Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Nou wij zijn helaas weer thuis, was een super vakantie maar daarover later meer..
in de buurt van ons hotel stonden diverse kiosks die goedkope disney kaartjes aanbieden, dit kunnen bijvoorbeeld kaartjes zijn die ze over hebben gekocht van mensen die nog dagen tegoed hebben.. en hoewel ik me op deze vakantie goed had voorbereid mede dankzij dit forum had ik nog geen entree kaartjes gekocht voor magic kingdom, het zou namelijk niet veel schelen deze aan de kassa te kopen daar.
nou was ik wel erg benieuwd naar die kaartjes van die kiosk want 50 dollar bij de kiosk voor een kaartje en 80 dollar bij de kassa voor een kaartje vond ik veel verschil. ik twee kaartjes gekocht met toch nog enige twijfel in mijn achterhoofd. eenmaal terug in het hotel toch nog even op het forum gezocht en las ik dat deze kaartjes persoonsgebonden zijn en je ze dus niet door kan verkopen. hoe kan ik dit nu vergeten zijn?!! maar goed, wij terug naar de kiosk om te vragen hoe dit nu zit en of we ons geld misschien konden terug krijgen. de dame in kwestie zei meteen dat ze ons best ons geld terug wilde geven maar dat we 100% zeker weten binnen konden komen met deze kaartjes. volgens haar was het geen vingerafdruk dat je registreerde maar was het iets van bio metric? ook zei ze dat wanneer we nu toch niet binnen konden met deze kaartjes we gewoon twee kaartjes konden kopen bij de kassa, bonnetje bewaren en dan zouden we aan het einde van de dag bij haar het geld terug krijgen. deze dame was er dus zeker van dat het goed moest komen. met enige stress wij op pad naar magic kingdom en inderdaad het poortje ging gewoon open ondanks de scan van onze vinger. Toeval of niet? ik zou het in ieder geval zo weer een twee keer doen.
04-11-10, 01:16
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mandy1987
volgens haar was het geen vingerafdruk dat je registreerde maar was het iets van bio metric?
Wat een flauwekul verhaal van die mevrouw. En waarom slik je die flauwekul eigenlijk? Voor een paar tientjes op zo'n dure reis neem je toch geen rsico?
Je hebt gewoon geluk gehad, er zijn gevallen bekend van mensen die hun tickets konden inleveren bij de poort. Disney neemt ze namelijk in beslag als er fraude wordt geconstateerd. En dan kan je ze ook niet terugbrengen. Benieuwd wat die mevrouw dan zegt.
Je kunt ook de Disney-verkoopvoorwaarden van de tickets nalezen. Hierin staat duidelijk dat de tickets niet doorverkocht mogen worden omdat ze persoonlijk zijn. Mijn advies? Koop alleen tickets bij geauthoriseerde verkoopadressen.
Citaat:
Biometrics is the science and technology of measuring and statistically analyzing biological data. Biometric devices, such as fingerscanners, consist of:
A reader or scanning device
Software that converts the scanned information into digital form and compares match points
A database that stores the biometric data for comparison
Citaat:
Toeval of niet? ik zou het in ieder geval zo weer een twee keer doen.
Slecht advies Mandy, sorry! Hier zullen mensen die niet zoveel geluk hebben, niet erg blij mee zijn.
04-11-10, 12:05
mandy1987
even los van het feit dat er ook mensen zijn geweest die hun tickets moesten inleveren zag je in de buurt van het hotel zoveel kraampjes dat ik er ook in ging geloven. mensen kwamen en gingen weer bij zo'n kraampje dus ook wij besloten het erop te wagen. het systeem van disney kan op deze manier niet waterdicht zijn.
04-11-10, 13:28
Teleton
Citaat:
. het systeem van disney kan op deze manier niet waterdicht zijn.
Is dat het argument? Mensen rijden ook jarenlang in gestolen auto's, op gestolen fietsen, met gestolen telefoons.......Oplichters maken misbruik van de uitkeringen. Betaalautomaten worden aan de lopende band geskimd. Ondanks alle beveiligingssystemen zijn winkeldiefstallen aan de orde van de dag. Dank zij de levendige handel in gestolen flatscreens, wordt er in menig gezin....en zo kunnen we nog uren doorgaan!
Allemaal systemen die niet waterdicht zijn. Dus gewoon adviseren om allemaal gezellig mee te doen? Ik was benieuwd naar echte argumenten, maar zie op mijn argumenten over de verkoop- en gebruiksvoorwaarden van de tickets helaas geen reactie. Ook heb je, zo te zien, geen reactie op het biometrische ***koekverhaal; dat het helemaal niet om vingerafdrukken gaatl. Ergens klopt er volgens mij toch iets niet in je redenatie......
