Re: Seaworld prijsverhoging
Ja $4,- per ticket omhoog. Prijzen van de combi tickets zullen ook verhoogd worden. Nieuwe prijzen gaan in vanaf maandag. Mocht je willen gaan dan best voor maandag je slag slaan.
http://www.orlandosentinel.com/trave...,6745761.story
In 2003 kostte een kaartje volgens mij $55 dollar, dat was toen ongeveer €55.
Nu kost een kaartje $78,95, dat is € 53,34. Als je het zo bekijkt valt het best mee:)
En wij maar klagen dat hier de entree voor de Efteling zo duur is.
Valt dan nog wel mee.
Zijn wij blij dat we voor 15,00 dollar meer een jaarkaart hebben gekocht. Gebruik in augustus 2009, december 2009 en juli/augustus 2010
SeaWorld: Halve dag of middag
Hallo,
Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.
graag hoor ik jullie
Gr.Shena
Re: Halve dag of middag Seaworld
Maar da's denk ik niet wat ze bedoeld :)
Voor zover ik weet is er geen na-middag kaartje.
Ik bedoel inderdaad wat anders.
Omdat we heel weinig tijd hebben en er een paar bij zijn die heel erg graag de show willen zien van shamu ( voor de 3de keer :razz:) willen we niet de hele dag naar het park. Maar dan een paar uurtjes.
Maar toch bedankt. :-P
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Shena22
Hallo,
Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.
Wél echt Hollands...
Ik wil er maar een uurtje naar toe, dan wil ik ook maar een uurtje betalen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja! Ga niet de volle pond betalen als ik alleen maar een uurtje in het park loop. Dan doe ik liever wat anders.... :)
En anders stuur je die persoon even door naar Youtube. Kan hij het ook zien: http://video.google.nl/videosearch?q...ld&emb=0&aq=f#
haha dat is een goeie.
Had vorig jaar ook gewoon die DVD moeten kopen :(
Ik vond die Shamu show helemaal niet zo bijzonder... de dolfijnenshow met acrobatiek was veeeeeel leuker!
De Dolfijn show vond ik ook erg leuk! maar bij Shamu kreeg ik wel even een kippevel momentje toen hij binnen kwam hoor... Vond het wel een hele gave show, of ieder geval vind de Orka's gave dieren, misschien is dat het meer :)