnen vertrekken hoor, we zitten met de reis van Amsterdam naar Frankrijk (en die overnachting) en ook met school van de kinderen. Balen!
Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt voor jullie!
-
Ik denk niet dat het zin heeft om te bellen rene, ik denk namelijk niet dat Martinair zichzelf in de vingers gaat snijden...maar ik begin ook wel ietwat nerveus te worden hoor als ik dit zo lees...ik denk altijd maar zo, als het een ander overkomt...waarom mij dan niet zeg maar.
Ja jeetje jij zit ook nog eens met een reis van Frankrijk naar Amsterdam...nou ik hoop Monique dat je inmiddels wat bijgekomen bent van alle commotie...ik zou hetzelfde reageren als jij...gelukkig konden ze in ieder geval het hotel verlengen...nou nog ff de auto en dan komt alles wel weer goed.....de stress kost je een paar jaar van je leven maar......in Florida kom je:wink:
Groetjes
-
Echt, ik zit dit allemaal met open mond te lezen. Wat een stelletje KLOJO'S daar bij Martinair!!! Dat 't nou 's een keertje voorkomt dat ze iemand moeten omboeken is al erg genoeg, maar die pannekoeken zijn met hele vluchten aan het schuiven alsof het niets is heb ik het idee! Echt SCHOFTERIG vind ik dit! Is er niet één of ander medium, een website of de consumentenbond waar de gedupeerden herrie kunnen maken op zodanige manier dat Martinair een toontje lager gaat zingen??? Ze schijnen echt niet te beseffen dat mensen plannen baseren op vluchtdata!
Ik hou m'n hart vast, wij gaan met z'n vieren op 8 december heen en op 22 terug. Als ik een dag later terug wil komen van vakantie dan gepland, lacht mijn baas me recht in m'n gezicht uit! Er staan belangrijke afspraken met klanten gepland, zowel tot aan de dag dat ik vertrek als direct ná m'n vakantie. Daarnaast hebben we ontzettend veel energie gestoken in het opzetten van de hele route met hotels en appartementen onderweg, die we stuk voor stuk allemaal zelf hebben aangeschreven, en dan is er nog de huurauto - alles bestaat uit losse reserveringen! Ik moet er niet aan denken dat dat hele kaartenhuis door Martinair overhoop wordt gehaald, echt, ik lust ze rauw als ze me met zoiets opbellen!
*weer afkoel*
Zo, dat moest ik even kwijt ;-)
Ik heb echt te doen met iedereen die hiermee te maken heeft! Geef ze ervan langs!