Re: is het zoveel duurder geworden?
Het is dit jaar inderdaad een stuk duurder geworden, niet alleen de tickets maar ook de toeslagen.
Verder ben ik nu bezig met een hotel voor 10 dagen , en ik merk dat alle hotels ook een stuk duurder zijn, scheelt vaak wel $ 10,00 per dag, met als uitschieter het hotel waar ik al 4 jaar achter elkaar kom, het Country Inns & Suites Buena Vista, wat 20 dollar per dag meer vraagt.
Ben me dan ook aan het oriënteren op andere hotels, maar alles is gewoon duurder.
Eric
Re: is het zoveel duurder geworden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje
Hoi allemaal,
afgelopen zomer zijn wij naar orlando geweest, 2 volwassenen en 1 kind. We zijn 2 weken geweest en hadden een huurauto voor de hele periode, geboekt via Hotelplan. de kosten waren ong 2250. (hoogseizoen,schoolvakantie Nederland)
Deze zomer willen we graag weer maar de prijzen van de ticktes zijn veel hoger! Nu ong 2200 euro voor alleen de tickets! Willen ong half augustus tm begin september gaan.
ligt het nu aan mij dat het zoveel duurder is of hebben anderen dit ook opgemerkt?
Thanx,
meisje
Hoogseizoen is uiteraard altijd duur, maar kijk bijvoorbeeld eens op www.vliegtarieven.nl Wij gaan ook in het hoogseizoen (2 volwassenen en 2 kids) en zijn 1800 euri kwijt voor de vlucht incl. alle belastingen, toeslagen, verzekeringen etc. We vliegen dan wel op Miami en via Milaan (met Alitalia), maar het scheelt wel.......
Succes met zoeken.
MVG
A3
Goedkoop vliegen in hoogseizoen.
Hoi, Hoi Mijn gouden tip is om eens een kijkje te nemen in Duitsland, daar hebben wij vorige week onze reis naar Orlando geboekt.Het scheelt echt enorm. Het reisbureau in kleve , Grosse strasse 24. Reisbureau DER_PART . Wij waren voor juli/aug periode 420 pp kwijt, en kinderen krijgen korting. Je vertrekt vanuit dusseldorf rechtstreeks naar Orlando. En je vliegt met LTU, een duitse vliegtuigmaatschappij. Dit is incl extra toeslagen. De hotels zijn ook stukken goedkoper als dat je ze in ne derland boekt. Scheelt soms wel 10 euro pncht p kamer. :D Groetjes marisca.