-
Re: Disney Cruise Line
Mijn man is in eerste instantie ook met onze cruise meegegaan om mij een plezier te doen. Maar nu kan ie er maar niet over uitgepraat raken. Hij zegt dat het zijn mooiste vakantie ooit is.
Wat het Disney maakt is niet dat het een kindercruise is, maar dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Dat kan Disney als geen ander.
Er zijn allerlei area's op het schip waar geen kinderen mogen komen. Zo is er een speciaal zwembad alleen voor volwassenen. Daar kun je rustig luieren en heb je geen last van rond rennende kinderen.
Op Castaway Cay is ook een strand, Serenity Bay, dat alleen toegankelijk is voor volwassenen en op het schip is een adult only restaurant: Palo's (hier betaal je wel $10 extra pp voor een diner, maar wij vonden het dat meer dan waard. Echt topcuisine en topbediening!)
Verder is er een spa waar je lekkere massages kunt nemen om heerlijk kunt relaxen in de sauna's. En er is ook een sportcentrum aan boord. Allemaal plaatsen vooral gericht op volwassenen.
Als je bovendien de late shift kiest voor jullie diner (dus om 20:00 uur) dan zul je ook stukken minder kinderen aantreffen dan wanneer je kiest voor diner om 18:00 uur.
Verder zijn er allerlei activiteiten voor volwassenen. Bij ons was er wine tasting, cooking classes, napkin folding, etc etc
Kortom, een Disneycruise is echt niet alleen voor kinderen. Ik weet zeker dat je man het super gaat vinden!
En wat betreft de prijs van 948 euro voor twee personen. Is niet echt een hele slechte prijs. Ik weet niet hoe flexibel je bent, maar als je een weekje later zou gaan (31 aug) dan kom je denk ik iets goedkoper uit. De prijs zal dan denk ik zo ongeveer €800 voor twee personen zijn.
groetjes,
Anne
-
Ik zal hem dit laten lezen of vertellen. Wat zouden jullie naast de cruise nog doen (Stad of natuur) want hij wil niet naar Disney misschien alleen nog een keer het zwembad. Mag ook een andere staat zijn.
Is www.vacationstogo.com dan niet goed omdat je ergens anders boekt?
We hebben de Disneycruise geboekt voor Augustus, verheug me er zeer op. De rest van de reis moet ik nog plannen maar dat komt wel goed. New York gaan we dit jaar ook bekijken en de rest???
Bedankt voor jullie informatie heb er veel aan gehad, door jullie verhalen wist ik zeker dat is iets voor ons.
-
heel graag gedaan! Super dat jullie gaan! Welke route gaan jullie doen?
En wanneer vertrek je?
Oh en ben ook benieuwd waar je nou uiteindelijk geboekt hebt.
Ik boek nooit bij vacationstogo omdat ik hele goede ervaringen heb met dreamsunlimitedtravel. Als er nieuwe aanbiedingen zijn na je boeking dan zorgen zij ervoor dat je die aanbieding alsnog krijgt. En je krijgt daar vaak goede deals wat betreft de shipboardcredit.
groetjes,
Anne
-
We gaan de 4 nights Bahama's doen om te kijken hoe we het vinden. Vertrek op 24 Augustus 2008 en we hebben bij Dreams Unlimited Travel
geboekt. Helaas geen shipcredits omdat het een aanbieding was.
Maar hoe kom je er achter of er in april b.v. een betere aanbiedings is en hoe handel je dan?
-
leuk hoor! Jullie gaan het vast en zeker super vinden. :-D
Je moet gewoon zo af en toe naar de website van dreamsunlimited gaan om te kijken of ze een betere aanbieding hebben.
En via vacationstogo kun je de tarieven ook goed in de gaten houden
dan moet je zelf even contact met ze opnemen om te vragen of ze jou die aanbieding ook kunnen geven.
Hoezo kregen jullie trouwens geen credits?
Bij mij waren ze het er ook een keer vergeten bij te zetten, maar toen ik er om vroeg kreeg ik het alsnog
-
Wij hebben de 4-daagse Disney Cruise rechtstreeks bij Disney geboekt. We gaan op 7 augustus.
We hebben een kaart van Mickey + Minnie ontvangen met op de achtergrond de cruiseboot. De kaart staat nu op de kast, zodat we
er elke dag naar kunnen kijken alvast wegdromen:-P
-
Volgens mij stond er bij de aanbieding dat je geen credits kreeg.
Maar bij de offerte aanvraag stond dat wel, zal het eens navragen.
Verheug me al om te gaan maar voor genieten is ook leuk, heb de cd gekregen en die was leuk.
-
Cruise package binnen.
Vandaag (net) komt er een UPS busje voorrijden en die belt bij ons aan.
Hmmmm, wat is dat dan, ik heb (deze x) niks besteld.
Dus ik open de deur en teken voor het pakketje, loop naar binnen en zie rechts bovenaan het adres staan, Celebration Florida.
Heey wat is dit nu.
Het is onze Cruise Package!!!!!
Normaal krijg je deze een week of 2 van te voren te laat voor ons dus, maar nee hoor, wij hebben hem en op tijd ook.
Onze bagagelabels en info en formulieren alles....
Heerlijk.
-
Excursies Disney Cruise
Het aftellen is begonnen, de papieren zijn binnen! :-D
10 mei vertrekken wij naar Orlando en 18 mei zullen wij onze 1e Disney Cruise gaan doen. We gaan 5 dagen cruisen en zullen een stop op Nassau hebben en 2x stoppen op Castaway Cay.
Nu kan je al online de excursies boeken en ben ik benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
Wat is een echte aanrader?
Ik verneem graag van jullie
Alvast bedankt
Antoinette
-
Disney Cruise Line
Mijn man en ik gaan in 2009 voor het eerst een Disney Cruise maken.
We hebben deze geboekt via internet bij Disney zelf.
Nou zagen we dat je 75 dagen voor vertrek ook excursies kunt boeken.
We gaan de 4 night Bahamian cruise doen met Castaway Cay en Nassau.
Heeft er iemand goede tips over deze excursies of juist tips over excursies die niet de moeite waard zijn???
We horen ze graag!!
Jacob en Lucy