Re: tips voor betaalbaar hotel key west
400$? Dat zal wel kloppen hoor.
Ik ben er vorig jaar namelijk geweest en net die paar dagen ervoor, de 18de dec. net buiten het Holiday seizoen, dat scheelt enorm.
Tegenover het huis van Hemingway was een leuk boutique hotelletje, wat de naam is weet ik niet meer, maar het kwam wel zo rond de $150.
Arie.
ik heb nog effe gekeken voor je,ik kom bij Holliday inn Key west op $ 125 dollar per nacht per kamer uit.
Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt.
maar er staat genoeg op internet...
Dennis
Hey dennis heb net ook effe gekeken via de site van holiday in als ik wil boeken voor 2 nachtten vanaf 28-12 kom ik rond de 300 a 400 $ uit en dat net effe te veel zoek zo rond de 150 $ maximaal
Oke maar zie nu dat als ik holliday in op Marathon kies dat ik wel op 150$ uitkom thnx voor de tip vroeg me alleen af of die afstand een beetje te doen is tot key west??
kijk eens voor de fun op deze site usareise.de zij hebben ook hotels op Key west. Hotels Usareise.de
Dennis
Hier nog wat opties voor als The Blue Parrot Inn vol zit.
Een link naar Eden House (ook een B&B in het centrum van Key West, dus geen shuttlebus nodig!). Dit B&B ligt in jullie prijsklasse (staat op nr. 6 van de 66 B&B's bij Tripadvisor). De prijzen beginnen in jullie periode vanaf $130.
http://www.edenhouse.com/roomsrates.htm
Days Inn Key West (kijk op Expedia.nl) ligt op 1 mile afstand van Ocean Beach, 3 miles van Higg's Beach, 4 miles van Mallory Square en Old Town.
Prijzen:
22 dec. 145 euro
23 t/m 27 dec. 138 euro
29 dec. 160 euro
30 dec. 160 euro
Ik zou altijd proberen om een hotel of een B&B in Old Town/centrum te nemen. Zo ben je niet afhankelijk van de tijden waarop het shuttlebusje rijdt. Dat is toch het laastste wat je wilt. Op zo'n 'laid back' eiland verblijven en dan rekening moeten houden met een shuttlebus zou voor mij niet werken.
Arie heeft het over het drukke centrum van Key West en dat is ook zo, maar de meeste B&B's liggen twee straten verwijderd van Duval Street en je zult versteld staan hoe rustig het is als je bij je B&B aankomt. De eerste keer in The Paradise Inn kon ik bijna niet geloven dat wij maar een straat van Duval Beach verwijderd waren. Zo rustig...heerlijk gewoon.
Succes met het uitzoeken van je hotel/B&B!
Re: Hotel gezocht in Key West
Heeft er iemand ervaring met Palms hotel ? Periode eind maart, voor twee volwassenen + 1 kind van 14 jaar.