Nog even dit: Het aantal illegale verkoopunten is de afgelopen jaren sterk verminderd. Raad eens? Juist, door de komst van de biometrische controles!
04-11-10, 13:31
Njit
14-11-10, 12:06
Orlandofunhopper
Ik heb net op american estate 2 kaartjes gekocht voor disney world 6= 10 dagen voor 439€ voor beide tickets, met park hopper optie. Is dat geen goede prijs?
De officiële disney site gaf een totaal van 620$ (nu 452€) of 225 pond per
ticket waar je 7=14 dagen kreeg via de disney UK aanbieder(samen 528€).
14-11-10, 12:16
Njit
Tickets voor 1 en 2 dagen zijn online wel verkrijgbaar bij enkele aanbieders, maar altijd duurder dan wanneer je ze gewoon "aan de poort" koopt. Waarom? Geen idee, Disney heeft nou eenmaal de policy om alleen meerdaagse tickets vanaf drie dagen via andere verkooppunten goedkoper aan te (laten) bieden.
21-11-10, 21:12
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maurice.m
volgens deze link wel vandaar mijn vraag.
Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o
Hierbij een overzicht van de ticketprijzen aan de poort per heden, misschien ook handig voor het overzicht van Michael. Als je tijd en zin hebt, natuurlijk....:-\".
Er is kennelijk geen verschil meer tussen de internetprijs en de prijs aan de poort.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teleton
Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o
Ja of mischien had het ermee te maken dat ik 1 dag aanklikte , inlogde, en dat hij me doorverwees naar een andere pagina waar je pas minimaal 3 dagen kon bestellen.
dus zo #-owas mijn vraag niet
23-11-10, 09:48
pumi1000
Ik zie dat er maar weinig verschil zit tussen 3-4-5 dagen.
Zo'n ticket is dat dan geldig voor 14 dagen en mag je in die tijd dan 5 parken bezoeken (incl waterparken)?
23-11-10, 11:38
Njit
Met een Base ticket bezoek je alleen de parken. Om de waterparken te bezoeken heb je een Fun and More optie nodig.
Citaat:
Q. Is there a ticket that will allow me to visit the Water Parks and other Walt Disney World® attractions? A. Yes. If you purchase the Water Park Fun & More Option* you can add admission to your choice of two fabulous Water Parks, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park, a round of golf at Disney's Oak Trail Golf Course or Disney's Wide World of Sports® Complex.
The number of Water Park Fun & More* visits depends on the number of days in your Magic Your Way Ticket:
1 day 2 visits
2 days 2 visits
3 days 3 visits
4 days 4 visits
5 days 5 visits
6 days 6 visits
7 days 7 visits
8 days 8 visits
9 days 9 visits
10 days 10 visits
23-11-10, 20:15
pumi1000
Dank voor het antwoord. Dan weet ik waar ik op moet letten, want zo'n waterpark is wel heel erg leuk om te doen. We hebben nu Typhoon Lagoon gewoon los bezocht, maar zo'n los ticket was best prijzig. Als we nu gaan willen we toch Disney ook bezoeken dan kunnen we beter een meerdaagse pas kopen met waterpark erbij.
Ik heb inmiddels ook je excel pagina gevonden waar de opties in staan vermeld met prijzen.
02-12-10, 13:46
pumi1000
Ik dacht dat het aaantal dagen van het ticket inclusief de waterparken waren, maar de waterpark optie is dus extra?
Een 4 daags ticket betekent dus 4 dagen een disneypark bezoeken (magic kingdom, studios, animal kingdom, epcot) + 4 dagen naar een waterpark? Dus eigenlijk heb je dan 8 dagen plezier?
Heb je bij een 1 dag ticket dan recht op 2 dagen waterpark zoals hierboven beschreven staat?
Ik zit hiernaar te kijken, omdat we toch al in mei 2011 gaan, mits we vakantie krijgen op het werk.
02-12-10, 14:01
Tinkerbell
@ pumi1000
Misschien dat deze link wat meer inzicht geef in wat je graag zou willen weten.
@ tinkerbell
Dit is wat ik op de disneysite tegenkom:
"The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"
Ik las hierboven de uitleg van Michael. Volgens mij is de wateroptie dus extra dagen?
Als ik een 4 daagse pas koop - 4 dagen groot park en 4 dagen extra waterpark.
