Wij zouden ook graag een dag gaan eten in Cinderella's castle en reserveren, wat is het beste, lunch, dinner of breakfast?
Iemand ervaring?
Afdrukvoorbeeld
Wij zouden ook graag een dag gaan eten in Cinderella's castle en reserveren, wat is het beste, lunch, dinner of breakfast?
Iemand ervaring?
Als je ontbijt wil, dan moet je exact 180 dagen tevoren aan de lijn hangen want die zijn meestal binnen 15 minuten "uitverkocht". Lunch en dinner gaat wat langer mee.
Ik denk dat alledrie leuk is. Wij hebben vorig jaar Diner gedaan.
Eten was zeer goed. Leuke show. Foto's van cinderella waren inclusief.
Cinderella's Castle = 1 vd favoriete lokaties om te gaan eten.
Als je toch weet dat je er heen wilt, bel dan zo vlug mogelijk.
Dit jaar wilden we het ontbijt daar doen, was echter al heel snel vol geboekt....... dus pech gehad. Wij hebben toen chef mickey gedaan = ook heel leuk. Maar totaal anders
Groet,
Pascal
Crystal Palace heeft een erg lekker buffet. De characters zijn "playful". Een aanrader!
Cinderella's Royal Table hebben we 1x gedaan en dat viel toen tegen, maar dat kan toeval zijn geweest.
moet je echt al van tevoren alles reserveren voor alle restaurants in de parken?
wij gaan in januari, dus minder druk, dus zouden we dan ook gewoon op de dag zelf iets leuks s'ochtends kunnen boeken?
met uitzondering natuurlijk op cinderella castle, want dat moet echte een tijd van tevoren.
Esther
De meeste restaurants hebben in januari zat plek, voorla als je een beetje tussen de etenstijden doorgaat.
Voor de character meals zou ik voor de zekerheid wel reserveren.
Eric
Hallo,
Wij hebben ook een diner buffet gehad in Crystal Palace.
Was heel lekker. We hadden geluk want ik ben 's morgens pas gaan reservern en we konden om 9 u 's avonds terecht.
Verder hebben we onbijt buffet gehad bij Chef Mickey in Contemporary Resort in Disney. Dat was dus super. Heel lekker gegeten en natuurlijk waren er onze favorieten.
Mickey, Minnie, Donald, Pluto en Goofy. Dit heb ik wel al 2 maanden vante voren gereserveerd!
Al met al, blijft het leuk eten met Disney figuren ook voor ons "grote Kids"!!!!
Groetjes,
Chantal
Is iemand van jullie nog recent bij Chef Mickey geweest?
En waren Knabbel en Babbel daar ook?
Wij willen in mei graag een character diner doen waar o.a. Knabbel en Babbel bij zijn. Nu heb ik op verschillende sites gezocht waar Knabbel en Babbel zullen zijn en volgens de ene zouden ze hier ook zijn maar volgens andere sites weer niet.
Kan iemand mij aan deze informatie helpen?
Groetjes,
Corrine
Wat ik heb begrepen van zowel Dreams Unlimited waar ik geboekt heb, en op Disboards, zijn Knabbel en Babbel niet meer bij Chef Mickeys. Mij werd aangeraden om of Garden Grill te boeken ( lunch en diner) of Cape May ( ontbijt) en als ik het goed heb ook Liberty Tree Tavern, daar zouden ze ook zijn. Wij gaan in mei nog wel Chef Mickeys doen voor diner, en Cape May voor ontbijt.Garden Grill twijfelen we nog over. Ik heb overigens over de Garden Grill wat negatievere geluiden gehoord over het eten, de interactie met de figuren zou wel geweldig zijn. Maar ja, dat is dus van horen zeggen, je moet het toch altijd zelf ervaren vind ik.
Bij Fort Wilderness is overigens 's avonds een Camp Fire sing a long, waar Knabbel en Babbel ook bij aanwezig zijn, dit kun je gratis bezoeken. ( zingen bij kampvuur en later wordt er nog een film vertoond)
Groetjes, Sandra
Die avond bij Fort Wilderness kun je daar ook naar toe als je niet in een Disney hotel slaapt?
Want dit lijkt me wel heel leuk maar we slapen in de Spring Hill Suites.
Groetjes Corrine