Prima zo, gewoon even vragen. Niks mis mee, zeker zo vlak voor d'n grote oversteek komt er nogal wat op je af........\\:D/.
Afdrukvoorbeeld
Inderdaad ton, we zijn er kort, en willen het optimaal gebruiken om zoveel mogelijk te doen/zien/shoppen! Gelukkig dat m'n vriendin naast het roadbook (tiogatours) nog een eigen roadbookje gemaakt heeft, met de dingen die wij willen zien, alle benodigde adressen. Zo'n reis vraagt veel voorbereiding, maar dat maakt het net leuk! Ben nieuwsgierig hoe het voelt gebeten te zijn door het Floridavirus, als het mij zal bijten e? ;)
Van u komt't ook dichterbij e! :d
aangezien wij naar florida gaan(hopelijk erg mooi weer) wil ik eens kijken wat het me gaat kosten(in dollars) als ik voor 1 dag(ochten tot avond) een amerikaase auto huur(mustang gt, hummer, enz) heeft iemand misschien een website ofzo iets. Ik wil er toch een keer in gereden hebben en hier in nederland kost het een godsvermogen voor 1 dag.
@ Ton, de nieuwe info in acht genomen, zou ik dit bericht even aanpassen :mrgreen:
@ Keizertjuh, op deze site kun je wel wat exclusiefs huren in Orlando :-P
Mocht je dit in Miami willen doen, kun je bij deze jongens (of meisjes) terecht,
hoewel die wat meer in de europese hoek zitten.
Maar ook bij deze, of deze en deze Floridianen hebben ze wel wat leuke voitures.
En ook US Made (o.a. Viper \\:D/ ), maar zeker niet voor discountprijzen.
Via Expedia is een auto te huur via Hertz voor 294 euro. ( voor 18 dagen in juli ) Lijkt mij erg goedkoop, ik heb gebeld, en men heeft heeft toegezegd dat we alleen voor een extra bestuurder moeten betalen. Heeft iemand ervaring met auro huren via Expedia?
Iets meer informatie is in dit geval wel welkom.
Wat voor (categorie) auto, en hoe verzekerd, in of exclusief tank benzine, van die dingen.
Gegevens van de autoVoor Speciale leveranciersprijs moeten de volledige kosten bij de reservering via je creditcard worden voldaan. Lees zorgvuldig de regels en beperkingen! 1 Gegevens van de auto controleren http://www.expedia.nl/eta/icon_flt.gif Balie en auto in terminal http://www.expedia.nl/eta/icon_flt_shuttle.gif Balie in terminal, shuttle naar auto http://www.expedia.nl/eta/icon_shuttle.gif Shuttle naar balie en auto. Je moet mogelijk bellen voor de shuttle. http://www.expedia.nl/eta/icon_noinfo.gif Niet bekend Hertz Groot Recreatievoertuig
Ophalen:
- Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
- Ford Explorer of soortgelijk, 7 volwassenen, 3 grote koffers, 2 kleine tassen, 4 deuren
di 13-jul-2010 12:00 Terugbrengen:
vr 30-jul-2010 12:00 Locatie: balie in terminal, shuttle naar auto, Miami, FL, Verenigde Staten (MIA) Meer info over de locatie Openingstijden: 13-7-2010: 24 uur per dag geopend, 30-7-2010: 24 uur per dag geopend
http://media.expedia.com/cars/ZE/ZEU...9_031208_s.jpg De bovenstaande afbeelding is slechts een voorbeeld.
Sorry is vergeet even een berichtje bij te voegen..... maar wie kan hier een oordeel over geven?
Dat is i.i.g. erg goedkoop, en je kent het gezegde; If it's to good to be true.....
Normaal bij Hertz zelf is hij beduidend duurder, dus ik zou even goed info inwinnen.
http://img52.imageshack.us/img52/8549/hertz2.jpg
Anderzijds is Expedia i.h.a. een betrouwbare organisatie, waar wij ook wel eens (pre-usareisen) auto's en hotelkamers gehuurd hebben.
1. "Speciale leveranciersprijs" staat erbij. Kom je daarvoor in aanmerking?
2. Uït de gegevens die in je bericht staan blijkt niet welk pakket aan extra's en verzekeringen erbij zit. Dat maakt het beoordelen / vergelijken wat lastig.
Ja, ik ga dat nog goed bekijken. Maar 400 euro verschil is wel heeeeel veel. Maar welke extra verzekeringen zou ik nog nodig hebben ( zie beschrijving ).
Een tank benzine dat doen we zelf wel.... en een extra bestuurder is ook zo te regelen.... Misschien dat ze bij Hertz wat meer kunnen vertellen. Ik wil goed verzekerd zijn, maar ik baal ook als ik er achter kom veel te veel te betalen......
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb eens (hopelijk) goed naar de voorwaarden gekeken en dankzij jou tip geboekt!
