Een hele mooie prijs. Zo laag zijn we ze nog niet tegengekomen.
Afdrukvoorbeeld
Een hele mooie prijs. Zo laag zijn we ze nog niet tegengekomen.
Zo'n prijsje wil ik ook wel, maar kan er geen vinden (vertrek tussen februari-december en 1 week verblijven, 2 personen, vliegveld maakt niet uit). Alle hulp is welkom ;)
Dat zijn zeker mooie prijzen,wij zijn ook aan het rondkijken voor rond 25 November maar komen alleen prijzen tegen rond de 600 euro.
En ook verschillende vliegvelden in Florida maken niet uit.
Al eens gezocht op vertrek vanuit Brussel?
http://www.skyscanner.nl/vluchten/br...mber-2013.html
of
of
Ja, het is wat verder rijden, maar vanuit R'dam goed te doen. Zeker het overwegen waard.
Je moet kiezen voor een andere terugvlucht. Dus ams-mco en mco-bru. Dan vind je hem wel. Succes!
Ik ben voor onze kinderen aan het zoeken: 14 juni t/m 3 juli of 26 juni t/m 14 juli jullie begrijpen het a duur duur en nogeens duur. dus heeft iemand een tip laat het weten. Ze vliegen met kleine kinderen dus vluchten van 25 uur... nou neen!
U vraagt, wij draaien....
AMS-Tampa 14 juni t/m 3 juli € 507 :o met BA (2 volw/2 kind)
http://www.skyscanner.nl/vluchten/am...juli-2013.html
of voor €8 meer vlieg je met KLM.
Das toch niet duur???
Dat is een prachtige prijs!!!!! Jammer dat ik met een paar dagen later (10 juli tot 26 juli) gelijk alweer honderden euro's duurder uitkom ;-( ;-(
Ik vind het zo moeilijk om te bepalen wanneer ik nu maar gewoon moet boeken. Ben aan de ene kant bang dat de prijzen straks alleen maar hoger worden, maar zou het superrot vinden als ik net geboekt heb en een maand later staan ze er voor prachtige prijzen op! Ik heb ook geen idee wat een gemiddelde prijs naar Orlando of Tampa doet in het hoogseizoen? Jullie wel?
Groetjes Hylke
Voor je zelf een prijs nemen waarmee je tevreden bent. Komt die prijs voorbij boeken en niet meer omkijken. Je hebt immers de prijs die jij ervoor over hebt om te betalen. Goedkopere prijzen komen soms voorbij maar veel duurdere prijzen veel en veel vaker.
Hoi Ebelix ik snap helemaal wat je bedoelt ;-) Maar het probleem is dat ik geen referentiekader heb. Straks betaal ik een prijs terwijl jullie allemaal roepen:"Ben je knettergek!! "Die prijzen liggen nog veel te hoog!"
Ik heb er geen idee van wat een beetje redelijke prijs is......
Voor ons ligt die grens tussen de eur 550 en eur 650 per ticket. Dit is ruim maar ik wil mezelf ook niet teveel beperken. Alle wat onder de eur 550 is natuurlijk altijd goed. Alles boven de eur 650 doen we niet of het moet last minute zijn. We zijn flexibel want we hebben nog geen schoolgaande kinderen. Kunnen altijd een andere periode uitkiezen. Uitzondering is wanneer we met mijn zwager op vakantie gaan. Zijn vrouw werkt in het onderwijs en dan zijn we gebonden aan de schoolvakanties. Maar dan nog proberen we eerder te gaan of later terug te gaan zodat we weer tickets kunnen vinden in onze prijsrange.
Voor andere is de limiet eur. 550 en voor weer anderen eur. 800. Kijk ook eens in het topic over de prijzen van de tickets. Je krijgt dan een idee over de prijzen.
[QUOTE=A.Hofman;
of met virgin terug op Brussel 389 euro! Check bijvoorbeeld op cheaptickets.nl
succes
Ik heb een vraag. Als er staat dat er 18 uur LAYOVER is, bedoelen ze daar dan mee dat ik zolang moet wachten op de volgende vlucht?
Ja, helaas....
Oeefff thanks.....dat gaat hem dus niet worden.
Da's wel een extreem lange layover.
Geboekt bij Oad reizen: 2 vliegtickets Amsterdam - Orlando 4-9-13
Orlando - Amsterdam 21-9-13
17 dagen autohuur en 1 overnachting op dag van aankomst
samen: €1690,- incl. servicekosten.
We vliegen met KLM. Is dit duur? Heb bij verschillende reisbureaus, ook online, een offerte aangevraagd en ze deden elkaar niet veel qua prijs.
Beetje moeilijk inschatten, prijs is natuurlijk afhankelijk van het type auto en welk hotel, maar op zich lijkt met het een prima prijs. Wij betalen voor 3 tickets in juli €1560, dan moet daar nog de auto bij. Maar wij slapen gratis :)
Tja, je hebt altijd baas boven baas he?;)
http://www.holidaypirates.com/uk-ire...idayPirates%29
Orlando va 330 pond vanaf Belfast.......
