Het is geen en, maar of (Sea World of Busch Gardens)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamara
Afdrukvoorbeeld
Het is geen en, maar of (Sea World of Busch Gardens)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tamara
Hoi
Wij hebben afgelopen zomer met dolfijnen gezwommen en bij ons zat er toch echt en bush gardens en seaworld bij. We konden naar beiden parken 2 weken zovaak we wilden. Nu hebben wij dat niet nodig gehad, want we hadden een andere pas voor Seaworld, we hebben het dus niet uitgeprobeert, maar bij het reisbureau hebben ze ons het zo vertelt.
groetjes ilona
Tenzij het reisburo andere afspraken heeft met Discovery Cove is het wel degelijk OF en niet EN... Je kan er wel voor bijbetalen zodat je beide parken mag bezoeken voor 14 dagen maar dat is dus niet standaard..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilonakuijten
http://www.discoverycove.com/vi_dcpackages_pricing.aspx
http://img460.imageshack.us/img460/1264/discove0nb.jpg
Hey,
Wij hebben gereserveerd via reisbureau Star travel uit het boekje van Keith Prowse.
We betaalden rond de 260,- euro per persoon.
Ik heb ook nog even op het pasje van Discovery Cove gekeken en daar staat ook op dat we inderdaad naar Seaworld en Bush Gardens konden gaan 14 dagen aan een stuk.
groetjes ilona
Ja helaas de prijs in enorm maar toch heb ik het gedaan met mijn dochter en pleegmoeder en ik zou als ik de kans kreeg het morgen weer doen. Het is echt een onvergetelijke ervaring en bovendien is er nog veel meer te zien en je kan je er echt de gehele dag vermaken bovendien zit de lunch er ook helemaal bij in. Dus toch echt ondanks het vele geld een aanrader en één van de foto's is de omslag van mijn eerste boek geworden waarvan 1 euro per verkocht exemplaar gaat naar de stichting WarChild groetjes AntonCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
Ja helaas de prijs in enorm maar toch heb ik het gedaan met mijn dochter en pleegmoeder en ik zou als ik de kans kreeg het morgen weer doen. Het is echt een onvergetelijke ervaring en bovendien is er nog veel meer te zien en je kan je er echt de gehele dag vermaken bovendien zit de lunch er ook helemaal bij in. Dus toch echt ondanks het vele geld een aanrader en één van de foto's is de omslag van mijn eerste boek geworden waarvan 1 euro per verkocht exemplaar gaat naar de stichting WarChild groetjes Anton[/quote]Citaat:
Ik ga wel op het strand liggen en zie in de verte de dolfijnen zwemmen of zoek een rivierdelta op en ga zwemmen met manatee's
Hoi HEEL onverwachts ga ik 5 mei naar Orlando en ik heb WEER geboekt bij Discovery Cove om het nu ook mijn vrouw mee te laten maken. En echt het is een hele verzorgde dag inclusief eten en drinken. Dus op 8 mei heerlijk weer 30 minuten zwemmen met de dolfijnen en wat al niet meer. Ja het blijft een boel geld maar je kunt er jaren op teren.
Groetjes nogmaals Anton p's fijn forum kom hier geregeld.
Ik heb op valentijnsdag met de dolfijnen gezwommen in het dolphin research center. Je kunt aan verschillende programma's deelnemen. Er is bijvoorbeeld een dolphin splash. Je staat dan tot aan je middel in het water en mag de dolfijnen aanraken en je krijgt een handshake. Ik heb gekozen voor de dolphin encounter. Je gaat dan helemaal het water in en krijgt o.a. een footpush en wordt aan de vinnen getaxied!
Ik vond het een geweldige ervaring al was het water deze tijd van het jaar wat aan de koude kant :?
Hallo annemiek,
Waar is dit op de Keys :?:
En is dit ook voor kleine kids ( pak um beet en jaartje of 5)
Wij willen graag met flipper zwemmen, maar dan wel met ons dochterjte van 5.
In discovery cove is dit niet mogelijk daar moet je 6 jaar zijn.
heb jij enig ide hoe het op de keys zit.
groetjes ,
Pascal
Ik ga over 1 1/2 week voor een jaar naar Florida!!
Ik verblijf in de buurt van West Palm Beach.
Heeft iemand enig idee of ik daar in de buurt met dolfijnen kan zwemmen?:razz:
Ik kon het onderwerp op het forum nergens vinden
Thanks
Linda,
Ik ga vrezen dat het dichtstbijzijnde Islamorada is (Theater of the Sea). Dit ligt als derde of vierde Key achter Key Largo. Best nog wel een eind van WPBeach af dus.......
Als je wilt weten hoe het daar was: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=26
Succes!
A3