In de voorwaarden staat bv. onder Extra kosten: Auto's van Speciale leveranciersprijs zijn inclusief verzekering, belastingen en toeslagen. In alle andere gevallen erken je dat Expedia.nl niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor extra kosten of anderszins
Daarnaast is inbegrepen LDW, Liability Insurance (ofwel aanvulling op aansprakelijkheidsverzekering dekt de eerste $ 1mln). Niet inbegrepen is PAI maar deze zit meestal in je reisverzekering, dekt bestuurders, passagiers en persoonlijke eigendommen).
Ik heb dus gehuurd:
Periode 24 juli - 14 augustus (21 dagen)
Full size (ofwel Hertz Groot Auto) 4 deurs
prijs: € 235,58
Als je bij Hertz zelf huurt betaal je € 694,32. Is wel een erg groot verschil.
Bij expedia heb ik vaker geboekt, betrouwbare site. Daarnaast moet je met je creditcard betalen (= extra verzekerd) EN als je het later nog steeds niet zou vertrouwen betaal je toch gewoon je annuleringskosten (€ 20,00).....Voor de 100% zekerheid heb expedia n mail gestuurd met wat detail vragen als deze positief worden beantwoord heb ik n vet goeie deal!
PS ga nu voor de 6e keer in USA met vakantie + auto (niet alleen Florida)
Wie nog voor de Equinox o.i.d wil gaan via www.USAReisen.de moet dat eigenlijk vandaag nog doen. In plaats van 5% nu 8% vroegboekkorting.
Het staat op de website van USA reisen en heel groot en rood :mrgreen:
Achtung: Nur noch Heute!
Sichern Sie sich für die Anmietung zwischen 01.04. und 31.10.10 noch bis zu
8% Frühbucher-Rabatt
Ik ga dit ook maar doen, voor onze Oktober vakantie.
Voor een extra bestuurder betaal je bij zo'n $10 per dag (Alamo), dus tel er in ieder geval $210 bij op zou ik zeggen. Ben je nog steeds voordelig uit...
Sinds ik dacht goedkoop via Vliegwinkel een auto geboekt te hebben en er later achterkwam dat bijboeken van extra bestuurder in verhouding wel erg prijzig was, boek ik zelf nooit meer een auto als deze niet all-inclusive is.
Toch zijn er ook op dit moment nog wonderbaarlijk mooie aanbiedingen bij Expedia. (zie afbeelding) Onderstaande voorbeelden zijn voor 6 weken en de prijzen liggen ruim 300 euro lager dan bij usareisen.de. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van!
Zelf heb ik een midsize suv voor zes weken voor rond de 950 euro bij Dollar. Expedia/Herz biedt de Ford Explorer voor 100 euro voordeliger aan. Gelijkwaardig pakket; 1 bestuurder en geen gratis tank gas.
Zit nog te dubben of ik (kosteloos) zal annuleren en over zal stappen. Gedoe, gedoe, maar alle beetjes helpen....... Nadeel van Herz in Orlando is ook wel dat je met de shuttle naar de garage moet.
http://img69.imageshack.us/img69/2108/herzjv.jpg
Expedia/Herz Huurperiode 6 weken
Toch nog maar even naar de autohuur gekeken. Periode 13 t/m 28 juli 15 dagen. Mid size SUV (Equinox). Bij usareisen.de 8% + 3% korting als je voor 1 april boekt. Wij hadden bij Sunny Cars € 700,00 inclusief Navigatie geboekt. Bij usareizen.de € 406,73 zonder navigatie. Wij hebben zelf een TOM TOM, dus als we daar een kaart bij aanschaffen van € 59,95 zijn we € 233,00 goedkoper uit. Toch maar even met het reisbureau gebeld. We kunnen kostenloos annuleren bij Sunny Cars. Dit heb ik dus meteen maar gedaan. Meteen bij usareizen.de dezelfde auto geboekt. Voucher ook al binnen. Nu de kaart van TOM TOM nog downloaden, kunnen we thuis alvast alle adressen erin programmeren. Zo hebben we toch snel een gratis dagje entree in één van de pretparken verdiend (3 pers.).
Hoi Timytee, wij hebben ook geboekt 18 dagen 294 euro. Nu ga ik nog uitzoeken hoe het zit met de verzekeringen. Volgens mij zit alles erbij!! behalve dan die bestuurder en volle tank...
Kunnen wij die dollars voor andere leuke dingen gebruiken!!!
Is de verzekering bij Expedia gelijk aan die van USA reisen?? Want het scheelt 130 euro op 2 weken huur, en dat is (twee keer voor ons want we huren 2 auto's echt de moeite waard)....
Klopt het dat je bij expedia niet gelijk een tweede bestuurder kan boeken?
Ik heb volgens mij ook wel een interessante aanbieding daar gezien,
middelgrote SUV voor 16 dagen voor 280 euro. Er staat bij inclusief verzekeringen maar is die niet heel weinig???
Ik vindt het ook weinig, eigenlijk onmogelijk (zelfs voor "eigen volk"), dus waar zit hem de kneep.
Ik denk dat een telefoontje met Expedia wat meer licht op de zaak kan werpen. Wie ???
Er staat dat het incl verzekeringen is, autobelasting en toeslagen.
