€ 78,- p.p. en op=op
Afdrukvoorbeeld
€ 78,- p.p. en op=op
hallo
Ik heb helemaal niet bij hoeven boeken voor economy plus ik kreeg ze gewoon bij het inchecken. Heeft me niets extra gekost.
Op de heenreis had ik het niet en op de terugreis wel en zonder te vragen. Het zit ruimer maar om daar nu zoveel voor te betalen vind ik niet nodig maar ja ik ben ook niet zo groot.
Maar wat ik al zei ik had het gekregen zonder te vragen en het heeft me niets gekost.
En het vliegtuig zat helemaal vol geen ene lege stoel over.
Monique
En die luxe hadden wij vorig jaar ook op de terugvlucht en nu zijn we zo verwend dat we niets anders willen op de lange afstanden. Ik vind het het geld zeker waard (ben 1,80) Wat ik alleen belachelijk vind, is dat je het tweede deel van de reis ook dit bedrag moet neertellen (ams-chicago chicago-vancouver) Dat hebben we niet gedaan, die 4 uur kan ik wel zonder. Je koopt toch ook één ticket amsterdam- vancouver?
Ik ben er nog niet uit, we zijn vroeg op schiphol Donderdag en als er plek is dan proberen we een plekje te regelen anders jammer...maar het is vakantie en het is mischien toch wel lekker om uitgeruster op je vakantie adres aan te komen...voordeel is ik ben vrij klein 1.65 dus voor mij maakt het niet zo veel uit
Dennis
als je 1.65 bent zou ik het geld in mijn zak houden; dat is toch een paar keer lekker eten. Die 15 cm maken echt verschil als je langer bent. In de gewone economy zit ik net niet met mijn knieen tegen het tijdschriftenrekje aan (ik heb het wel over vluchten naar de VS, niet met lotus air/transavia naar Egypte: dat is een heel ander verhaal :cry: ) in de plus heb ik dus gewoon meer knieruimte en dat ik heel fijn. Dus Dennis: goede vakantie en eet smakelijk!
Perfect was de vlucht ruimte zat...is maar goed dat ik die €78 euro niet aan een upgrade besteed heb.
Dennis
Hallo, Harold hier,
wij gaan ook met United via IAD, ik heb niet een vraag over de overstaptijd, maar over de stoelen in het vliegtuig, zijn ze een beetje comfortabel in de Economy? beter als bij Martinair hoop ik!
en weet iemand toevallig of het een type 777-200 of 777-300 is?
Groeten Harold
Ze vliegen met dit toestel.
En ja, ik vind het comfortabeler. Meer beenruimte en schermpjes in de stoel voor je.
Even de zoekfunctie van het forum gebruiken met zoekwoord "united".
Hallo Corrus,
Zag net dit topic en was benieuwd wat het verschil is tussen Economy en Economy plus bij United? Verder was ik nieuwsgierig of je Economy plus van tevoren kunt boeken of alleen op de luchthaven en wat het ongeveer kost?
Groet,
Sonja
Maar ja, wat is "gratis"....Citaat:
Voor boekingen gemaakt vanaf zaterdag 27 januari t/m 16 februari 2007 geeft Vliegtarieven.nl i.s.m United een exclusieve gratis upgrade van Economy naar Economy Plus. Dit geldt voor de transatlantische heenvlucht Amsterdam-Washington (UA 947) of Amsterdam Chicago (UA 909). Vertrekperiode t/m 31october 2007.
Deze upgrade wordt na ontvangst van uw boeking en betaling per email aan u bevestigd binnen 1 week na boeking.
United Economy Plus
United Economy Plus is een aparte sectie binnen de United Economy klasse. De zogeheten ‘pitch' (afstand van rugleuning tot rugleuning) bedraagt in Economy Plus ca. 92 cm, tegenover ca. 79 cm in de standaard Economy klasse. De Economy Plus stoelen bevinden zich direct achter de Business Class in een apart gedeelte.