Ik kan bij WTC geen totaal prijs zien dus ik ga daar alleen boeken als die pp prijs erg laag is. Verder ga ik nu maar weer de prijzen in de gaten houden en afwachten......
Thx btw voor de feedback.
grtjes.
Afdrukvoorbeeld
Ik kan bij WTC geen totaal prijs zien dus ik ga daar alleen boeken als die pp prijs erg laag is. Verder ga ik nu maar weer de prijzen in de gaten houden en afwachten......
Thx btw voor de feedback.
grtjes.
Hoi 2theUSA, Christa,
wat een goede prijs hebben jullie gevonden! Wij kijken ook voor tickets met vertrek op 14-7. Ik zit nu een beetje te kijken voor een multi leg ticket. Dus/Ams/Brussel - NYC - Mia/Tpa/Mco en terug naar beginbestemming rond 5-8. Tot op heden is dat echt niet te betalen. Ik ben dan ook benieuwd hoe jullie van Florida weer in Nyc uitkomen. Als ik het zo lees gaan jullie niet vanuit Florida via Nyc terug.
Misschien heeft iemand tips hoe we het handigst Nyc kunnen combineren met een trip naar Florida?!
@ Lavie74. Wij hebben een open jaw ticket gekocht. We vliegen inderdaad vanaf ander bestemming (New York) terug. De vlucht van Florida naar NYC moeten we nog boeken. Plaats van vertrek uit Florida zal afhangen van het rondje wat we in Florida gaan maken.
Zie eventueel onze blogs van 2014 en 2015, waarin we beide jaren ook een dergelijk combi gedaan hebben. Een multi city ticket is ook een optie voor een dergelijke reis, dan boek je wel alle vliegreizen in éen keer, maar deze waren nu niet voordelig.
Succes! heb je vragen mag je mij altijd een PB sturen.
groet Christa
Geboekt via Sky scanner bij Supersaver
Periode: 14-7-2016 tot 02-08-2016
Route: Ams-Atl-Mco/Mco-Atl-Ams
Maatschappij: Klm/Delta airlines
Layover heen 1:55/Layover terug 1:15
Aantal Personen: 2 volwassenen 1 kind (11 jaar)
Prijs:2076,00
Ik ben tevreden:p
We hebben net geboekt voor 394 euro per persoon, via Skyscanner naar Vliegtarieven.nl met Finnair van 13 augustus tot en met 3 September.
Andere data ruim aanwezig,
Bevestiging al binnen en betaald,
Nu maar hopen dat we de e-tickets binnen krijgen,,, spannneeeend.......
dus ik zou zeggen doe er je voordeel mee...........:cool:
Wij zijn blij we gaan weer.... JJJeeeeeeeyyyy
Zojuist E-tickets ook al binnen gehad..
@sunnyrojo;
Ik heb dees ook geboekt. Yippie hoop dat het goed gaat!
Grtjes.
Wij gaan 8 tot 26 augustus btw.
Wij hebben net via BA geboekt, van 10-8 tot 29-8 bru-lhr-mia 3 volwassenen en 1 kind 1690 euro.
En e-tickets al binnen 😀
Voor een kleine meerprijs ook te boeken via British Airways. Zojuist geboekt voor 425 euro p.p.
Sunnyrojo van waar naar waar is deze aanbieding?
van Brussel naar Madrid en dan door naar Miami en terug, ik denk wel dat het via Brussel gezocht moet worden,
En voor dit prijsverschil kun je de auto wel even kwijt in Brussel.
Wij vliegen van Brussel via Londen naar Miami en vv
Wel hele mooie prijs zie echter alleen vluchtijden van 27 uur of langer, of kijk ik verkeerd?
Je kijkt denk ik verkeerd, wij hebben een vlucht van 12,5 uur heen en 13 uur terug met een wachttijd van 2,5 uur heen en terug.
Het kan zijn dat het aanbod al aan het teruglopen is.
Kijk eens bij Skyscanner met Brussel als vertrek plaats.
Net even voor je gekeken het lijkt vooral in de maand augustus te zijn dat de vluchten worden aangeboden, en ze zijn er nog steeds.
Geboekt via Skyscanner bij Iberia
Periode: 02-08-2016 - 26-08-2016
Route: BRU - MAD - MIA / MIA - MAD - BRU
Maatschappij: Iberia
Layover heen: 1 uur 20 minuten / Layover terug: 1 uur 35 minuten
Aantal Personen: 4 volwassenen
Prijs: € 1.635,84 / € 408,96
Wij zijn er super blij mee! De bevestiging is binnen, nu nog even wachten op de tickets.
Goede prijs!
Helaas nu niet meer beschikbaar zover ik kan zien :-(
Iemand recentelijk nog ervaring met lange vluchten van Iberia?
Zie dat ze nogal gedateerde toestellen hebben dus Ipads enzo niet vergeten denk ik.
Grtjes
Nee klopt, een half uur nadat wij geboekt hadden (rond 23.45 uur waren ze al niet meer te krijgen).
