Yup.. en korting op korting kan daar ook..
Afdrukvoorbeeld
Yup.. en korting op korting kan daar ook..
Zoals Natasja L. al eerder aangaf is Extreme Couponing grotendeels een scam waarmee vooral veel reclame wordt gemaakt voor bepaalde winkel en merken. Wij maken veelvuldig gebruik van coupons, maar op nagenoeg alle coupons zitten beperkingen van bijvoorbeeld het aantal producten dat je mag kopen of de maximale korting die je kunt krijgen. Korting op korting wordt inderdaad gegeven. Een voorbeeld hiervan is indien je een kortingscoupon van de fabrikant gebruikt op een artikel dat bij een bepaalde winkel in de aanbieding is. Voorbeeld: een tube Sensodyne tandpasta kost normaal gesproken $3.99, bij de Safeway is deze in de aanbieding voor $2.99. Indien je dan ook nog een kortingcoupon van de fabrikant hebt voor laten we zeggen $1 dan kost de tube uiteindelijk maar $1.99. Geld terug krijgen is er over het algemeen niet bij want die beperking staat altijd netjes op de coupon. Mocht het voorkomen dat er een drukfout is gemaakt dan zijn ze in de VS wel zo klantvriendelijk dat ze je het geld teruggeven.
Geweldig !!!!
Is deze al bekend?
http://dealspl.us/printable_coupons
Deze website is handig voor coupons om flinke korting te krijgen bij verschillende hotels:
http://www.travelcoupons.com/
Heb een kortingcode voor de celebration segwaytour deze is geldig tot 31mei enj2012 bij zetours. Is goed voor 10% korting
Wij zijn met 5 personen. Mama, papa , kindje van 3, en dan oma en opa.
Nu heb ik zo een kids eat free card voor ons zoontje. Hij mag dan in de meeste restaurants gratis eten.
Er staat bij dat dit niet gebruikt mag worden in combi met andere coupons.
Nu vroeg ik me af of mijn ouders dan niet een andere coupon mogen afgeven, ik heb er enkele zoals gratis buffet bij 1 kopen, enz...
Of kunnen we gewoon samen aan tafel zitten maar dan 2 aparte rekeningen?
Ja, sorry, maar alle uitgespaarde centjes kunnen we aan iets anders spenderen.
Je kunt gewoon van te voren aangeven dat het op twee rekeningen moet, 1 voor jullie, 1 voor je ouders..
Nou ben ik ook nieuwschierig.... hoe kom ik evt aan een kids eat free card... voor mijn zoontje van twee???
dat lijkt mij ook wel erg makkelijk en voordelig!!!