10 dagen achter elkaar naar Disney is wel veel trouwens. Maar als je het afwisselt met bijvoorbeeld een waterpark dan is het goed te doen. En vergeet ook niet te shoppen in Orlando :)
Afdrukvoorbeeld
10 dagen achter elkaar naar Disney is wel veel trouwens. Maar als je het afwisselt met bijvoorbeeld een waterpark dan is het goed te doen. En vergeet ook niet te shoppen in Orlando :)
idd en overigens vonden wij geen enkele attractie precies hetzelfde, behalve misschien de carroussel en dombo ;-)
maar de keus ligt bij jou
10 dagen kun je je gemakkelijk in de 4! disney parken vermaken
maar miami is ook leuk !
alleen voor kids is de keus denk ik wel simpel :-)
waarom doe je niet iets meer dagen in disney en dan nog 3 daagjes in miami ofzo?
mvg rebecca
Ik zou ook niks overslaan. Ik vergiste me de eerste keren in Orlando wel altijd in de weg in de parken, maar qua sfeer en qua attracties vind ik het echt wel anders.
Ik zou alleen overslaan welke attracties jullie niet willen doen. Zo doen wij, met 2 tieners, de kinderattracties alleen als we echt tijd hebben (b.v. zoals afgelopen vakantie onverwacht een dagje MK door geannuleerde vluchten :grin:)
Wij kopen 10 daagse passen (zonder hopper en zonder waterparken) en gebruiken ook alle 10 de dagen. Elk park 2 keer en dan nog 2 parken een 3e keer. Maar om genoeg afwisseling te hebben zijn wij bij opening daar, volgen de touringplan zodat we rond de lunch klaar zijn. Dan is het erg druk en gaan wij lekker wat anders doen. Zo blijven de parken voor ons leuk.
Maar iedereen doet het anders en iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Veel plezier in elk geval!!
Inmiddels nog wat meer op internet zitten struinen en als ik het zo lees kom je die 10 dagen makkelijk door.
Als we gaan dan gaan we in augustus, dus dan zal het ook behoorlijk warm zijn waardoor je tempo lager dan normaal ligt. Het lijkt mij dan wel relaxed om 's ochtends een park te doen, dan te verkassen naar een zwembad en misschien 's avonds nog eens terug voor vuurwerk o.i.d.
Een paar jaar terug hebben we 5 dagen in DLRP doorgebracht toen de jongste 13 maanden was en toen was het ook heerlijk dat we het rustig aan konden doen. Maar nog hadden we niet alles gezien hahaha! Dat treintje is ons pas gelukt toen we daar voor de 3e keer waren en voor het spookhuis moet ik nog steeds een keer terug.....
Bedankt trouwens allemaal voor de reacties!
Wij gaan in juli 2011 voor het eerst naar Florida. Voor de tickets twijfelen wij aan de hopper-optie. Wat zijn de ervaringen?
In Disneyland Parijs liepen wij steeds naar de beide parken heen en weer. Is dat te doen in Florida vanwege de grotere afstanden en de warmte?
Mag je bij een dagpas het park verlaten en later op de dag (bijvoorbeeld voor de vuurwerkshow) weer op deze dagpas binnenkomen.
Dat is voor iedereen persoonlijk. Wij vinden een halve dag in een park genoeg, er zijn mensen die het doen. Echter, de afstanden zijn niet zoals in Parijs, je zult b.v. met de monorail moeten gaan of met je auto, maar dan betaal je ook 2 keer parkeergeld.
Ja, dat mag wel.Citaat:
Mag je bij een dagpas het park verlaten en later op de dag (bijvoorbeeld voor de vuurwerkshow) weer op deze dagpas binnenkomen.
Je hebt helemaal gelijk!
Excusez-moi!
Wij hebben de afgelopen 2 jaar geen hopper genomen maar ook niet gemist. We vonden 1 park per dag juist meer dan genoeg en soms gingen we alleen de ochtend en dan de avond terug voor bijv. vuurwerk. Het is persoonlijk (vandaar zoveel keuzes) maar ik zou dan liever de waterparken toevoegen (als je voldoende dagen daar bent).
Wij zaten in augustus 2009 8 dagen in all Star movies resort in Walt Disney world. Wij hadden een 6 dagen ticket met hopperoptie. Wij hebben maar op 1 dag gebruik gemaakt van de hopperoptie. Als je Disneyland Paris gewent ben is het moeilijk voor te stellen hoe groot de oppervlakte van Disney World is, enorm. Wij hadden tijdens deze week ook nog de huurauto, we hebben van verschillend vervoer gebruik gemaakt om inde parken te komen. Uiteraard van de huurauto maar ook de monorail en het bustransport. Ik zelf vond het bustransport het makkelijkst, maar hiervoor moet je wel in een Disney hotel zitten. Trouwens niet s' avonds na het vuurwerk terug gaan met de bus naar een disneyhotel, niet te doen zo lang dat je moet wachten. All star movies is overigens wel de goedkoopste maar voldeed prima. Omdat het warm was hebben wij het rustig aan gedaan, wat inhield als we de hele dag b.v. in Epcot waren geweest, we niet meer de puf hadden om s'avonds dan weer naar een ander park te gaan. Een leuk alternatief is s'avonds: Downtown disney, een hele grote disneyvillage (Parijs).