Vorige week vrijdag bij IE de tickets besteld en vandaag ontvangen :D Nu op zoek naar tickets voor Disney!
Afdrukvoorbeeld
Vorige week vrijdag bij IE de tickets besteld en vandaag ontvangen :D Nu op zoek naar tickets voor Disney!
We hebben toch gekozen voor base tickets van disney en een los legoland ticket.. bij .DE en ze zijn verstuurd nu wachten tot dat ze arriveren :)
De base tickets voor Disney zijn bij AE 276 euro voor 5 dagen. Ik ga ze denk ik daar bestellen.
Ik heb ze inmiddels besteld bij Undercovertourist. Daar hebben wij in het verleden ook altijd de tickets besteld en daar hebben wij goede ervaringen mee. Tickets waren hier iets goedkoper dan bij ATD.
@iris02, hoeveel heb je nu betaalt? En voor hoeveel dagen?
291 euro voor een base ticket voor 7 dagen. Bij ATD.de hebben ze weliswaar tickets voor 7 dagen van 293 euro, maar daar is Magic Kingdom niet aan toegevoegd. Aagezien wij niet willen hoppen (duurt veel te lang om van het ene park, naar het andere park te komen), we niet onbeperkt naar de zwemparken willen en de andere opties voor ons ook niet interessant zijn, zijn de ultimate tickets van ATD.ie/uk voor ons niet interessant en dan is het prijsverschil te groot.
Euh hoe kom jij aan de info dat magic kingdom er niet bijzit?
Dit is volgens mij alleen voor de 1 dags kaart voor epcot/animal/studio's
- Mehrtagestickets beinhalten den Eintritt in Magic Kingdom, Epcot, Disney's Animal Kingdom oder Disney's Hollywood Studios für die ausgewählte Anzahl an Besuchstagen.
Ik schrok al, ze zitten er toch alle 4 bij las ik net..
Excuses helemaal gelijk; ik heb alleen bij de prijzen gekeken en dan staat Magic Kingdom er separaat bij, vandaar mijn te snelle conclusie
Gisteren bij de post ontvangen de door ons bestelde Universal Multi day tickets, die ons na activatie weer 14 dagen toegang geven tot de 2 parken en een leuk extra kado, want er is een nieuwe actie, bij aankoop van toegangskaarten voor Orlando nu gratis toegangskaarten voor Orlando Eye, Madame Tussauds Orlando en SEA LIFE Orlando Aquarium (actie loopt tot juni) dus wij weten waar wij ook een kijkje gaan nemen :)
Hallo,
As woensdag vertrekken wij naar Orlando.
Nu zag ik op attractionticketsdirect.de dat de tickets een heel stuk goedkoper zijn.
Enig probleem.. We zijn al donderdag.
Wie heeft ervaring met het bestellen van tickets en heeft de "Fedex" optie gebruikt (levering binnen 1-2 dagen)
En waren jullie tickets er ook daadwerkelijk binnen de 1-2 werkdagen?
thanks
Een paar jaar geleden heb ik Disney tickets bij attractionticketsdirect.de besteld. Volgens mijn blog heb ik er iets meer dan een week op moeten wachten maar dat was wel met de gewone post (de FedEx enveloppe uit Amerika was er eerder!). Anders bel je attractiontickets voor de zekerheid, ze zijn bij mij altijd erg hulpvaardig geweest.
Ik zie dat FedEx 25 euro extra kost. Je zou ook even kunnen kijken hoeveel je kwijt bent bij https://americanvacations.nl/excursies-en-attracties/ .
Die zijn iets duurder dan ATD.de maar ze versturen Vouchers die je ter plekke dient om te ruilen voor echte tickets. Werkt prima.
Gaat er uiteindelijk toch om wat je onder de streep kwijt bent..
Dank jullie voor de snelle reactie...
Njit, Zijn de vouchers gewoon om thuis uit te printen? Want heb net even naar die site geweest en het is zelfs nog goedkoper dan attraction tickets (door de 25€ extra voor fedex!)
Heel erg bedankt voor de tip!!!
Helaas vrees ik dat americanvacations niet boekbaar is voor ons...
Ze aanvaarden geen visa of master :-(
en via bankoverschrijving is te riskant want wij zijn van Belgi¨. Dus het duurt effe voor de gelden op hun rekening komen...
