Vraagje: weet iemand dat als je bij Expedia boekt de LIS en LDW (CDW) inclusief zijn?
Afdrukvoorbeeld
Vraagje: weet iemand dat als je bij Expedia boekt de LIS en LDW (CDW) inclusief zijn?
Volgens mij zit dat er allemaal wel in, maar waarom bij Expedia?
Krijg je korting of zoiets. Expedia is echt niet de goedkoopste.
scheelt zeker (op onze auto) 100-150 euro voor 2,5 weken.
Bij Expedia is "alles" inbegrepen voor 1 bestuurder en benzine apart betalen. Of bij afhalen of vol terug, dat kan verschillen.
Ik heb toch 2 keer een prijs gehad, die lager was de bij USAreisen.
Nog een voordeel is, dat als je de annuleringsverzekering via Expedia (kost maar EUR 25) neemt ook de auto eronder valt.
In tegenstellling tot mijn uitspraak mijn eerdere posting toch in 2011 en 2012 hier weer geboekt.:mad:
Ik vergelijk Expedia altijd met de Makro , alleen de aanbiedingen zijn interessant.
2 jaar terug hotel geboekt in Miami en die aanbieding was echt scherp.
Voor a.s. mei weer een hotel geboekt via Expedia , was ook weer echt scherp die aanbieding
Al jaren huur ik mij auto via usareisen.de. Ik zat vandaag echter eens op expedia te kijken wat het daar kost om een auto in Orlando te huren. Ik zag dat het wel goedkoper was om daar te huren.
Bij Expedia kom ik uit op 398,59 (geen keuze in pakket) en via USAreisen 589,15 (USA-Inklusiv-plus-Tarife). Toch een behoorlijk verschil in prijs. Heeft iemand ervaring met het huren van een auto via expedia?
Normaal gesproken huur ik altijd het meest uitgebreide pakket bij usareisen, maar bij expedia heb je geen keuze in paketten. Mijn vraag is of je hier dezelfde verzekeringen hebt als bij usareisen. Ik wil liever niet extra (dure) verzekeringen aangesmeerd krijgen ter plaatse. Ik snap dat je wellicht extra moet betalen voor een extra bestuurder, maar aangezien ik de enige ben met een rijbewijs, is dat natuurlijk geen bezwaar.
Ik begrijp trouwens dat je bij expedia de eerste tank benzine nog moet betalen. Weet iemand toevallig ook hoe veel dat kost bij alamo?
Citaat:
Gegevens van de auto
Voor Speciale leveranciersprijs moeten de volledige kosten bij de reservering via je creditcard worden voldaan. Lees zorgvuldig de regels en beperkingen!
1 Gegevens van de auto controleren
Balie en auto in terminal
Balie in terminal, shuttle naar auto
Shuttle naar balie en auto. Je moet mogelijk bellen voor de shuttle.
Niet bekend
Alamo Rent A Car Economy 4 portieren
- Airconditioning, automatische versnelling, onbeperkt kilometeraantal, Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada. .
- Chevrolet Aveo of soortgelijk, 4 volwassenen, 2 kleine tassen, 4 deuren
Ophalen: ma 22-7-2013 16:00
Terugbrengen: ma 12-8-2013 14:00
Locatie: balie en auto in terminal, Orlando, FL, Verenigde Staten (MCO)
Meer info over de locatie[/URL] Openingstijden: 22-7-2013: 24 uur per dag geopend 12-8-2013: 24 uur per dag geopend
http://media.expedia.com/cars/AL/US_EDAR_111109_2_s.jpg
De bovenstaande afbeelding is slechts een voorbeeld.
2 Verhuurprijzen controleren
€ 398,59 Basistarief (21 dagen) Speciale leveranciersprijs (daggemiddelde van € 18,98 voor 21 dagen)
Voorwaarden voor vooruitboeken:
- Minimumhuur: 5 dagen
- Uiterlijke inlevertijd 4:00 PM
- Huurauto's zijn gereserveerd tot het tijdstip van ophalen. Het autoverhuurbedrijf kan hier naar eigen inzicht wat soepeler in zijn.
- Als je valse gegevens verstrekt, komt de aansprakelijkheid van het bedrijf te vervallen en ben jij verantwoordelijk voor letsel aan jezelf of anderen, en schade aan de auto en eigendommen.
- Je moet een geldige creditcard met de naam van de bestuurder overleggen wanneer je de auto komt ophalen als borgsom voor het voertuig. Betaalpassen worden niet geaccepteerd. Lees de uitgebreide autoregels en beperkingen voor details over de borgsom.
- Er gelden geografische beperkingen, zelfs voor huurcontracten met een onbeperkt kilometrage. Sommige autoverhuurbedrijven staan niet toe dat je hun voertuig over bepaalde nationale en internationale grenzen meeneemt.
- Neem voor de volledige informatie contact op met Expedia.nl, het telefoonnummer is 020 2061364 , of kies +31 202 061364.
Annuleringen en wijzigingen:
Je kunt online annuleren. Klik in je reisroute op Annuleringsgegevens weergeven en volg de instructies.
Als je wijzigingen wilt maken, bel je Expedia.nl, het telefoonnummer is 020 2061364 , of kies +31 202 061364
[TD] Gedetailleerde regels en beperkingen
Lees de uitgebreide regels en beperkingen voor auto's die voor deze huurauto gelden.
Het beleid van Alamo staat hier: https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1674
Ik heb 2 keer een auto van Dollar via Expedia gehuurd.
"Alles" voor 1 bestuurder is inbegrepen, exclusief dus brandstof.
1e keer vol meegekregen met vol terug.
2e keer bij afhalen brandstof betalen, maar tot mijn verwondering maar een gedeelte van de tankinhoud. Of dat een vergissing was of dat ik alleen maar hoefde te betalen wat zij bijgevuld hadden weet ik niet.
Noot: Op internet staan upgrade coupons van Dollar voor bepaalde types. Ik heb beide keren hier gratis een grotere auto mee gekregen.
Ook al een keer via Expedia geboekt, Hertz in ons geval. Prima geregeld, zit wel maar 1 bestuurder bij en terugbrengen met volle tank.
Bedankt voor jullie snelle reacties. Dit geeft me vertrouwen om via expedia te boeken.
@knaapje: kun jij je nog herinneren wat je moest betalen voor de tank brandstof?
Zoals ik al schreef heb ik niet de volledige inhoud betaald, nog geen 12,5 gallon/46 ltr bij een Fusion (Mondeo) de prijs was $ 3,72 per gallon bij een prijs aan de gewone tankstations van zo'n $ 3,50. De tankinhoud zou volgens de Ford site zo op 16 tot 18 gallon liggen.