Wij hebben in 2012 met Iberia gevlogen, op zich was de vlucht prima en hadden wij geen klagen. Alleen dat het treintje op Madrid Airport niet reed en we daardoor bijna onze aansluiting hebben gemist.
Weet iemand hoe lang het duurt voor je de e-tickets krijgt van Iberia. Heb wel een bevestiging ontvangen, maar nog geen e-tickets.
gisterenavond ook geboekt bru/mia van 7-8 tot 3-9 5 personen 2062 euro en meteen e-tickets gehad
super blij
heb jij via Iberia geboekt of via een andere maatschappij? @pvroovert
american airlines via tix.nl
Wordt dus Iberia.Nope. Ze hebben geboekt bij Finnair. Finnair is net zoals Iberia onderdeel van de One World Alliantie.
Air Europe valt onder SkyTeam. Dat is hetzelfde als waar AFKLM ook onder valt. Als je een vlicht bij Finnair hebt geboekt, zal je niet bij SkyTeam belanden. Die hebben geen overeenkomst samen.
Vandaag gebeld met Iberia en de tickets zijn binnen. Hadden automatisch verstuurd moeten worden, maar om de een of andere reden komen ze bij mij niet binnen (ook niet in de spam). Andere e-mail was wel binnengekomen, dus e-mailadres was goed. Nu ander adres opgegeven en binnen een paar seconden waren de tickets binnen. Wij zijn dus super blij want we gaan volgend jaar weer naar Florida. Voor € 409,00 per persoon willen wij wel via Madrid vliegen. In 2012 hebben wij niets te klagen gehad over de vlucht zelf (behalve dat we de overstap bijna hebben gemist doordat het treintje niet reed op Madrid Airport).
Wij zijn helemaal blij ;)!
Mooie prijs. Voor die prijs wil ik ook Madrid nog wel overwegen.
Super prijs, met zo'n prijs zou Florida ook voor ons weer een optie zijn :)
Boehoe, Brussel-Miami nog steeds rond de 700 EUR. :-(
Wel vertrek op 11 juli tot 1 augustus.
Na maanden en weken zoeken eindelijke kunnen boeken vandaag bij Delta.
van 1138 naar 822 euro. Ook voor 746 euro maar de tijden vond ik ongunstig.
van 30/07 tot 22/08 AMS-NYC, NYC-FLL, MCO-AMS.
Na het boeken en betalen, ff weer spieken prijzen weer naar 1144.
Zo snel gaat het dus. Ben erg blij!
Tip: voor de zuiderlingen onder ons met de laatste vakantieperiode in de zomer via skyscanner 12 augustus tot 2 september 430 euro Brussel-Miami met Delta , misschien overstaptijd krap??
Yes!!!! Geheel onverwacht gaan we toch in 2016 naar florida ;-)
Geboekt via KLM.com
1 tm 29 juli 2016
Antwerpen treinstation-Amsterdam
Amsterdam- Miami (overstap JFK)
440 euro pp :-)
(ik hoop alleen dat 80 minuten overstaptijd op de terugreis op JFK geen problemen gaat opleveren, vliegen met Delta):confused:
Ik vraag mij af of ik de treinreis gewoon kan laten zitten zonder gevolgen... dan boek ik direct natuurlijk..
wat ik er van heb begrepen kan er gevraagd worden naar je (afgestempelde) treinticket. ik zou de trein nemen ;)
Ai.. ik woon 'om de hoek' bij Schiphol dus dan laat ik het aan mij voorbij gaan. Wil geen (onnodige) risico´s nemen.
Eerder was er ook zo'n aanbieding en heb ik gebeld met de klantenservice KLM er werd mij gezegd (omdat ik ook meer in de buurt van Schiphol zit) dat ze het zien als no show oftewel op de heenweg moet je inderdaad vertrekken met de trein vanuit Belgie, maar goed dat kreeg ik te horen helaas.
Dus dat risico heb ik niet genomen, zag het al helemaal voor me, eerst helemaal naar Belgie en dan stranden in Amsterdam waar ik dichterbij woon.:(
Vraag me echt af hoe ze dat zouden checken, een treinkaartje heb ik bij aankomst op Schiphol natuurlijk per ongeluk weggegooid.. ;-) Maar ik durf het (nog) niet aan, voor mensen die in de buurt van Antwerpen wonen zijn deze tickets echter wel top! Gefeliciteerd.
EDIT: net uit pure nieuwsgierigheid toch even gebeld met KLM. Je dient je gestempelde treinkaartje bij de KLM balie in te ruilen voor een boardingpass. Gelukkig niet geboekt haha.
mooie prijs, wendy, hoe ben je hier achter gekomen, was dit een speciale actie?
Ik zocht op brussel-miami via Kayak.de en daar kwam deze uit.
De afgelopen weken niets gevonden onder de 640 euro, dus ik was heel erg verbaasd.
Wij wonen in Limburg dus via Antwerpen is geen probleem. Al moet ik wel nog kijken hoe het daar met parkeren gaat :rolleyes:
Nu de rest van de reis gaan boeken :-)
Lekker hoor, ENJOY!!