Re: Advies voor aankoop vakantiewoning
Ik ben het hier mee eens...
Ik ben ook bezig met mijn vriend om een huis te kopen in Orlando (10 min.) van Disney vandaan.. Maar daar komt nog best veel bij kijken. En je moet alles goed regelen met de kosten en dergelijken...
Het is niet zomaar een beslissing! Maaaar als ik het huis koop, zal ik hem jullie showen dan kunnen jullie hem huren hahaha
Ook wij hebben gekeken naar een woning. De koopsommen zijn goed, niets mis mee. Maar vergeet niet de hoeveelheid kosten zijn. Bijgevoegd een lijstje van ,,exploitatiekosten''. Dan moet je al behoorlijk verhuren om er een rendement uit te halen. Dan is een andere vorm van beleggen denk ik beter. Weet dan dat erook heeeeel veeeel te huur staat. Dus al die verhalen dat ze met gemak een jaar lang verhuren is dubieus. Maar 't blijft wel aantrekkelijk .....
Je moet er eigenlijk op gokken dat de onroerend goedmarkt zich weer hersteld, prijzen van onroerendgoed weer omhoog gaat en je de jaarlijkse kosten kunt dekken met verhuur.
Laat je goed informeren. Ik ga zondag22 juni voor 3,5 week weg en ga zeker een beetje rondkijken.
Management Fees $125
Electriciteit $150
Water* $45
Afvaldienst $15
Telefoon $35
Kabeltelevisie $35
Tuinonderhoud $95
Zwembadonderhoud $85
Insektenbestrijding $25
Schoonmaken** PM
Huiseigenaren Vereniging*** $133
Totale Kosten per maand $743
Kosten per jaar $8.920
O.G.belasting $4.500
Verzekering $1.000
Roerend Goed Belasting $175
Reparatie & Onderhoud $1.000
Jaarlijkse Kosten $6.675
Ik denk dat de onroerendgoed prijzen nu best goed zijn, maar je hebt toch veel kosten in amerika (zie bericht van pzomerdijk)
Nu staat de dollar laag, maar als hij weer omhoog gaat moet je het ook zien te betalen.
Heb ook al gehoord dat veel engelsen een beetje 'krap" zitten en hun huizen in florida aanbieden voor speciale prijzen, als je vanaf 2 maanden huurt.
Dit natuurlijk voor de gepensioeneerden onder ons :)
groetjes sylvia
Re: Huis gezocht omgeving Orlando
Hallo wij hebben ook een huis gekocht in davenport lekker dicht bij de parken en golfbanen.
Wij hadden een echtpaar zij is amerikaans en hij is nederlander,en zij hebben ons perfect geholpen.
Het zijn echt onze vrienden geworden en regelen echt alles voor je.
Ze heeft ook op de beurs gestaan en gaat in oktober weer,echt mensen die het werk serieus nemen .als je wilt kan ik wel haar nummer geven ik heb haar namelijk via AV nou dan zit het wel goed.wij boeken nu al voor de 5e keer bij theo,en hebben via hem haar genomen.Echt toppie
groet.fam.lucas
Re: Even voorstellen: sigi
Het nadeel van Inverness is dat het op een dik uur rijden van Disney ligt en daarmee te ver weg. Het is beter om iets te zoeken dat dichter bij Orlando gelegen is en waarmee je ook een hogere huuropbrengst kan bewerkstelligen.
Voordat je investeerd in Florida raad ik je toch aan om daar eens te gaan kijken zodat je weet waarover je gaat beslissen.
Re: Even voorstellen: sigi
Ik raad aan om op dit moment helemaal geen onroerend goed in de VS te kopen...
Alle real estates figuren zullen het daar uiteraard helemaal niet mee eens zijn.
Veel beloftes van je kunt je investering heel snel terug verdienen...
Dit is beslist niet waar!
En vergeet niet dat je als buitenlander minimaal 30% van de aankoopsom moet betalen.
Re: Huis kopen in Florida
Ik zou het ook niet aanraden. De prijzen zakken nog steeds en de verwachtingen voor de verhuurmarkt zijn niet best.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Ik zou het ook niet aanraden. De prijzen zakken nog steeds en de verwachtingen voor de verhuurmarkt zijn niet best.
Hier zit je dus fout, het verhuren van real estate is nog steeds een goede manier om je huis te hebben, het enige probleem kan zijn dat er mensen in komen die je huis trashen en de reparaties zijn dan vour jouw.
Als je intresse hebt kan ik je nog verwijzen naar mensen die die doen en betrouwbaar zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bzblonde
Hier zit je dus fout, het verhuren van real estate is nog steeds een goede manier om je huis te hebben, het enige probleem kan zijn dat er mensen in komen die je huis trashen en de reparaties zijn dan vour jouw.
Als je intresse hebt kan ik je nog verwijzen naar mensen die die doen en betrouwbaar zijn.
Als al bijna 20 jaar huiseigenaar kan ik je met zekerheid zeggen dat verhuurmarkt behoorlijk op z'n r**t ligt...
Wij verhuren ons huis gelukkig niet, maar kennen een heleboel eigenaren die dit wél doen en moeite hebben om hun hoofd boven water te houden.
Een huis in Florida is een goede investering, echter nu niet...
En dat je wel mensen kent waar je naar toe kunt verwijzen kijk ik niet van op... :roll:
Maar dit forum is daar niet voor bedoeld...