Re: Prijzen van eten en drinken in Disney parken
Zet er dan ook even bij in welk restaurant in DLRP dit was, dan kun je het vergelijken. Natuurlijk kun je in WDW vet eten, maar er is ongelofelijk veel keus, in alle prijssegmenten en culinaire categorieën.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Zet er dan ook even bij in welk restaurant in DLRP dit was, dan kun je het vergelijken. Natuurlijk kun je in WDW vet eten, maar er is ongelofelijk veel keus, in alle prijssegmenten en culinaire categorieën.
Dit is de California Grill in Parijs en ik heb de voedsel foto's van de Cali Grill in WDW bekeken en volgens mij kan deze niet eens tippen aan Parijs.
Het enige restaurant wat in de buurt komt is Victoria en Albert's waar we overigens ook een reservering hebben lopen. Maar ja dan ben je wel jasje dasje and ladies in dress verplicht. (poehoe,warm en een koffer vol meeslepen :mrgreen:)
Natuurlijk is er enorm veel keus maar in mijn ogen altijd verschrikkelijk vet.
Als compensatie krijgen de kinderen dan rauwe wortelreepjes ipv frietjes bij het eten.
Nou moet ik het eerste kind nog tegen komen dat dat een goeie ruil vindt :-(
(En veeeeeeeeeeeeel . Ik moest altijd lachen als de Amerikaantjes met hun doggiebags vertrokken. Ik begrijp de dicussie op diverse Amerkaanse fora dan ook niet dat mensen altijd lopen te klagen dat het dining plan "te veel eten" heeft. Je hoeft toch niet alles verplicht op te eten? Staat er een ober achter je stoel met een geweer? :grin:.
Schijnbaar kan een Amerikaan gewoon niet nee zeggen of iets op zijn bord laten liggen. Maar dat is weer een andere discussie.)
Kortom het eten in DLRP is net zo goed zo niet beter als in WDW. Het is alleen een kwestie van even uitkijken waar je eet en wat je wilt besteden.
De meeste gasten rennen door het park en kopen iets eetbaars bij het eerste beste tentje wat ze tegen komen.
Ga voor de broodnodige variatie eens in de hotels eten en ontdek een wereld van verschil.
Just my two cents :lol:
Geloof me, ik heb de restaurants in DLRP meermalen uitgeprobeerd. En mijn restaurantbezoeken in WDW loopt in de honderden, daarmee toevallige afwijkingen wel gecompenseerd. Als je het eten in WDW te vet vindt, dan heb je niet goed gekeken. En restaurants vergelijken op basis van foto's???
Ik heb zo goed "gekeken" dat ik bij thuiskomst uit Amerika hals over kop naar het ziekenhuis moest.:grin: :grin:.
Maar goed ieder zijn smaak nietwaar anders hoefden ze maar een menu te maken.:mrgreen:
Je scheert anders wel alle restaurants in WDW over 1 kam. Als het zo slecht was kreeg je wel een voucher voor een ziekenhuisbezoek bij een reservering. ;)