Was nieuwsgierig naar Melatonine dus maar wat geGoogled. Deze site was wel duidelijk: http://www.melatonine.nl/
Afdrukvoorbeeld
Was nieuwsgierig naar Melatonine dus maar wat geGoogled. Deze site was wel duidelijk: http://www.melatonine.nl/
Hoi Anette,
Wij gaan volgend jaar ook vliegen met onze mannekes, zijn dan net 5 jr.
Ik las dat je een potable dvd speler meeneemt. Ik heb er ook 1 met twee schermpjes maar gaat helaas alleen op stroom. Ik neem aan dat jij er 1 op batt. hebt. Welk merk heb jij en hoelang is deze te gebruiken onderweg.
Ik geloof dat Martinair schermpjes in de hoofdsteunen heeft met kids kanaal. Maar aangezien Martinair wel € 800,- duurder is dan Delta Air lines, US Airways en United Airlines ben ik geneigd eerder met deze maatschappijen te vliegen.
Weet iemand alleen hoe de service voor de kids bij deze maatschappijen is. En of je hier in de hoofdsteunen tv schermen hebt.
Alvast bedankt en groetjes Patries.
Om te kijken of ze schermpjes hebben kun even op de site van betreffende luchtvaartmaatschappij kijken bij entertainment.
Wij vlogen BA, die hebben het iig wel, maar het nadeel voor kleine kinderen is wel dat het niet in het nederlands is, dus dan is Martinair de enige optie. En dan nog alleen comfort class.
En dan nog ff over melatonine, dit werkt niet bij iedereen (helaas) Ik heb het meerdere keren geprobeerd na een nachtdienst, met melatonine uit de VS, waar de dosering per pilletje veel hoger is dan wat je hier kunt krijgen, maar ik had er geen baat bij. Maar je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen.
Weet er iemand of er enige korting wordt gegeven voor een 3 jarig kind.
Ik heb zelf bij de grote online reisorganisaties gekeken en vaak kun je daar opgeven hoeveel kinderen en de leeftijd, tot nu toe geen prijsverschil gevonden.
Je zult dus waarschijnlijk gewoon de stoel kopen.
Ik vraag dit toch even omdat ik niet later wil vernemen dat als ik bv Martinair had gebeld dat ik dan een fikse korting had gehad.
De meesten geven 25% op de kale ticketprijs. (dus ex taxes en fees)
Soms komt het voor dat bij bepaalde vluchten en/of bepaalde seizoenen helemaal geen kinderkorting gegeven wordt... KLM en US Airways hebben daar nog weleens een handje van.
Virgin Atlantic geeft in de regel 33% korting op de kale ticketprijs.
That's it.
OK duidelijk, betekend dit tevens dat ik rechtstreeks tickets moet kopen bij de betreffende vlieg maatschappijen of zou dat ook moeten werken via Expedia en dat soort organisaties?
Da's moeilijk te beantwoorden. Gewoon even zelf testen, dan weet je zelf snel genoeg wat de gunstigste optie is.
Mijn ervaring is dat je tijdens het boeken op een gegeven moment gewoon de prijs van een kind apart te zien krijgt......
Ik heb steeds gekeken op vliegwinkel en cheaptickets en uiteindelijk gaf vliegwinkel het goedkoopste tarief met duidelijk in beeld de korting. Het viel me op dat de ene maatschappij 30 % korting geeft en de andere 25 %.
Nou hopelijk hebben we net zo mazzel als jullie greeneyes
Wij gaan half februari vliegen met martinair. Ons dochtertje is dan nog net geen 2 dus moet[gaat]op schoot
Hoe verloopt zo`n dag nou met een kind het is de eerste keer datwe zolang vliegen en ben best benieuwd hoe het aanboord gaat met vermaak eten en drinken enz.We vliegen om 13.00 dat is opzicht een goede tijd,na de lunch.
grt linda