Hoi,
De DS voeding werkt prima in de US. Je hebt alleen een verloopstekker nodig voor in het stopcontact.
Afdrukvoorbeeld
Hoi,
De DS voeding werkt prima in de US. Je hebt alleen een verloopstekker nodig voor in het stopcontact.
even een ander tipje, neem geen niet geen originele spellen mee.
Kun je problemen krijgen met de doane.
Ik neem aan dat je doelt op de kaartjes waar je zelf je spellen op kunt "kopieren" .
Deze kaarten zijn volledig legaal, heb jij de ervaring dat dit problemen opleverd bij de douane , ik ben erg benieuwd.
Ik heb gewoon een legaal kaartje inderdaad, waar meerdere spellen opstaan.
Niks illegaals na mijn idee, want je kunt het gewoon overal kopen!
Gaat toch in mijn handbagage, dus zal wel goed komen!
Dat je het overal gewoon kan kopen wil niet zeggen dat het legaal is :)
Klopt, maar ik ben gewoon benieuwd of de stelling dat je alleen originele spellen mee moet nemen gestoeld is op persoonlijke ervaringen, van horen zeggen of op basis van "ik denk dat het niet mag" .
Dit omdat ik ook 2 van die dingen meeneem in het vliegtuig, met de hier genoemde kaartjes.
Ik hoop het niet:)
Ik heb geen orginele spellen, alleen zo'n kaart omdat het in verhouding veel goedkoper is!
Maar ik neem aan dat dit geen probleem is, ga er niet van uit eigenlijk!
Ik neem ook m'n laptop mee in het vliegtuig....om misverstanden te voorkomen maak ik het kaartje leeg voordat we landen....Daarna gewoon weer uploaden en klaar. Of zouden ze ook m'n laptop controleren. Moet ik 'm heeeeel leeg maken want niet alles is legaal.
We zien het wel.:mrgreen:
Het is toegestaan om zo'n backup kaart te gebruiken en te hebben.
Het woord backup zegt het al. Je mag backup's van je orginele games maken om op een backup kaart te zetten voor eigen gebruik.
Ik zie dan ook geen problemen als je alleen de backup kaart meeneemt.
Hoi,
Weet iemand toevallig of je de playstation games die je in florida koopt kan spelen op een playstation die in België gekocht werd?
Nog een ander vraagje ...
Past in een amerikaanse mobiele telefoon een belgische sim-kaart?
Groetjes Liesken