Ik dacht dat bij zo'n 4 daagse pas de bezoeken aan waterpark ook in die 4 bezoeken was dus bv 3x disneypark en 1x typhoon lagoon.
02-12-10, 14:34
Njit
"The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"
Dat klopt toch precies? Het aantal dagen toegang hangt af van het aantal dagen op het ticket dat je aanschaft. En de dagen waterpark zijn afhankelijk van het aantal dagen op je ticket.
Ik zal het ook nog een keer in het Nederlands uitleggen:
Citaat:
U kunt ook aan de MAGIC BASE Tickets de Waterparken optie toevoegen:
Dit wordt dan het MAGIC BASE Ticket met WATERPARK FUN AND MORE OPTION
Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken: - Magic Kingdom® Park - Epcot®
- Disney's Hollywood Studios - Disney's Animal Kingdom® Theme Park
PLUS een keuze uit de volgende Parken voor het aantal OPTIE dagen afhankelijk van het aantal dagen van het Ticket: - Disney's Blizzard Beach Water Park - Disney's Typhoon Lagoon Water Park - Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk) - Disney Quest Indoor Interactive Park - Disney's Wide World Of Sports® CompleX
Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook.
26-12-10, 15:17
richard.bosch
Ik zag een aanbieding bij American Estates (6 dagen betalen en 10 dagen gaan).
We hebben ook gekeken naar American Vacantions. Hun prijzen zijn geldig tot en met 31 december 2010. Gaan per 1 januari 2011 de prijzen omhoog?
Hoe liggen de prijzen van deze organisasties ten opzichte van de officiele prijzen.
Gr Richard
26-12-10, 20:04
Michael66
Het bestand in Disney Tickets: Een prijsvergelijking is weer ge-update met de laatste verse prijzen. Gebruik dat bestandje voor een reële vergelijking.
Van aanbiedingen ala "koop x dagen en krijg er x dagen gratis bij" ben ik nooit zo gecharmeerd. Ik kijk liever gewoon naar het aantal dagen dat ik wil gaan en vergelijk dan de aanbieders. Wat de ene een aanbieding noemt, is namelijk vaak de normale prijs bij een ander.
:arrow: The only thing that counts is the bottom line!
06-01-11, 14:05
gwen
No expiration tickets - hoe kan ik zien hoeveel dagen er nog op staan?
Acht jaar geleden zijn mijn man en ik in WDW geweest. Wij hebben toen 'no expiration' tickets gekocht. We weten nu alleen niet meer op hoeveel dagen we nog recht hebben. Weet iemand een manier om hier achter te komen voordat we in augustus naar Florida vertrekken. Ik wil nl van te voren tickets bestellen bij bv undercovertourist.
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
Groetjes
Gwen
06-01-11, 14:38
Njit
Re: No expiration tickets
Even geGoogled voor je. Optie 2 is het beste voor je:
Citaat:
How to Determine How Many Days Left on Disney World Tickets
Walt Disney World in Florida offers a number of different multi-day pass options -- most notably the Magic Your Way tickets, which allow you to visit a different theme park on each day for which the pass is good. Their now-defunct Park Hopper pass system used a similar formula, and Magic Your Way tickets come in multiple permutations to cover different needs of the guests. Multi-day tickets can save a great deal of money, but if you lose track of how many days you have left, it's very difficult to take advantage of them. Disney has options to help.
Examine your ticket to see what type it is. It will likely be either a Magic Your Way ticket or a Park Hopper pass. Park Hoppers were discontinued in 2005, but the extra days on it may still be good. Magic Your Way tickets were issued after 2005 and normally have a 14-day time limit from the day they were purchased. If the Magic Your Way ticket has a No Expiration option on it, then the limit is rescinded and you can use the days at any time. If your ticket is neither Magic Your Way or a Park Hopper, it predates the year 1996. You can still redeem days if any are left on it, but you'll need to convert the ticket to a new medium.
Call Disney Ticketing at 407-566-4985. They are open Monday through Friday, from 9:00 a.m. to 5:00 p.m. Eastern time. Have your ticket ready with all of the information on it. When you hear your list of options, press "2," then follow the directions. Disney World doesn't always offer this option, but if the service is running, they should tell you whether or not you have any days left. It's the only way of doing so that doesn't involve going to the park itself.
Visit the Guest Relations window at any of the four theme parks at Disney World (Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios or Disney's Animal Kingdom). They will tell you how many days you have left on your tickets, and upgrade any older tickets to fit the modern Magic Your Way format. If you have a Magic Your Way ticket and you're staying at a Disney hotel, talk to the concierge in the lobby; he or she can scan your ticket and tell you how many days are left on it.
