Op de site van DC kun je tickets kopen en inderdaad een park opgeven waar je 14 dagen unlimited naartoe kunt. Er zijn verschillende combi's mogelijk. 1x DC + 14 dagen Seaworld, of Aqautica of Bush Gardens....... voor 1 prijs.
Afdrukvoorbeeld
Op de site van DC kun je tickets kopen en inderdaad een park opgeven waar je 14 dagen unlimited naartoe kunt. Er zijn verschillende combi's mogelijk. 1x DC + 14 dagen Seaworld, of Aqautica of Bush Gardens....... voor 1 prijs.
Vraagje: kun je een dag naar Discovery Cove gaan zonder dat je zwemt met dolfijnen ? En moet je dat ook van te voren reserveren ?
Op de website van Discovery Cove kan ik er niks over terugvinden.
hi
Ja dat kan. Je moet t wel van te voren reserveren, telefonisch of online.
Het heet volgens mij de "non dolphin package". Voor zover ik weet kun je
niet om 10 u s ochtends denken "we gaan vandaag ff naar Discovery Cove"
want de kans dat t dan vol is, is groot. Ze laten maar ongv 1000 pers per dag toe.
Het is echt de moeite waard, ook zonder dolphin swim.
is het niet bij een non dolpine swim dat er minimaal 1 persoon van het gezelschap wel met dolfijnen moet zwemmen...
en voor zover ik weet kun je er niet even binnen lopen voor een duik
moet je dus alles reserveren, via de site
maar discovery cove is meer dan waard om een bezoek te brengen
wij gaan in 2011 weer terug!!
Klopt als je een Non dolphin package neemt moet minimaal 1 persoon uit je gezelschap wel met dolfijnen zwemmen.
Wij hebben 2 jaar terug met dolfijnen gezwommen was gewelidig trouwens. Maar vorig jaar wilde we gewoon naar Discovery cove gaan maar dat ging toen alleen als een van ons wel weer met dolfijnen ging zwemmen
Ik heb me de afgelopen meivakantie opgeofferd en ben als enige gaan zwemmen met de dolfijnen, de rest wilde de non-dolphin swim doen... ik blijf het super vinden dus mij mogen ze altijd vragen!
2 weken terug zijn we ook naar Discovery Cove geweest, heel erg mooi park en dat all-inclusief idee, is echt super... Je hoeft niet steeds je portemonee te pakken als je iets wilt hebben of je camera perse mee te nemen en aan alles is gedacht. Wij hebben ook met de dolfijnen gezwommen en vonden dit echt een geweldige ervaring, zeer de moeite waard.
neee, niet met dolfijnen zwemmen dachten we, dat kost eigenlijk toch best veel geld, en 1 lid van ons gezin heeft dit al eens gedaan.
maar nu was ik toch dankzij dit forum eens me erin gaan verdiepen en blijkt het per persoon helemaal niet zoveel te schelen, rond de 50 euro als we het eerlijk verdelen tov flex tkt.
we gaan er in achteruit omdat we geen toegang tot aquatica hebben, en de max 2 dagen universal (apart tkt daarvoor aanschaffen) maar hebben daarvoor wel terug dat 2 gezinsleden met dolfijnen gaan zwemmen en we het schijnbaar ook hele mooie park van discovery cove mogen bezoeken.
toen ik het zo vooor mijn ouders uitgerekend had, konden ze niet anders dan overstag gaan, voornamelijk omdat moeders ook het ontzettend leuk leek
dussss, discovery cove here we come!
Hallo,
ik heb een vraagje, misschien staat het al ergens vermeld in een discussie maar ik kon zo snel niks vinden: ik wil met dolfijnen gaan zwemmen en het liefst in Discovery Cove. Als ik van te voren kaartjes wil boeken, worden ze dan naar je gemaild of sturen ze over de post de kaartjes en zo ja, hoe lang duurt dat? wij vertrekken nl over 2 weken. Weet iemand overigens waar de kaartjes het goedkoopst zijn of zijn er misschien kortingcoupons? we willen een combiticket met Bush Garden nemen.
Alvast bedankt!