2e bestuurder dat moet je ter plaatse boeken.
Net gebeld en ze zeggen dat het moet kloppen, ze hebben er geen verklaring voor :S
Heel vreemd, maar wel erg goedkoop dan :D
Het zal wel van type en periode afhangen.
Als ik voor begin oktober een midsize vergelijk Expedia en Usareisen is Usareizen EUR 3 per 14 dagen duurder ( national, supersparplus)
Knaapje
Zulke uitspraken van een reisorganisatie doen me licht fronsen. Zwaar eigenlijk.
"Moet kloppen" en "er geen verklaring voor", het lijkt onze regering wel.
En als het nou niet klopt dan, wat is dan de verklaring. "Zoek het maar uit", of zo.
Vreemd, vooral van een grote organisatie.
Ben bang dat er inderdaad het e.e.a. niet klopt!
Voor de liefhebbers:
Hertz Standaard Sportauto
Ophalen:
- Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
- Ford Mustang of soortgelijk, 2 volwassenen, 2 kinderen, 1 grote koffer, 2 kleine tassen, 2 deuren
vr 1-okt-2010 12:00 Terugbrengen:
vr 15-okt-2010 12:00 Locatie: shuttle naar balie en auto. je moet mogelijk bellen voor de shuttle., Orlando, FL, Verenigde Staten (MCO) Meer info over de locatie Openingstijden: 1-10-2010: 24 uur per dag geopend, 15-10-2010: 24 uur per dag geopend
Een Ford Mustang 14 dagen incl "alles" voor EUR 209,79
Knaapje
http://media.expedia.com/cars/ZE/ZEU...9_031208_s.jpg De bovenstaande afbeelding is slechts een voorbeeld.
Ja, dan durf ik dus bijna niet om te boeken... is er bij USA reisen trouwens een 'deadline' voor kostenloos annuleren?
Expedia geeft ook wel aan dat het zonder tank is en zonder 2e bestuurder, maar verder kan ik niks geks vinden op die site.
Ik weet nog niet echt wat we nou moeten doen :S
Ik hou nog even een slag om de arm, it looks too good to be true maar krijg er niet goed een vinger achter. Kan niet vinden wat er niet klopt. So far: je zou het pakket SuperSparplus met het pakket van Expedia moeten vergelijken. Zoals al gezegd, Herz zit niet op het vliegveld, dus die kosten van $ 12,50 heb je iig niet.
Zoals het er nu dus uitziet lijkt het er op dat je bij Expedia, net als bij usareisen, de tank benzine en de 2e bestuurder zou moeten bijbetalen.
Ik annuleer zelf niet, vind dat er teveel onduidelijkheden bij Expedia zijn. met name deze clausule in de algemene voorwaarden bevalt me niet zo:
Ben tevreden met de midsize suv voor 158 euro per week van eautohuur/dollar....[-o<Citaat:
In alle andere gevallen erken je dat Expedia.nl niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor extra kosten of anderszins.
Ik durf het ook niet, laat het maar gewoon via USA Reisen staan.... dan maar iets duurder uit.
Een uurtje later..... de prijs staat er bij Expedia niet meer op.... zal dus wel een fout zijn waar ze inmiddels achter zijn?
De meesten zullen een airport locatie hebben ingevuld : als je alleen Orlando invult (max 2 km daar vandaan) krijg je helemaal rare tarieven : € 301 voor 3 weken een Toyota Sienna (8-seater minivan). Ik blijf toch denken, wat klopt hier niet
Ik kon het een uur geleden echt niet meer vinden... nu inderdaad wel.... vreemd....
Ik ben toch wel heel benieuwd want als ik kijk via Hertz.com dan zie ik bij de afhaal locatie toch hele andere bedragen en idd dat ene regeltje is een vreemde.
Op het tijdstip van verhuur worden mogelijk extra kosten of toeslagen in rekening gebracht.
Ik hou het wel bij USAreisen.de voorlopig
Het hele verhaal lijkt wel op de vliegticketactie naar New York van afgelopen winter.
De keerlusconstructie waar o.a. Matrob met succes gebruik van gemaakt heeft.
Hopenlijk is het allemaal kosjer, dan heb je mooi een auto voor weinig.
Ik neem aan dat we de uitkomst nog wel een keer horen.
nou, wij hebben ook wat....
wij hebben op 25-11-2009 een reservering gemaakt bij eautohuur voor een dodge caravan of soortgelijke ophalen op 29 mei key west en inleveren op orlando op 11-06-2010 huurprijs 580 euro
Nu zit ik vandaag te kijken en betall ik voor dezelfde auto bij eautohuur 453, 90 das toch ook wat, niet dan????
Wij laten onze reservering bij Expedia staan, en wij houden jullie op de hoogte van de afhandeling. Wij vinden het prijsverschil zo groot! Wij verwachten een voucher met voorwaarden van Hertz, en dan kunnen we gaan vergelijken... We kunnen altijd nog annuleren, kost dan wel 20 euro....
Keep the fire burning...................