NYC 287 pond
MVG
A3
Helaas van 8 juli tot 26 juli betaal ik gewoon 723 pond ;-(
Voor wie nog wil boeken voor de komende meivakantie. Gezien op de site van Dreizen. Amsterdam - Zurich - Tampa vertrek 26 april, retour 10 mei € 536 pp met Swiss Internation. Lijkt me een mooie prijs.
Geboekt bij: Kilroy travels
d.d.: 5-10-2012
Periode: 02-05-2013 t/m 23-05-2013
Route: AMS-LGW-MCO en MCO-LGW-AMS
Airline/Maatschappij: BA/Virgin en Virgin/BA
Aantal Personen: 2 volwassenen, 1 kind (3) en 1 baby (bijna 2)
Totaalprijs:€1578,88
Was destijds het goedkoopste, maar zoals ik begrepen heb uit de meeste berichten op dit forum wisselt de prijs regelmatig. Is dit een beetje een goede prijs?
Dat is voor iedereen verschillend, de prijs is goed, als je er zelf tevreden mee bent!! Mij lijkt het een prima deal!!
Als je eenmaal geboekt hebt niet meer naar de prijs kijken. Je gaat naar Florida ! Wat heeft het voor toegevoegde waarde om later toch nog goedkopere tickets te zien ? Wat aggie zegt : als er er zelf tevreden mee bent is de prijs goed.
Even een weekje ertussenuit:
Gisteravond onverwacht een retourvlucht geboekt bij Arke-Fly:
Amsterdam-Orlando Sanford
Heenreis 25 februari 2013
Terugreis 4 maart 2013
Kosten voor 2 personen in de comfortclass : 913 euro
Wij hebben dit jaar bij GoAmerica voor twee weken een Villa met zwembad en een Auto gehuurd van 02-09-2013 tot en met 17-09-2013.
Zijn met drie personen en betalen er 3.227,50 voor . Wij vinden dit een goede prijs .
Datum heenreis: 08-04-2013
Datum terugreis: 22-04-2013
Heenreis : Amsterdam - Washington - Orlando
Terugreis : Orlando - Houston - Amsterdam
Geboekt bij: http://www.united.com
Maatschappij: United Airlines
Aantal volwassenen: 2
Betaalde totaalprijs: € 95,=
Bovenstaande vluchten hebben we geboekt op frequent-flyer miles :
Heenreis : 30.000 miles + $ 60 (per persoon)
Terugreis : 30.000 miles + $ 5 (per persoon)
Haha dat zijn nog eens mooie bedragen :)
Nu op http://www.paperflies.com
Amsterdam - Orlando (via Philadelphia)
Voor € 489,-
Verschillende datums tussen 1 maart en 21 mei, te boeken tot 10 februari
Datum heenreis 20 december
Datum terugries 5 januari.
heen ams - houston - mco
terug mco - dulles - ams
3 volwassen (één kind die dan 14 is) en één kind van 11 (bij vertrek)
2508 euro totaal ( als je kiest voor betalen met Ideaal komen er geen extra kosten bij).
groet, jeroen
edit! Inmiddels bij d-reizen 2358 eruo, niet vaak gezien dat het zo snel goedkoper wordt, eerder vaak duurder. niet meer kijken voor ons dus :(
Geboekt bij: Expedia
Periode: 25-11 t/m 12-12
Route: Ams-Atl-Mco
Maatschappij: Delta
Aantal personen: 2
Totaalprijs: 1120
Prijs per persoon: 560
Dit is de prijs inclusief de eerste overachting in Orlando ,zonder overnachting kwam het ticket op 600 euro.
Overnachting in Best western airport is ongeveer 80 euro,dus komt het ticket op 520 euro (raar maar waar).
Geboekt bij: Gate1.nl via Skyscanner.nl
Periode: 26/9 t/m 14/10
Route: Brussel-Atlanta-Ft. Myers
Maatschappij: Air France/Delta
Aantal personen: 2
Totaalprijs: 970
Prijs per persoon: 485
Geboekt via plaatselijk reisbureau
periode 26 april t/m 11 mei 2013
route Amsterdam - Manchester - Orlando
Maatschappij : KLM - Virgin Atlantic
Aantal personen : 3 volw. + 1 kind
Totaal prijs : 2283,60
Per volwassene : 582,40
Per kind : 536.40
Ik vond het een mooie prijs en kon deze combi zelf niet vinden op internet.
Geboekt bij: airberlin.nl
Periode: 23/09 t/m 09/10
Route: Dusseldorf-Ft. Myers Miami- Dusseldorf
Maatschappij: Air berlin
Aantal personen: 4 ( 2 volw, 1 kind, 1 baby)
Totaalprijs: 1876,00
Prijs per persoon: 624 volw, 580,00 kind 40,00 baby
Rechtstreeks heen en terug op miami was nog goedkoper maar bewust deze trip gekozen
Arke heeft vandaag weer een aanbieding, met zijn 2-en voor 399 pp 9 dagen Orlando, incl. ticket en hotel!
Vertrek op bepaalde data zoals 19 april
http://www.arke.nl/vakantie/verenigd...avelPartyPopup