Mariska
hoi mariska
ik weet niet het antwoord op al je vragen
via het internet kun je wel achter een kortingscode komen als je betaald met american express. wij hebben de kaart speciaal hiervoor aangevraagd omdat het 150 dollar scheelt (3 personen), en we maar 25 euro voor de kaart betalen.
via de internet site van discovery cove dan
succes
groetjes rebecca
Je kunt via de website reserveren en dan je reservering uitprinten. Je hoeft dus niet de wachten totdat je iets per post krijgt.
bedankt voor jullie antwoorden!
Vanochtend gehoord op Fox News. DC gaat significant uitbreiden. Even later stond het op de Sentinel website.
Ook Bush Gardens krijgt er een attractie bij, en er zou ook een geheel nieuw coasterpark komen tussen Seaworld en de Premium Outlets.
JAAAAA! zojuist discovery cove tkts besteld
voor 1 dec 3 maal het dolphin swim pakket voor 470 dollar incl taxes, en met de huidige koers kost dat ongeveer 110 euro pp. met natuurlijk 14 dagen seaworld
echt helemaal te gek en super veel zin in!
tkts voor seaworld kon ik al meteen printen, dus mochten we daar al eerder gebruik van willen maken kan dat, en daar was meteen een vraag van mij mee beantwoord.
Ik heb even een vraag over de kaarten:
Ik wil gaan boeken voor 2 personen (incl zwemmen met dolfijnen) en zie op de site van discovery cove dat het voor sept 2011 ongeveer 423 dollar kost (310 euro)
als ik dan op de site van bijv. American estates kijk vragen zij maar liefst 512 euro !!
Is american Estates nou zo duur of zie ik iets over het hooft tijdens het boeken op DC
Maurice
Maurice,
Nee, je ziet niets over het hoofd.... bij Discovery Cove is normaal $ 199,- het goedkoopste tarief, voor twee personen incl tax klopt 423 dollar helemaal.
Ik denk dat ze bij AE er een slaatje uit willen slaan.... of je hebt tickets met meerdere mogelijkheden, zoals onbeperkt Aquatica/Busch Gardens/Sea World, daar zit uiteraard een toeslag op.
Bij Discovery Cove heb je trouwens voor die 199 dollar de mogelijkheid om één extra park te nemen van de drie, daar kun je dan 14 dagen onbeperkt naar toe.
Succes, Remco
Ok , bedankt voor je info. We gaan boeken bij DC
Maurice
Oeps Remco, dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten.
Ticketprijzen varieren en zijn afhankelijk van vraag en aanbod. Daarnaast heb je tickets die het hele jaar door voor een vaste prijs worden verkocht. De tickets die AE aanbiedt, zijn ook inclusief 14 dagen toegang tot een ander park en zijn het hele jaar te koop voor dezelfde prijs.
De tickets die je nu op de DC site voor 199 dollar ziet, voor de periode september 2011, zijn alleen op geselecteerde data geldig. Prijzen voor een bezoek aan DC varieren per periode en de 199 dollar tickets zijn, zoals ze zelf ook aangeven, vanaf prijzen. In juli en augustus betaal je voor internet tickets bij DC zo maar $299 dollar. Het verschil met AE is in dat geval een heel stuk minder. Wanneer er sprake zou zijn van een slaatje slaan uit de situatie, dan zouden ze de ticketprijs in die periode ook navenant verhogen, toch?
Ik denk zelf dat het verstandig is om de prijzen van tickets altijd goed te vergelijken. Natuurlijk raad ik ook aan om ze bij het voordeligste adres te kopen. Maar om te beweren dat een aanbieder die niet voor de laagste prijs aanbiedt, er een slaatje uitslaat, is (imho) niet helemaal fair.
Ze vinden dat ook niet leuk, maar dat hoeft ook niet. Maar zeg zelf ruim 200 euro prijs verschil op twee toegangskaarten.... hallo.... ik vind dat echt heel erg veel.Citaat:
dat vinden ze vast niet leuk bij AE. En ze verdienen dit ook niet, want, net als bij andere grote, bekende aanbieders, rekenen ze acceptabele tarieven voor hun diensten
Je kunt als organisatie ook meegaan met de prijzen van DC...