Re: No expiration tickets - hoe kan ik zien hoeveel dagen er nog op staan?
Helemaal súper!!! Dank je wel. Ik ga direct bellen
11-01-11, 10:48
gwen
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Beste Njit
Heb gebeld, maar ze konden we toch niet helpen. Helaas!
In ieder geval bedankt voor de moeite
11-01-11, 11:40
Michael66
Vreemd. #-o
Waarom konden ze je niet helpen dan? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
11-01-11, 16:49
pumi1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Ja, dat kan en mag. Met een Base-ticket mag je op één dag één park net zo vaak in en uit als je wilt.
Wil je dezelfde dag naar een ander Disney-park, dan pas heb je de hopper-optie nodig.
Zat even dit topic helemaal door te lezen. We hebben inmiddels de Disneytickets binnen gekregen base tickets met wateroptie.
Je mag dus vaker op 1 dag hetzelfde park in - bijvoorbeeld 's morgens - dan naar hotel en eten - en 's avonds terug om vuurwerk te kijken?
Geldt dat ook voor parkeren?
11-01-11, 17:20
Njit
Van de Disney site:
Citaat:
"Is parking available at the Theme Parks? How much does it cost?
Yes, parking is available at all 4 Walt Disney World Resort theme parks. Each lot charges the same rate per day:
Automobile, taxi, limo or motorcycle: $14.00 USD
Camper, trailer or RV: $15.00 USD
Bus or tractor trailer: $18.00 USD
Once you pay for the day, you may park at any of the Theme Parks.
11-01-11, 17:23
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000
...en parkeren bij de waterparken is nog steeds gratis......\\:D/
11-01-11, 19:28
calypso
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000
Ja dat geld ook voor parkeren je koopt eenmaal een ticket zie de prijzen hierboven in de post van Njit.
En daarmee kun je in elk park parkeren diezelfde dag!
trouwens kijk goed naar dit ticket want soms zit er een bon aan voor een gratis pin of zo die je dan kunt inwisselen in het park!
Heb dit al diverse keren meegemaakt en veel mensen kijken niet naar het ticket en leggen het gewoon dus voor het raam in de auto.
11-01-11, 21:21
pumi1000
Dat is wel fijn dat je dus weg kan uit een park en ook weer terug kan komen op dezelfde dag. We willen zeker een keer het vuurwerk meemaken in een van de parken.
Fijn dat je bij de waterparken nog gratis mag parkeren. Vorig alleen Typhoon Lagoon gedaan (los entreekaartje), nu met disneypas kunnen we ze beide doen.
14-01-11, 12:48
gwen
Beste Michael
Kon gewoon niet. Ze gaf niet echt een reden. Misschien vond ze het teveel moeite.
14-01-11, 13:17
Njit
Gewoon nog een keer proberen dan :) Kans dat je weer dezelfde aan de lijn hebt is klein..
17-01-11, 21:19
iverson
Wij willen onze tickets gaan boeken via undercovertourist.com.
Wij willen ze laten opsturen richting Belgie, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat als de tickets onderweg kwijt geraken en wij hebben al betaald met de credit card?
iverson
17-01-11, 21:21
[verwijderd]
Daar heb ik ook eerder tickets besteld, weliswaar verstuurd naar Nederland maar keurig aangekomen.
17-01-11, 23:41
Elisa
Bij ons zijn ze keurig aangekomen binnen 1,5 week. Volgens mij ben je via je creditcard maatschappij verzekerd tegen verlies (tijdens verzending) of diefstal. Dat kan je nalezen in het contract.
21-01-11, 01:35
anneke34
wij zijn afgelopen kerst en oud en nieuw geweest 3 weken was zoo gaaf!
maar de parkeren in de parken hebben ons niks gekost..
we kregen een tip van een jongen die daar werkte en zei als je kom parkeren moet je zeggen "" ï am gonna drop af the familie" en idd ik ging het proberen ahha en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi
21-01-11, 08:57
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anneke34
en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi
Hier stond een reactie van een 'bewonderaar'.
Maar ik zwijg er bij nader inzien over en schaam mij voor het gedrag van sommige landgenoten........
21-01-11, 09:05
Michael66
Moderator Michael66:
Anneke,
Goede tip als je op oneigenlijke wijze wilt parkeren. Op het Florida Forum moedigen we dit gedrag niet aan. Sterker nog, illegale praktijken promoten is zelfs niet toegestaan volgens de huisregels.
Vandaar dat we het er hier verder niet over gaan hebben. (en dat is geen hint, maar een aanwijzing!)