Dit klinkt niet veel belovend. Je hoopt toch dat "de aanbieders" die op bijv. skyscanner of momondo voorkomen betrouwbaar zijn. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt en weet hoe het zit. Succes !!
Afdrukvoorbeeld
Dit klinkt niet veel belovend. Je hoopt toch dat "de aanbieders" die op bijv. skyscanner of momondo voorkomen betrouwbaar zijn. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt en weet hoe het zit. Succes !!
Wat een vervelend ervaring Monique.
Je haalt echter 2 dingen door elkaar qua terugbetaling. Of Edreams boekt met 72 uur terug. En als ze dat niet dien kan je de uitgaaf betwisten via VISA en daar kan tot 8 weken overheen gaan.
Ik zou verder even wachten met nog meer spammen. Dat versneld zon proces niet bij een bedrijf wat kennelijk zijn zaakjes niet op orde heeft, maar vertraagd juist enorm omdat ze dan zelf de draad kwijt raken door de vele meldingen...
Succes. Maar gaat goedkomen!
Helaas zijn momondo etc alleen maar scanners van diverse websites en zijn ze op geen enkele manier verbonden met of gelieerd aan bedrijven als eDreams etc.
Ik zou zelf als ik gebruik maak van Momondo alleen maar boeken bij kantoren die bekend zijn en waar voldoende positiefs over te lezen is op het net. Ik betaal dan liever een paar tientjes meer als dat ik het risico loop dat het niet goed gaat.
Dit eDreams kon ik niet maar klinkt niet veelbelovend.
Edreams verschijnt bij heel veel vluchten op Momondo. Zo ook bravo fly en kiss & fly heeft iemand daar positieve ervaringen mee?
Kiss & fly heb ik hier wel meer over gelezen.
Wat vervelend Monique! Hoop dat het goed komt voor je.
Zie dit soort bedrijfjes ook vaak voorbij komen op Momondo.
Had vorig jaar geboekt via Vliegtarieven, dat was wel ok. Het nadeel was alleen dat je achteraf niets meer kunt bijboeken,
zoals bv Comfort klasse.
Daarom ben ik blij dat ik nu rechtstreeks bij TUI heb geboekt.
Vandaag wonder boven wonder het geld teruggestort gekregen!
Meteen een nieuwe boeking gedaan bij Kiss&Fly.. eigenwijs hè?
Geboekt bij: Kiss&Fly (gevonden via momondo)
d.d. 25.01.2017
Periode: 27.05.2017 t/m 13.06.2017
Route: Düsseldorf - Orlando (via Atlanta)
Maatschappij: Air France/Delta
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 670
let wel op, maak eerst een account aan op Kiss&Fly, waarin je je persoonsgegevens al invult. Als je dit niet doet en je boekt meteen, dan maakt die site van je nationaliteit German . Dat kan later wel gewijzigd worden.. maar is weer een klus..
Gelukkig je geld terug. Dat is goed nieuws. Gaat betaling bij kiss&fly met credit card ? En ontvang je meteen etickets ?
Fijn dat je geld terug is! Toch weer een zorg minder. En nu lekker genieten.
super aanbieding Keulen/Bonn naar Miami rechtstreeks o.a. mei vakantie voor 225 euro!
http://www.momondo.nl/flightsearch/?...false&NA=false
Geboekt bij: . Flugladen.de
d.d: . 6 feb
Periode: . 18 April-3 Mei
Route: .AMS-FRA-TPA en TPA-ZRH-AMS
Maatschappij: . Lufthansa en Edelweiss air
Aantal Personen: .2
Totaalprijs: .€ 824
Opmerkingen: .Ben benieuwd naar Edelweiss air, nog nooit van gehoord. Beide vluchten zijn met een A340, indeling 2-4-2. Dat is altijd fijn als je met z'n tweeën reist.
Vluchten zijn als ik nu kijk al ruim € 200 pp duurder.
Geboekt bij: tui.nl
d.d. 01.02.2017
Periode: 05.06.2017 t/m 23.06.2017
Route: AMS - MIA
Maatschappij: TUI
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 1353 Premium Comfort
Geboekt bij: . Supersaver (via Skyscanner)
d.d: . 13 feb
Periode: . 12 Mei-30 Mei
Route: .Dusseldorf-Miami en Miami-Dusseldorf
Maatschappij: . Air Berlin
Aantal Personen: .3 (2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar)
Totaalprijs: .€ 1089,60
Eerste keer via Dusseldorf. Wilde graag rechtstreeks en vond het een mooie prijs. Nu nog een sleep park and fly hotel boeken.
