Re: tickets universal studio
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
patjak
als ik die tickets via internet bestel hoe gaat dat dan verder in orlando kan ik ze daar dan makkelijk uit een automaat halen.
Zie de delivery options
Thuis printen is simpel. Maar ook de electronic pickup gaat heel gemakkelijk.
Overigens kwam ik de volgende aanbieding tegen via mousesavers) van Costco:
Drie maanden ongelimiteerde toegang tot beide Universal parken voor maar $84,99!!!
Daar komt wel 5% bovenop (als je geen member bent van Costco), en een bedrag voor shipping&handling. Maar dan nog is het erg goedkoop. En je hebt voor zowel shipping als billing een VS-adres nodig ....
Citaat:
If you wish to purchase from our site, you will need to register by creating a user login and password and you must have a valid U.S. billing and shipping address.
Shoppers that are not Costco Wholesale members will be charged a 5% surcharge over the member's posted product prices. If you wish to shop Business Delivery, you must be a Costco member.
Ook een voordeel van de flex-ticket: je mag op dezelfde dag gratis in de andere parken parkeren.
Wij gingen 's ochtends een paar keer in Kraken (Seaworld) parkeren $10 en daarna gratis parkeren bij Universal. Beetje het Disney idee.
Enzo.
Als je de tickets voor Seaworld via de website van Seaworle besteld kosten deze $ 50,- (inclusief tax) bij de volgende actie:
SeaWorld Be A Kid Again Advance Purchasehttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifAdults can enjoy a full day of adventure at SeaWorld Orlando for the price of a full paid child admission. Must purchase at least 7 days in advance of your park visit.
wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist .
Ben er zéér tevreden over geen port kosten en binnen de 10 dagen netjes verpakt geleverd.Plus als je het plastiekje erom niet verwijderd mag je ze altijd nog terrug geven moest je door omstandigheden de reis moeten annuleren .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nounou
wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist
Voor hoeveel personen?
Islands of Adventure en Universal Studios
Hallo allemaal,
Wij willen heel graag naar universal en islands of adventure. ik las hier over een hopper ticket van 85 dollar. is dat als je het daar in het park koopt of moet ik dat vanuit hier regelen?
bedankt alvast!
p.s. ben nog niet zo thuis in forums dus vergeef me als de vraag al eerder is gesteld en ik er overheen gelezen heb. kon het niet vinden namelijk...
groetjes Suusje
Re: islands of adventure en universal
Als je hier http://www.universalorlando.com/tickets.html even klikt op "ticket details" kun je zien dat ze alleen online zijn te bestellen en niet aan de gate. Afhalen gebeurt wel bij de gate, bij de E-ticket printer. Wel een goeie deal trouwens, ik ga er over denken.