De huidige Mid size SUV's zullen te klein zijn voor het aantal stuks bagage dat je opgeeft. Beter is om een full size suv te nemen of anders een mini van. Dan kan je alle bagage goed kwijt.
Afdrukvoorbeeld
De huidige Mid size SUV's zullen te klein zijn voor het aantal stuks bagage dat je opgeeft. Beter is om een full size suv te nemen of anders een mini van. Dan kan je alle bagage goed kwijt.
Dat dacht ik ook al. Mijn vriend en ik kunnen wel onze grote koffers bij de aankomst in elkaar steken. Is dan koffer minder, maar dan zit je nog met het probleem bij het vertrek naar huis. Is dus geen oplossing vrees ik. Jammer dat de prijzen van de auto's zo hoog zijn.
Ik weet welke sites je in de gaten houd voor het huren van een auto. Voor onze reis van 28 dagen in het voorjaar van dit jaar heb ik een Full Size SUV voor 7 personen gehuurd bij Car Hire Agency. Per week ben ik ongeveer eur. 250,00 (excl benzine en geen extra bestuurders) voor dit bakbeest kwijt wat ik persoonlijk niet veel vind. Zeker niet als je met meerdere gezinnen reist. Ik denk dat in jullie geval de kosten door 2 gedeeld worden. Een normale SUV is nog goedkoper dan wat ik betaal en ook voor jullie groot genoeg.
Daarnaast heeft USAreisen.de en dollar.de vaak nog aantrekkelijke prijzen. Zeker als je dit vergelijkt met Nederlandse verhuur sites of reisorganisaties.
Succes met de voorbereiding
Ik verbaas me elke keer weer als ik zie wat ik in de kleinste Daihatsu kan proppen met de bank naar voren.
Over de vraag met 4 volwassenen;
Zijn 2 midsize of fullsize auto's misschien nog goedkoper dan 1 grote fullsize suv of minivan? Ik kon met 3 man wel in een midsize, al stond er wel een koffer op de achterbank. Toen ik met 4 man naar Florida ging (2x) hadden we telkens 2 auto's, ook omdat niet iedereen hetzelfde wilde doen en je dan niet om vervoer verlegen zit.
Vrees dat het huren van 2 midsize auto's niet in ons budget ligt. En voor weg te gaan, zouden we gewoon afwisselen als het nodig zou zijn. Ik hoop alleen dat de prijzen nog wat naar beneden gaan, nu we een nog grotere wagen nodig hebben.
Merci voor de reacties!
Een 7 persoons VAN heeft zeker genoeg ruimte.
Voor periode 30 okt t-m 17 nov. 716 euro inkl. 4 bestuurders, alle verz. en een tank benzine.
Mooie prijs.....uiteraard is een kleinere wagen goedkoper...:wink:
Ligt er gewoon aan wat voor koffers je hebt en als je ze op elkaar wilt stapelen, hoe 'breed' ze zijn. Misschien is een foto van een Aveo handiger;
http://img202.imageshack.us/img202/7522/trunkz.jpg
Wat vaak problemen geeft met de kofferbak, zijn de steunen van de kofferklep zelf, die hebben ook ruimte nodig en daar kan dus geen deel van de koffer. Dus als je een koffer bovenop een ander gooit, moet ie wel precies in het midden. Nu valt het op die foto wel mee, heb auto's gezien waarbij het erger is en ook het naar voren gooien van de stoelen op de achterbank geen oplossing bood (en dus een koffer op de achterbank zelf moest).
hoi Jess,
ik denk dat je gewoon even een goede aanbieding moet afwachten voor een minivan en zoveel mogelijk offertes moet aanvragen. In een MV heb je zeker genoeg ruimte mocht je een keer gaan splitsen kun je elkaar altijd nog afzetten, meeste zul je waarschijnlijk toch samen ondernemen. De prijzen van een minivans zijn heel verschillend soms zitten er honderden euro's prijs verschil tussen de aanbieders (voor hetzelfde pakket en type auto). Je kunt natuurlijk als je denkt dat je iets goeds gevonden hebt het bedrag (en de voorwaarde, welke verzekering ed,verhuurder,datum locatie) even hier neer zetten en de kans is groot dat iemand van hier net even een beter tarief weet b.v in Engeland of Duitsland. Dit kan je soms heel veel besparen. Wij betalen voor onze7 pers minivan van Dollar (met alle verz,extra bestuurder,tank) 843 euro voor 26 dagen (juli/aug).(wij reizen met 6 pers (waarvan 4 kids) en 6 koffers 71cm en past precies). Afgelopen zomer hadden wij een Full size SUV maar dit jaar toch weer gekozen voor de minivan deze stoelen zijn net even fijner en de bagageruimte is net even wat ruimer. Laat het maar even weten als je hulp nodig hebt,...