Kleine correctie: totaalprijs is 1086,88 euro ;)
Geboekt bij: Schiphol tickets via momundo
D.d: 14 febr
Periode: 4 aug t/m 29 aug
Route: Amsterdam-Londen -Miami
Maatschappij: britissch airway en iberia
Aantal pers:4
Totaalprijs: 1900 euro
Ook geboekt via edreams tot nu toe prima ervaring direct E tickets. Een fout in een van de geboorte data kosteloos via KLM kunnen wijzigen.
Voor voorafgaand verhaal zie pagina 24 van dit topic.
Vervelend genoeg nieuwe ontwikkelingen. Gisteren een melding van e-dreams dat een van de vluchten geannuleerd is. Die van Orlando naar Atlanta op 10 juli. Ook in de app KLM en Delta zichtbaar dat deze vlucht vervallen is met het verzoek tot contact. Aldus gedaan. Via medewerker KLM de melding dat ik dit met e- dreams moet regelen, is voor hun niet mogelijk dit te doen.Wel de melding, geen zorgen er zijn genoeg andere opties rond dezelfde tijd vanaf Orlando. Jullie snappen het al, de moed zakte in mijn schoenen. Alle telefoonnummers die ik kon vinden van e-dreams: van Nederlandse tot een nummer in India gebeld: geen gehoor.
Vervolgens met delta gebeld, omdat deze de vluchten uitvoeren, met het gevoel van zal wel niet lukken maar ik weet .het ook niet meer. Bij Delta dezelfde mededeling dan als bij de KLM, overigens erg vriendelijk te woorde gestaan maar geen oplossing. Nadat ik mijnwanhoop aan de medewerker had uitgelegd kwam deze met een Amerikaans telefoonnummer uit Florida.
Eindelijk verbinding na een half uur in de wacht, medewerker E-dreams kon geen andere optie vinden. Vertelt dat de KLM gezegd heeft dat er meer dan genoeg alternatieven rondom dezelfde tijd waren. Hij kon ze niet vinden dus moest overleggen met KLM, weer in de wacht. Helaas medewerker kreeg geen verbinding met KLM, dus word ik binnen 24-48 uur terug gebeld of een emailOp de vraag of de vluchten niet gecanceld konden worden met refund was het antwoord dat dit pas kan als de KLM niet met een optie komt die wij willen accepteren. Vrees dat ik sowieso weer terug moet bellen. Telefoongesprekken van deze ochtend staan al op meer dan 25 euro.
Moraal van dit verhaal, boek alleen bij betrouwbare en bekende sites!!!!!
Ik hoop dat jullie bovenstaande in jullie afweging meenemen voordat je boekt.
Vervelend, hopelijk loopt het straks goed af en krijgen jullie een andere vlucht.
Oh wa een drama, ik kreeg gisteren en vandaag antwoord op mijn mails aan EDreams, die ik op 21 januari stuurde... ik vrees het ergste, maar hoop het beste! Sterkte Esther!
Retour Miami, rechtstreeks vanaf Keulen voor €260,-
http://www.momondo.nl/flightsearch/?...m_content=8613
Ruimbagage is extra betalen.
Laatste update van verhaal.Inmiddels nog 2 kostbare telefoontjes verder, vlucht is weer ingeboekt. Ik was er al achter dat het om exact dezelfde vlucht gaat alleen met een andere naam. KLM wist ook nog te melden dat Delta vaak dit soort acties doet, wat niet zo erg is als er een fatsoenlijke, goedkope communicatie mogelijk is.
Voor zover ik nu kan overzien hebben we twee opties. Eerste optie, de vlucht op eigen initiatief annuleren maar dan zijn we ons geld kwijt. Dan zullen we andere vluchten moeten boeken. Nadeel is dat we geld kwijt zijn en voordeel is dat stress weg is.
Tweede optie is dat we de tickets laten bestaan en dan enerzijds hopen dat er geen vluchtwijzingen meer plaatsvinden en indien er toch weer wijzigingen plaatsvinden hetzelfde hopeloze, dure contact met e- dreams maar weer aangaan.
Mijn eerste reactie was weg ermee! Nu, een dag later weeg je de opties tegen elkaar af en ben je in ieder geval verstandelijk en financieel gezien het beste af met de tweede optie. Kijken het dus nog maar even aan. Godzijdank hebben we de hotels en auto wel geboekt met optie gratis annuleren. Had al zo'n onderbuikgevoel na het eerste akkefietje. Maar jonge, jonge wat heb ik hier in ieder geval van geleerd🙄
Oh wat een ellende! Nooit meer E-dreams! Voor mij ook niet meer hoor, wel duur leergeld; de stress is killing. De moeizame bereikbaarheid heeft een hoge prijs. Nu maar hopen dat er niks meer wijzigt.