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillende mensen en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn ;-)
In mijn mailbox via deze link ook nog wat "voordelige" dagen begin juli en vanaf half augustus. Met dolfijnenzwem $199 en zonder dolfijnenzwem $129.
http://commerce.4adventure.com/EStor.../Visitors.aspx
Groetjes Irene
Ik heb een vraagje aan beckie25,
Hoe krijg jij het voor elkaar om voor 3 kaarten maar 470 dollar te betalen?
uhm hahahaha, geen flauw idee, gewoon direct bij discover cove geboekt en pas een maand vantevoren met 50 dollar korting van american express. dus pp 149 was de prijs en dan tax erbovenop, geloof ik.
succes!!
Hi,
Als iK code AMXDM10 gebruik om met een american express te betalen dan krijg ik als reactie met rode letters dat het alleen geldig is voor mensen die in de USA wonen.
Wat moet ik voor code invoeren om met ae kaart te betealen ?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
vreemd, werkte bij mij gewoon?? kan je woensdag vertellen of ik geen gezeik kreeg, maar gewoon nl adres ingevoerd....?
En.... werkte de code zonder 'gezeik'?
Ben erg benieuwd, want ook wij willen in mei 2011 voor 3 personen Discovery Cove bezoeken.
Ik kom dan voor ons drieën op een bedrag van €556,00 zonder code.
Als ik dan een American express aanvraagt kost mij dit op jaarbasis € 65,00.
Zou ik dan bij boeking via de site 3x€50,00 korting krijgen of geldt dit alleen voor de card houder en geldt dit dus ook voor mensen buiten amerika?
Ik heb met discovery cove gebeld.Wij hebben namelijk ook een amarican express card.
helaas geldt deze actie alleen voor de amerikanen en niet voor ons.
Dus niks codes maar het volle pond betaalt !
Ik had voor afgelopen november een vriendin laten boekne met haar Amex kaart en heb gewoon 3 keer $50 korting gekregen en geen problemen bij de ingang... Het kan dus wel.
Good for you! Maar: resultaten uit het verleden.....etc.etc.
De voorwaarden voor dergelijke acties zijn helder. Ook al zijn ze soms in kleine lettertjes geschreven; de sancties zijn niet mis! Bij geconstateerd misbruik wordt je de toegang ontzegd en dan zijn de rapen gaar.
Met 'dat wisten wij niet' kom je echt niet weg. Bezint dus, eer gij begint. Bij alle parken wordt steekproefsgewijze gecontroleerd en begint men met proof of ID te vragen.
Ieder moet vooral doen waar hij/zij zin in heeft, maar dan ook niet zeuren als het ooit een keer misloopt.
Maar dus niet met je credit card?
Als je bedoelt of ze onze cc wilde zien, is het antwoord neen.
sorry even een late reactie
nee helemaal geen gezeur bij het inchecken.
eerlijk gezegd heb ik de opmerking ook niet gezien dat dit alleen voor amerikanen geld, dus misschien later toegevoegd? of hebben mensen in het verleden ook deze opmerking gezien?
inderdaad wij moesten ons identificeren per paspoort dus er was geen probleem...
ga je het wagen of niet? ik kan je niet adviseren. maar bij ons ging het in ieder geval goed... (niet bewust de gok gewaagd, want wij hebben die opmerking dus niet gezien)
succes met zoeken
mvg rebecca
Bij ons werden de namen natuurlijk ook gecontroleerd, maar de betaling mag met een andere cc gedaan zijn dan je eigen. Heb er speciaal nog over gemaild met DC en antwoord terug gehad dat dit geen enkel probleem is. Vandaar dat dit volgens mij gewoon legaal is.... Kan me ook niet herinneren dat er toen iets bijstond dat je een US resident moest zijn, maar kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Dus bij twijfel, mail DC even en je krijgt zo antwoord van ze.
wij gaan ook weer naar discovery cove
deze keer incombi met bush gardens
nu is het zo dat we op 2 mei in discovery c zijn
maar we zijn al op 30 april in tampa
kan ik dan al op dat ticket naar BG want beide bezoeken vallen wel binnen 14 dagen , of kan je pas na dat je bij DC bent geweest het andere park gaan bezoeken?
Je gaat dan eerst even naar Discovery Cove, zij maken het dan meteen in orde voor je... dat is helemaal geen probleem...
Dan kun je direct naar BG
ben ik ook benieuwd naar ......Citaat:
Waar kan je dit Ultimate Parking Ticket kopen ?#-o
groetjes