Toch bedankt voor het meedenken...
Ik denk dat ik geen risico neem en gewoon aan de kiosk zal gaan (beetje dom van me om nu pas de sites te vinden maar wie kent het niet... Druk, druk, druk... :-/ )
@Lisje: je krijgt idd gewoon een Voucher om thuis uit te printen. Daarmee ga je naar een kassa en dan krijg je je kaartjes.
Voor Disneyworld kan dit een nadeel zijn omdat je dan niet van te voren al FastPasses kunt aanvragen.
http://ultraimg.com/images/10-7-201514-39-07.png
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag geboekt bij deze organisatie. Telefonisch goed (in het Engels) geholpen, via de Duitse website. Kon met VISA en MC betalen, en ik kon kiezen voor het versturen per FedEx (kosten € 25, maar telefonisch kreeg ik korting op de prijzen van de website :rolleyes:, om het verschil te overbruggen zei ze). Ik had nog een week, dus FedEx moet lukken. Maar tweede optie was om een vouchercode te krijgen, die ik dan terplekke kon inwisselen tegen de kaartjes. Dat zou voor jou dus prima zijn ! Overigens, dit ging om Universal kaartjes, weet niet of het bij andere kaartjes anders is.
Dit staat ook zo op hun website. Even informeren dus..
Citaat:
Können die Tickets auch per E-Mail verschickt werden?
ATD bietet ausschließlich Originaltickets die wir Ihnen per Post zustellen. Für einige Parks können auf Anfrage auch Tickets per Email versendet werden. Für genauere Informationen kontaktieren Sie uns bitte telefonisch oder per Email.
Super dank je voor alle antwoorden...
Wij hebben op veilig gespeeld en bij universal zelf de tickets besteld.. De prijs viel geod mee vonden we. Voor 3 dagen 500$ (base tickets, hebben geen nood aan park to park)
De tickets printen we gewoon thuis uit!!
Nog 2 daagjes en we gaan omhoog, whiiieee, kijken er al enorm naar uit :-)
Iedereen lijkt het hier over goedkope(re) tickets te hebben.
Ik ben op zoek naar 2-Day Base tickets.
Op de site zelf zie ik ze voor 150 dollar p.p. Goedkoper kan ik ze niet vinden. Zoek ik verkeerd?
Alvast bedankt voor de hulp.
Wanneer tickets bestellen voor 2016? Zo snel mogelijk of blijft de prijs gelijk voor het jaar? We zijn aan het kijken voor het Universal 2-park bonus ticket.
Dat had ik idd gezien maar is geen probleem.
Ben meer bang dat je de tickets binnen 1 a 2 maanden na aanschaf moet gebruiken, dat haal ik niet ;)
Wij hebben al 2 jaar het flex ticket plus genomen. Was toen meer dan de goedkoopste manier, vooral omdat je bij Universal bv ook kan parkhoppen (wat normaal toch wel extra kost en zeker nu je anders de Hogwarts Express niet kan nemen zonder hopper).
Je kan zoveel naar alle parken als je wil tijdens die 14d. Zo waren we vorig jaar naar Wet&Wild gegaan, maar door onweer mochten we niet meer in het water en toen zijn we naar Sea World terug geweest (2de keer die week).
Het is zelfs zo dat je maar 1 keer parking per dag moet betalen met het flex ticket! Dus 2 parken op 1 dag is niet extra duur hierdoor :)
Recentelijk heb ik bij attractionticketsdirect.ie kaartjes gekocht voor onder andere universal, disney world en legoland.
Ik heb ze inmiddels ontvangen, maar op zowel de kaartjes van Disney als die van Universal staat dat deze op naam zijn en niet voor doorverkoop, met erachter" (please print) ", maar vervolgens is er alleen een lege ruimte waar onze namen NIET op staan geprint.
Worden die kaartjes altijd op deze manier verstuurd vanaf deze winkel? Kan ik dan gewoon met pen onze namen erop schrijven, of zijn ze niet geldig op die manier?
