Oorspronkelijk geplaatst door
Natasja L.
Het is duidelijk dat jij nooit een tas van Tod's in je handen hebt gehad. Geloof me, dat is echt geen nylon hoor! :lol: Super mooi afgewerkt en tijdloos (tenminste die van mij wel)! Dat zijn tassen voor jaren! Wat betreft de waarde...daar kan je een aardige TV van kopen hoor!
Er zijn overigens twee soorten 'merkdragers'. De ene groep die op elke pet, bril, shirt, riem, broek en schoenen het logo willen terugzien en er flink te koop mee willen lopen; en er is een andere groep die de stoffen, pasvorm en stijl kunnen waarderen. Dat is wel een groot verschil. Wat betreft de broeken van C&A; daar kan ik niet over mee praten, want daar koop ik nooit. Net zoals jij geen ervaring hebt met bepaalde merkkleding. Daarom vind ik het raar, dat jij een conclusie trekt, dat je bij kleding niet de waarde terug vind. Waarom gaan sommige mensen dan voor bijv. een bruiloft ineens naar andere winkels om een kledingstuk uit te zoeken. Als het dan bij C&A zo goed is, waarom dan voor zo'n dag niet? Omdat er misschien toch wel een klein beetje verschil is?? :wink:
Wat betreft de schoenen, niet alleen vrouwen kunnen mooie schoenen waarderen....ook mannen kunnen daar het geld aan uitgeven. Geloof me!