Mag ik ook al tickets 2018 toevoegen :o
Geboekt bij: Airberlin
d.d: 01-04-2017
Periode: maart 2018
Route: Düsseldorf - Fort Myers
Maatschappij: Airberlin
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 848,-
Eergisteren nog 2 tientjes goedkoper maar ben hier al heel blij mee. AirBerlin is ons echt super bevallen! Wel direkt XL stoelen bijgeboekt. Ik heb op lange vluchten altijd last van mijn knieën en dit jaar met Airberlin voor het eerst niet. Ik heb bij geen enkele maatschappij in Economy Comfort zoveel beenruimte gehad.
@Fitzroy
Retour? Deze vraag omdat ik op weliswaar heel andere data uitkom op een veel hogere prijs. :confused:
Ja, retour. 424,- per stuk en als ik eergisteren had geboekt zelfs 414,-. Vind het een mooie prijs voor een directe vlucht op 40 minuten van de eindbestemming, Cape Coral.
Ja jammer... Ik heb zelf ook geboekt voor 5 juni, en heb 399 betaald (ex Comfort en bagage). Weet dat ze altijd ticketsale weken hebben. Via google kan je soms vinden welke periodes dat zijn. Was nu eind december, vanaf 30-12 dacht ik, ook het jaar daarvoor, dus heb er bewust op gewacht. Ze hebben het meerdere keren per jaar. Ik dacht ook in september.
Volgende keer maar goed in de gaten houden.
Geboekt bij: Arke
d.d: 6-4-2017
Periode: 29 mei - 12 juni
Route: AMS-SAN-SAN-MIA-AMS
Maatschappij: Arkefly
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 813 Econ. excl. bagage
Opmerkingen: 2e maal met Dreamliner. Daarover minder enthousiast v.w.b. de ruimte en zeker niet de 3-3-3 opstelling. Verder blijft de terugvlucht via MIA vervelend en kost veel tijd. Heenreis en afhandeling op Sanford is prima.
Vanaf Zwolle kan vertrek vanaf Dusseldorf ook interessant zijn. Je kunt met Airberlin voor 384 euro rechtstreeks naar Orlando en dat is incl bagage.(https://www.skyscanner.nl/transport/...y-view#results)
Ik zie jouw TUI vlucht op jouw data overigens voor 366 bij Expedia staan... (https://www.expedia.nl/Details?piid=...-3c2eb704192d&)
Dat gaan we ook zeker doen, het is alleen zo jammer om te zien. Gelukkig zijn we met de auto wel op het beste moment ingestapt die prijs is enorm gestegen :-)
gaan we of gaan we niet .... as vrijdag :) nog steeds niet geboekt door prive omstandigheden maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) . door pasen zijn wel hotels een stuk duurder dan ik gewend ben . heb de auto ook al uitgezocht ... zou bijna zeggen we gaan toch maar weer
[QUOTE=gudu;225863]maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) /QUOTE]
Ben benieuwd op welke dag en van waar naar waar?
Geboekt bij: budgetair
d.d: 10-04-2017
Periode: 13april - 30 april
Route: AMS-chicago ( overstap 24 uur ) - mco mco-newark-ams
Maatschappij: united
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1102 economy met 1 stuk ruimbagage entertaiment en eten
poeh last minute boeking :)
24 uur overstap in Chicago. express gekozen ipv heel laat aankomen ( na 22.00) . nog nooit in chicago geweest dus vond dit wel een leuke bijkomstigheid en leuke manier om de vakantie te starten . andere optie was 24 uur overstap in NY maar omdat we daar al een keer zijn geweest niet voor gekozen . ik had gisteren tickets gevonden met goede vliegtijden voor deze prijs maar die waren vandaag opeens 2x zo duur .
Geboekt via Skyscanner
Datum: 9-4-2017
Periode: 21-11-2017 t/m 2-1-2018
Route: Amsterdam - Atlanta - Melbourne (2 uur overstap) terug Melbourne - Atlanta - Parijs - Amsterdam 1'37 & 1'30 overstap
Maatschappij: KLM uitgevoerd door Delta.
Prijs per persoon: Euro 316,-
Ben benieuwd. Nog nooit gevlogen op Melbourne. Kans bestaat dat we in Parijs blijven. Plakken we er een weekje Parijs aan vast. Moeten even kijken of dat te regelen is met de koffers.
Iemand ervaring met Orlando Melbourne international airport?