De kopie is klaar, nagenoeg het origineel
http://img16.imageshack.us/img16/272...0520wa0000.jpg
Afdrukvoorbeeld
De kopie is klaar, nagenoeg het origineel
http://img16.imageshack.us/img16/272...0520wa0000.jpg
Je kunt nu je jaarkaart koppelen aan MyDisneyExperience
Je kunt nu online je fastpassen regelen, dit werkt echt heel goed.
Nu over de magicbands, deze worden niet verstuurd naar Nederland, en voorlopig is het niet mogelijk om de banden in de parken op te halen.
Je kunt nu wel de magicbands, laten versturen naar een adres in de USA.
Maar nu komt mijn vraag:
Stel ik laat het versturen naar mijn hotel/appartement/villa in de USA, en deze komt niet aan, of derde heeft deze in handen gekregen, kunnen deze er mee frauderen, omdat deze gekoppeld is aan een creditcard.
Om binnen te kunnen komen in de parken met je MagicBand is een vingerscan nodig (net als met de "oude" kaartjes). Om te betalen moet je een pincode intoetsen. Dit kon ook al met de "oude" kaartjes. De pincode hebben wij toen verzonnen en ingetoetst bij het inchecken in het hotel. Is je creditcard ook gekoppeld aan je annual pass magicband? Of staat alleen je annual pass op de magicband? Iig zou iemand om misbruik te kunnen maken van je magicband dezelfde vingerafdruk moeten hebben en je pincode moeten weten.
Mijn cc is gekoppeld aan "mydisneyexperience", en daar heb ik dus nu ook mijn jaarkaart aan gekoppeld, en via de site kan ik dus de magicband bestellen.
Ik zou Disney even bellen. De magicbands voor annual pass houders zijn net ingevoerd (zoals je zelf natuurlijk ook weet) dus op internet zal je er nog niet veel over kunnen vinden. Zeker niet over de "buitenlanders" die een annual pass/ magicband hebben. Ik heb dit jaar geen annual pass (nu al spijt van :)) dus nog geen ervaring hier mee. Ben wel benieuwd hoe het allemaal werkt.
annual pass houders kunnen alleen een magicband bestellen op een amerikaans adres. De rest volgt later.
Ik verwacht ook dat de mensen buiten de USA in de gelegenheid worden gebracht om deze magicbands te krijgen. Wellicht bij een van de guest relations t.z.t.
Nog een vraagje, vervangt de magicband, de plastic kaart, of zijn ze beide te gebruiken.
Beide zijn te gebruiken.
Ik heb ze net besteld, heb goed contact met mijn verblijf adres, en dus zou het goed moeten komen, hopelijk liggen ze klaar als ik er ben.