Re: leuk hotel in miami e.o
Wat vinden jullie betaalbaar?
Wij hebben de afgelopen keer geslapen in het Sonesta hotel in Coconut Grove.
Waren iets van 112 euro per nacht kwijt (geboekt via USA Fun Vacations). Het hotel ligt op loopafstand van de Cocowalk, een uitgaanscentrum met restaurantjes, bioscoop en bars.
Is ons iig erg goed bevallen. Je bent met de auto zo op South Beach en andere plekken. Het hotel is erg luxe.
Re: leuk hotel in miami e.o
Ik weet niet voor welke periode je zoekt?
Ik ga in mei en ik heb heel hard gezocht, en gezocht en gezocht heb toen uiteindelijk in dit hotel http://doubletree1.hilton.com/en_US/...orida/index.do
een kamer geboekt voor..... 95 dollar !!!
Echt een te goede prijs, dat besef ik. Toen ik een week later keek,waren al die goedkope kamers weg en was het per nacht over de 200 dollar. Ik heb echt mega-geluk gehad.
Dus ik weet niet of dit hotel een tip is, maar in mijn geval heeft heel veel tijd in het zoeken wel zijn tijd waard gebleken !
met vriendelijke groet,
Bonnie
Re: 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!
Hallo Casper,
Ik heb ook een suite geboeky in Nassau van 5/5 tot 13/5. We moeten echter geen voorschot betalen. Dat vind ik wel spijtig want we hebben liever wat meer zekerheid over onze boeking. Heb al een paar mails gestuurd maar krijg nooit reactie. Over zusterhotel 'beachcomber' las ik op tripadvisor dat mensen er arriveerden en geen kamer bleken te hebben. Uitleg van de receptie : u had telefonisch geannuleerd en de kamer is ondertussen verder verhuurd (hogere bieder?). Ik weet niet of we ongerust moeten zijn. :( Graag een verslagje na je bezoek aan Nassau. :)
Véronique
Hotel gezocht: Miami airport
Weet iemand een goed en goedkoop hotel op het vliegveld van Miami?
Wij landen 3 februari in Miami om 21.30 en vliegen de volgende morgen naar Nassau de Bahama´s. Het is dus echt alleen voor slapen.
Alvast bedankt!!
Anne-Wil
Re: 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!
Wij hebben in dit hotel doorgebracht: http://www.cardozohotel.com/
Heel erg tevreden over, personeel erg vriendelijk, erg schoon, alleen lastig dat er van die toeristen zijn die zo nodig een foto willen van het hotel van Gloria Estefan (maar dan voel je je zelf ook een beetje beroemd).
:D:D:D:D:D:D
Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
stroke
Bed Bugs:???: Dit lijkt me duidelijk :mrgreen:
Het schijnt dat ze aan het renoveren zijn. Wij gaan er voor de laatste 3 nachten heen. Wij geven San Juan vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Gr Jack
Re: Gezocht: Goedkoop hotel Miami
Hoi Jack,
Wij zijn in november 2 nachten in het San Juan geweest. Ook wij gaven het voordeel van de twijfel.
De kamers waren oud met uitzicht op een parkeerterrein/afwerkplek voor prostituees, de kamers waren gehorig en verschrikkelijk ingericht, maar.....
....het was op loopafstand van al het moois van Miami Beach, schone lakens, schone warme douche en vriendelijk personeel.
Wij gebruikten het om te slapen en niets meer dan dat. Als je een mooi hotel zoekt met superfaciliteiten en mooie art deco kamers kom je echter bedrogen uit.
Wim
Help weet niet in welke buurt ik een hotel moet boeken
Wij gaan in april 2 dagen naar Miami. We willen graag een boottocht doen vanuit Bayside, lekker eten, Art-deco District, shoppen. We gaan 's avonds niet stappen in Miami Beach. In welke wijk kan ik dan 't best een hotel boeken. Ik weet dat de hotels in Miami Beach enorm duur zijn dus ik dacht misschien is het beter een hotel in een andere wijk te nemen en dan met de auto naar Miami Beach te gaan of raken we daar de auto niet meer kwijt met parkeren? Welke kenner kan mij helpen.:)