Ben ook al aantal weken aan het hopen maar tot nu toe 845 euro p.p. 1/7 - 28-7 +- 3 dagen.... Hoop op 750 euro, maar of het dat gaat worden.... Twijfels!!!!
Afdrukvoorbeeld
Ben ook al aantal weken aan het hopen maar tot nu toe 845 euro p.p. 1/7 - 28-7 +- 3 dagen.... Hoop op 750 euro, maar of het dat gaat worden.... Twijfels!!!!
Vandaag bij Jetairfly.com Brussel - Miami
Heenvlucht JAF107 € 349,99 ma 07/07/2014prijs per persoon Brussels - Miami 07:00 - 11:30 Terugvlucht JAF108 € 349,99 ma 04/08/2014prijs per persoon Miami - Brussels 13:50 - 06:40 Passagier(s) 1 volwassene 25 kg bagage gratis Maaltijden Standaardmaaltijd op de vlucht Administratiekosten € 15,00 Totaal € 714,98 (Incl. luchthaventaks € 74,50)
Heb je dit al geprobeerd met 2 of 4 personen...
Dan lukt het waarschijnlijk niet. (voor 1 persoon is het vaak gemakkelijker om een voordelige vlucht te vinden)
Ik heb hem toevallig vandaag ook gevonden. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ook voor €349pp heen en €349pp terug. Echter hebben hun geen kinderprijzen en betaal ik de volle pond voor kinderen.
Gevonden op chaser.nl: retourtje dusseldorf- miami in juli voor 605 euro met air France!
Gevonden Dusseldorf miami vertrek op dinsdag 2 juli terug 29 juli 595 met Delta Airlines met tussenstop Atlanta via schipholtickets.
Hoeveel personen??
Een normale 1 overstap?
Klinkt als terugweg met 2 overstappen ;)
Ik zit hier enorm te balen..had de vlucht inderdaad ook gevonden, gebeld met Expedia en hop ze waren allemaal weg.
@Corrus , ik had gekeken voor de data 22 juli tm 12 Augustus, rond die dagen waren ze allemaal 605 euro met Delta of Air France
met 1 overstap zowel heen als terug, met mooie tijden. Heen 1.35 en terug 50 minuten
Ik zie ze nog steeds, DUS - MIA voor 695 euro met Delta/KLM, 1x overstappen en super vluchttijden. Voor data in augustus 710 euro met 2x overstappen!
Inmiddels geboekt via AirBerlin, rechtstreeks vanaf Düsseldorf naar Miami voor de periode 14-7-2014 ™ 09-08-2014.
€762 voor 3 volwassenen en €668 voor kind (9jaar), inclusief voorkeurstoel en extra been ruimte.
Vonden we een acceptabele prijs en nu kunnen we eindelijk de aandacht gaan leggen op de planning :rolleyes:
@ Moolenschotjes, Mag ik vragen hoe en waar je dit geboekt hebt, is inderdaad een acceptabele prijs! Doe je dit via Chaser en dan hoe boek je dan de voorkeurstoel en extra beenruimte, krijg je die keuze ergens of heb je telefonisch geboekt? Alvast bedankt! grts Jimmy
Deze hebben we rechtstreeks bij AirBerlin.com geboekt.
Prijzen variëren per week, dus even in de gaten houden.
Het verschuiven met de vertrekdatum en terugvlucht datum heeft ons ook geholpen om deze eindprijs te vinden….
We hebben geboekt!
Geboekt bij: Budgetair.nl
dd : 11-11-2013
periode: 4 juli - 27 juli 2014
route: Dusseldorf - Miami / Miami Dusseldorf
maatschappij: Air Berlin
aantal personen: 4
totaalprijs: 2768 euro
Euro 692 pp
En voor mijn oudste zoon (die langer blijft!)
Geboekt bij: Budgetair.nl
dd : 11-11-2013
periode: 4 juli t/m 12 augustus 2014
route: Dusseldorf - Miami / Fort Myers - Dusseldorf
maatschappij: Air Berlin
aantal personen: 1
totaalprijs: 834,-
Het valt me op dat vliegen naar Miami stukken goedkoper is dan naar Orlando... Maar om daarvoor dat stuk van Miami naar Orlando weer te moeten rijden, kost weer veel tijd en benzine
Die overweging hadden wij ook gemaakt.
Wij kunnen vanuit Brussel volgend jaar in augustus met jetair naar Miami en komen daar al om 11h30 aan.
Met alles rekeninghoudende zouden we normaal zelfs nog iets vroeger in Orlando aankomen.
De vraag is of je 2x een rit van 3h30 wil maken om goedkoper af te zijn.
We wachten nog af en zouden rond de jaarwissel willen boeken.
US airways biedt vanaf volgend jaar 2 vluchten per dag aan vanuit Brussel,een via Philadelphia en een via Charlotte.
Prijzen gaan volgens ons zeker nog lager.
Nog even afwachten dus.
Voor die prijs zouden wij zeker ook de rit maken.
Wij wachten nog even af en nemen dan de beslissing.
Het blijft altijd spannend... wanneer neem je de juiste keuze om te boeken.
Afgelopen zomer hadden we pas in Februari geboekt bij Arkefly.
Wij hebben gewoon een budget vast gesteld (+/- €3300) wat we aan vliegtickets willen uitgeven en proberen ons daar aan te houden tijdens het zoeken.
Deze keer was het eindbedrag bij AirBerlin een stukje minder dan vorig jaar bij ArkeFly in Febr.