Alvast bedankt voor de hulp,
~Geo
print name, betekend dat je je naam in blokletters er op moet schrijven
ah, thanks. Dat verklaart een hoop. :D
Vraagje over het Universal 2 Park Bonus Ticket van de .de site: Als ik het goed begrijp is dit ticket een onbeperkt ticket voor 14 dagen entre tot zowel Universal Studios als Islands of Adventure. Houdt dit ook in dat je met de Hogwarts Express kunt? Ik ga er wel vanuit maar wil het toch even zeker weten voor ik twee tickets boek! :D
Als het een parkhopper is dan ja. Als het een ticket is waarbij je 1 park per dag hebt dan niet.
Je begrijpt het goed hoor!
Sie können mit diesem Ticket beide Universal Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist möglich!
Hou wel rekening met de $20 parking voor elke dag dat je gaat.
Super! Thanks! Mijn Duits is ongeveer even goed als mijn Kantonees en via Google Translate kwam het er ook niet 100% duidelijk uit voor mij... :p Voor de parkeerkosten proberen wij een hotel met shuttleservice te nemen.
Strak plan! Scheelt toch weer aardig als je een paar keer gaat.
De reden dat ik zo twijfelde over dit ticket is dat een 3 day park-to-park ticket €181 is en een 14 day park-to-park op deze manier €175... Gaat een beetje tegen de logica in maar het heet niet voor niets een 'bonus ticket'. :cool:
Er zijn wel meer 'bijzonderheden' bijv. onder het kopje Seaworld heb je een 14 dagen 3 parken pas (Seaworld, Busch Gardens en Aquatica) excl. parkeren voor €134. Eentje daaronder is een 14 dagen 4 parken pas (Seaworld, Busch Gardens, Adventure Island en Aquatica) incl. parkeren voor €128. Raar, maar waar, net als het bonus ticket voor Universal:cool:.
Heb net ook via atd.de voor 175 euro pp een 14 daags bonusticket gekocht. 23 april vliegen we!
Hoi allemaal,
een korte vraag over de fans (en bezoekers) van Universal hier!
Zie onderstaande twee links, heeft iemand deze tickets al ooit eens besteld?
Wij hebben namelijk nu een discussie.
Volgens mij is het ticket 14 dagen geldig, park-to-parktickets, vanaf het moment dat je het voor de eerste keer gebruikt.(dus 14 dagen onbeperkte toegang!!) en volgens mijn hubbie maar 1, 2 of 3 dagen!
Wie helpt ons?
Link: attractionticketsdirect.de
En dan met name dit stukje tekst:
14 Tage unbegrenzter Eintritt in Universal Studios®, Universal's Islands of Adventure®, Universal CityWalk® und Wet 'n Wild®
Sie können mit diesem Ticket alle drei Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist uneingeschränkt möglich!
Das Ticket wird aktiviert beim ersten Besuch eines der Parks oder Universal CityWalk®
Link: attractiontickets.co.uk
Tekst:
REAL Universal Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Universal Orlando Resort.
There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival
Unlimited park-to-park access to Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® for 14 consecutive days
Unlimited admission to Wet n’ Wild® Orlando for up to 14 consecutive days
All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk® for the duration of your ticket The Wizarding World of Harry Potter™ Hogsmeade™ and Diagon Alley™
Voor mij het duidelijk dat 14-dagen ongelimiteerde park-to-park (dus hoppen) toegang is!
Dank!!!!!!!
Jij hebt gelijk: 14 dagen toegang tot 3 parken. Elke dag 1 park of alle parken op 1 dag, het kan allemaal die 14 dagen lang (je mag natuurlijk ook een dagje overslaan :D).
Tnx! Voor het antwoord. Ja, ik dacht het ook al. Maar mijn man vond de prijs zo laag dat hij het niet kon geloven dat het echt voor 14 dagen zou zijn!
Kan ik me voorstellen. Een 3 dagen park-to-park ticket (die is wel voor 3 dagen toegang) is maar 9 euro goedkoper. Dus voor 9 euro meer heb je 14 dagen onbeperkt toegang en doen ze Wet and Wild er ook nog bij. Snap het ook niet maar zou er lekker van profiteren!
Hallo Allemaal,
Ik zie dat de .co.uk iets duurder is maar er zitten wel meer "gratis dingen" bij.
Als je onbeperkt toegang hebt tot de Universal parken kun je toch ook al die Harry Potter dingen doen?
Grtjes