Vorig jaar hebben wij Epcot overgeslagen omdat de kids heel graag nog een keer naar Animal Kingdom wilden maar dit jaar gaan we zeker Epcot doen (ze zijn 6 en 7 nu). Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan vinden!
Afdrukvoorbeeld
Vorig jaar hebben wij Epcot overgeslagen omdat de kids heel graag nog een keer naar Animal Kingdom wilden maar dit jaar gaan we zeker Epcot doen (ze zijn 6 en 7 nu). Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan vinden!
Ik hoor zoveel verschillende verhalen over Epcot dat het denk ik toch aan de interesse van je kind ligt. Dat is ook niet zo raar natuurlijk :-)
Wij hebben besloten om Epcot over te slaan, er zijn genoeg andere dingen te bekijken.
Nu willen wij in Jan. met onze kinderen van 2 en 4 jaar naar Disney. Nu krijg ik van sommige te horen de ze daar nog veel te klein voor zijn en ze in veel dingen niet in kunnen.
IN parijs zijn we nu al tig keer geweest en okay in de grote dingen kunnen ze niet maar er zijn nog genoeg andere attracties.
Ik zou graag jullie ervaringen horen, klopt het wat ze zeggen of is bullsh..!!
<<Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over WDW met kleine kinderen.>>
Er is genoeg te doen en vooral zien in WDW voor de allerkleinsten! Laat de leeftijd van je kids absoluut geen struikelblok (of excuus?) zijn om er niet heen te gaan.
Kijk eens op de website van de verschillende thema- en zwemparken in WDW, daar staan namelijk per attractie de beperkingen qua lichaamslengte op, en eventuele andere beperkingen en/of voorwaarden.
Ik zie dat jullie in januari gaan, dan is de temperatuur geen grote factor. In de zomermaanden als het slopend heet met een hoge vochtigheidsgraad is, dan is het aan te raden om met de allerkleinsten niet al te lange dagen buiten in de themaparken door te brengen.
Veel plezier in Florida.
Wij zitten met hetzelfde "probleem". Onze kids zijn bijna 4, bijna 6, en 3 maanden oud. We gaan 3 wkn naar Orlando. We twijfelen over de volgende opties:
10 daagse disney base/hopper ticket + Universal 14 daagse pas
of
21 ultimate disney ticket.
Onze valkuil is dat we een baby bij ons hebben en we dus geen goed gebruik kunnen maken van de waterparken omdat 1 van de 2 volwassen bij de baby moet blijven buiten het zwembad..
We vragen ons ook af of Universal wel leuk is voor ze omdat ze wel houden van de achtbanen maar er niet inmogen..
Ben ik niet met je eens. Je kunt best een heleboel, alleen met beperkingen en verdeling van de aandacht voor de kleinste.
Er is voor de kleinsten in alle parken wel een deel waar ze zich kunnen vermaken. Maar ja, met een plasje water waat dan ook vermaken ze zich al :-)
Je kunt met de kleinste in het zand zitten, aan de rand van de baden, een rondje in een band dobberen in de lazy river, gewoon genieten van alles om je heen etc. Zoek wel regelmatig de schaduw en wat verkoeling op. Florida kan ook slopend zijn.Universal hebben wij uitgesteld tot onze zoon 7-8 was, dan is er wat meer herkenning. En nu hij 10-11 is vraagt hij er ook naar, wil alle wat wildere rides daar doen.Citaat:
We vragen ons ook af of Universal wel leuk is voor ze omdat ze wel houden van de achtbanen maar er niet inmogen..
Voor kids in de jongere leeftijd vind ik dat er meer te doen en zien is in de Disney-parken, en natuurlijk ook SeaWorld.
Ik hoor dit soort verhalen ook altijd van mensen.....als je doorvraagt zijn ze zelf nog nooit in een Disney park geweest. Kunnen zer dus ook niet over oordelen.
Bedank dat Walt Disney een park voor ogen had waar je met de hele familie naar toe kon gaan. Een park dat voor jong en oud geweldig is.
We zijn verleden jaar geweest toen ons zoontje 3 was. Heb hem niet horen klagen, hij heeft het nu nog bijna iedere dag over "zijn parken" waarbij vooral EPCOT heel erg goed bevallen is. Lekker doen en genieten!! Wij gaan in augustus weer, kunnen niet wachten.
Gr. Saskia
Yep inderdaad disney is geweldig voor kleine kinderen . Ik heb een zoon van 10 maar ik heb hem al van baby overal meegenomen naar pretparken en dit is nooit tegengevallen .