Re: Vliegen met Continental airlines
Continental is een goede maatschappij. Het eten aan boord bestaat meestal uit een keuze van kip of pasta.
Op de entertainment player kan je films en series kijken en spelletjes doen. Welke spelletjes dat weet ik niet. Wellicht vind je hierover meer informatie op www.continental.com
Veel plezier.
Ik heb met Continental gevlogen naar NY en moet zeggen dat het tot nu toe de "beste" was wat ik heb gehad. Wij hadden toen een eigen schempje en konden dus zelf kiezen welke films / comedy series etc. Ik heb geen kinderen dus daar kan ik niet mee helpen helaas. Wij hadden de keus uit kip of pasta met eten en was best te pruimen voor vliegtuigvoedsel. ;-)
Groetjes,
Veronique
Wij gaan 28 april met deze maatschappij en vanmiddag halen we de tickets en alle reispapieren op bij het reisburo.
Ik benzelf erg nieuwschierig er naar, heb nog nooit gevlogen ds alles is nieuw voor ons.
Maar als ik de reactie's lees komt het wel goed.
GR Astrid de Ridder
via deze link kun je de diverse maaltijden van bijna elke maatschappij bekijken.
http://www.airlinemeals.net/indexMeals.html
hoi,
ik heb een vraagje heeft er iemand al met een boeing 757-200 gevlogen Zo ja weet u dan of er in de stoel voor u een tvschermpje zit, kom er op internet zelf niet echt uit.
alvast bedankt
Vaak is de site van de luchtvaartmaatschappij het handigste om eerst te kijken.
Zie hier: https://www.continental.com/web/en-U...255C753B48435F
Staat dat er in Economy Overhead monitors zijn.
Op de vluchten van Continental heb je een eigen scherm. Een headset voor geluid ligt op je stoel klaar op Schiphol. Neem deze mee in Newark want je volgende vlucht krijg je hem niet, dat is een continentale vlucht en daar kun je hem ook gebruiken maar als je hem niet meeneemt kun je 1 kopen voor $1,00
Niet op alle vluchten van Continental volgens mij #-o? De meeste wel, maar in een beperkt aantal toestellen, die met name op New York worden ingezet, heb je geen eigen scherm volgens mij. Zoals die Stephanie aangeeft. Een 757-200 is een wat ouder toestel, en Njit geeft ook al aan, dat er alleen Overhead Monitors zijn, dus de 'ouderwetse' monitors aan het plafond ....
Het is geen plezier om met een 757 de plas over te steken. Beenruimte is minder en de stoel is ook smaller als wanneer je met de 767 of 777 van Continental vliegt.
ik heb ff gekeken en de boeing 757-200 is tegenwoordig voorzien van tv schermpjes in iedere stoel ze zijn geup-date de vliegtuigen.
heb ik nog een vraagje zijn der meer mensen die 15 mei naar orlando vliegen met continental airlines?
groetjes