Re: Free dining, 16/8 - 3/10 2009
ik zag op mousesavers dat het dan errug druk is in de restaurants. Heeft iemand ervaring met het proberen om te eten bij een tafelbediening restaurant in deze tijd? ik bedoel moeten we nu al gaan reserveren?
Tevens weet iemand of je met het dining plan een apart menu krijgt of mag je alles van de kaart kiezen?
In de regel is er dan géén ander menu... WÉL vragen ze tegenwoordig, wanneer je ze opbelt, of je gebruik maakt van het Disney Dining Plan... :???:
Ik zou maar gauw beginnen met reserveren... anders vis je naast het net voor die periode... :D
In de free dining periode is het zeker noodzakelijk om te reserveren, m.n. voor een aantal populaire restaurants.
Er is weliswaar geen apart menu, maar voor kinderen die gebruik maken van free dining is er wél een restrictie: indien het menu een kindermenu bevat, dan dient daaruit gekozen te worden. Kies je toch uit het volwassenen menu, dan dien je daarvoor te betalen. Sommige restaurants hebben geen aparte kindergerechten op het menu staan en dan mag je uiteraard uit het gehele menu kiezen.
En zoals verwacht, heeft WDW vandaag deze actie uitgebreid voor niet-Visa houders. Iedereen kan dit boeken, mist nog beschikbaar en voor 21 juni de reservering wordt geplaatst.