Zelfde tickets zijn nu bij ArkeFly zijn toch €700 duurder.... kunnen we weer een auto voor huren :cool:
Zo doen wij dat ook ieder jaar, budget vaststellen en dan ook vooral zoeken naar fijne vluchttijden. Aangezien we dit jaar wilden beginnen in Miami kwam de route van Air Berlin voor ons goed uit. Maar blijft natuurlijk aan het einde de rit van Orlando naar Miami staan.......met een overnachting in de buurt is dat ook goed te doen.
Beste allemaal,
We zijn al meerdere keren in Orlando geweest. Mei-vakantie, kerst. Maar nog nooit in de zomer. We willen vliegen op 21 juli en weer terug op 4 augustus. Nu zijn de tickets nog rond €925,00.
wie van jullie heeft ervaring om in deze periode naar Orlando te vliegen, we nemen altijd tussen landing, meestal op Detroit, met betrekking tot de prijzen?
graag hoor ik jullie ervaring.
wieneke
ArkeFly heeft meestal gunstige prijzen op Orlando/Sanford, maar dit jaar heb ik nog geen betere prijs gevonden dan €995 voor de periode midden Juli retour 9 Augustus.
Wellicht gaat de December maand nog wat leuks brengen....
Wij hebben niet langer gewacht en hebben gekozen voor AirBerlin vanwege de op dit moment gunstige ticketprijzen. Lufhansa was ook interessant maar hebben wel een tussenlanding voor dezelfde prijs als AirBerlin.
Voor ons dus een makkelijke keuze. Wel vertrekken vanuit Düsseldorf, maar dat is maar 15 minuten langer rijden dan AMS.
Hallo, als je op 22 Juli vertrekt tot 4 of 5 Augustus kun je met AirBerlin voor € 768,87, Dusseldorf-Miami. Staan nu op de website.
Jetair fly van Brussel naar Miami is momenteel € 800,00 pp voor die periode.
Ik heb mijn hoop nog steeds op de periode rond de jaarwisseling, ik mag hopen dat de prijzen dan nog even flink gaan zakken net als vorig jaar!
We hebben geboekt en wel Arke fly Amsterdam Miami
19 dagen in de maand aug 2014
2320 via reisburo Arke Fly.
Geboekt voor 2 volwassen en dochterlief.
Volgens mij is de prijs nu hoger begreep ik
wij hebben anderhalf maand geleden geboekt.
word onze allereerste keer.
en gelukkig akkoord gekregen op het werk.
dus nu beginnen met plannen enz
Lekker vooruitzicht hoor Kyra, de prijs is opzich erg netjes voor in het hoogseizoen. De vluchten vanaf Amsterdam zijn op dit moment iets duurder idd, vanaf Düsseldorf zijn ze wel een stuk goedkoper (en direct), maar dat maakt niet uit.. je hebt ze lekker binnen en kunt beginnen met plannen!!
@kyra77;
Leuk vooruitzicht, is toch best voordelig voor een directe vlucht vanuit Amsterdam.
Ik zag ook al die mooie aanbiedingen rechtstreeks maar dan vanaf Dusseldorf, alleen wij wonen er nog eens 2uur rijden vandaan, en Amsterdam op kwartiertje dus we hopen op een wat goedkoper ticket maar dan vanaf Amsterdam.
Heb je al iets in gedachte van wilt je wilt gaan zien in Florida?
Thanks. miami en evt de keys willen hotels vastleggen en idd wel een route plannen.
maar de rest daar tussen willen we b&b of proberen accos en hotels met laag budget proberen te doen.
En de rest vinden we lastig.
hoeveel parken enz te bezichten.
Ben veel aan het lezen op de weblogs en reisverslagen.
Gidsen gehaald en reisboeken geleend bij mijn fam.
combi van culti/relax.
Dochter gek op dieren. En manlief van fotografie.
en moeders van shoppen 😬😬
Dank je wel.
We zijn nog helemaal groen wat betreft Amerika.
Hoi Kyra77, als je een "groentje " bent zit je goed op dit forum :D. Je kunt hier alles vinden of vragen! Geniet van de voorbereidingen!!
ok, maar is dat niet iets van een tussenstop zonder te hoeven overstappen? (had ik ooit begrepen)??
Ik lees er tegenstrijdige verhalen over. Soms moet iedereen het vliegtuig uit, soms niet.
Ja klopt hoor idd wisselende verhalen.
als je eruit moet hoelang moet je dan wachten?
In augustus dit jaar moesten we in Orlando eruit, koffer ophalen, door de paspoortcontrole, koffer weer inleveren en instappen. Alles bij elkaar heeft het een uurtje geduurd. Voordeel was wel dat we bij aankomst in Miami zo door konden lopen en niet meer door de douane hoefden:). En Orlando is een kleiner vliegveld, de paspoortcontrole was zo gepiept.
Wij vonden het niet erg...Ook was het fijn om heel even de benen te kunnen strekken en zelfs even buiten konden lopen.
Klopt Arke landt op Orlando Sandford dat iets kleiner is dan het 'hoofd' vliegveld, Orlando International.
Mijn hoop op goedkope vliegtickets is weer wat gestegen, ik heb een aantal 'prijs alarmen' ingesteld en die mailde mij vannacht dat er tickets AMS-Tampa voor 550 euro waren, 10 t/m 24 augustus. Helaas waren deze vanmorgen al niet meer te boeken, maar voor mij een goed teken!
Uitgevoerd door BA, via Gatwick.
had jij hem gevonden via de site van BA zelf? dat klinkt al goed!
Deze deal was via supersaver.nl, gevonden via skyscanner!