@Vrienden- en negeerlijst:
Keurig alles in het Nederlands, alleen boven de invoervelden voor nieuwe leden op je lijst staat nog "Add New User to list"
Willen jullie trouwens dat - als ik nog wat Engelse tekst tegekom - ik dit soort zaken doorgeef?
Afdrukvoorbeeld
@Vrienden- en negeerlijst:
Keurig alles in het Nederlands, alleen boven de invoervelden voor nieuwe leden op je lijst staat nog "Add New User to list"
Willen jullie trouwens dat - als ik nog wat Engelse tekst tegekom - ik dit soort zaken doorgeef?
Volgens mij gaan we deze hele lijst niet gebruiken. Ik zie er zelf het nut niet van.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
De meeste teksten zouden goed vertaald moeten zijn maar mocht je nog iets tegenkomen dan horen we het graag.
De grafische knoppen worden ook nederlands trouwens...
@Wijzig schermafbeelding:
"Enter URL to Image:" en "Upload Image From Your Computer:"
@Wijzig profielafbeelding:
idem
@Wijzig handtekening:
idem bij 2e blok (Sinature picture) "Enter URL to Image:" en "Upload Image From Your Computer:", ook de kopteksten van 2e en 3e blok zijn nog Engels (Signature picture en Signature Permissions). De toegestane opties onder "Signature permissions" zijn overigens ook nog Engels: Alow .... etc.
@Wijzig profiel:
In het onderste blok (Overige informatie) zijn alle veldnamen nog Engels: Biography, Where do you live? etc.
@Wijzig Opties:
In het 2e blok staat nog een deel geheel in het Engels:
You may limit the members who may send you private messages to just those on your buddy list if you wish. Other members who attempt to send messages to you will be told that you have disabled private messaging.
Receive Private Messages only from Buddies
@Nieuw privébericht versturen:
Onder het invoervak voor "ontvangers" staat: You may send your message to up to 5 people at a time.
Need more?
@Geavanceerd zoeken in de ledenlijst:
Idem als bij profiel zijn de teksten bij de invoervelden nog Engels: Biography, Location, Interests ...etc
@Vriendenlijst:
Knop vermeldt "save list"
@Email ons:
Bij "Onderwerp" staan nog twee onvertaalde opties:
- Site feedback
- Registration Problem
En niet te vergeten de "Post reply"-knop.
Dank voor je uitvoerige beschouwing. We zullen dit zeker meenemen.
In het nieuwe systeem zit een vertaal-systeem ingebakken. We hebben hier een standaard nederlandse vertaling voor ingelezen. Deze is voor 99% compleet. De meest opvallende gebreken zullen het eerst aangevuld worden.
Graag gedaan. 'k Heb toch niets anders te doen ..... anders dan ziekjes op bed liggen .... (zielig hé)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Ik zag trouwens dat je een berichtje gemeld had op het Forum. Dit is een nieuwe optie. De gemelde berichten komen in een (verborgen) subforum terecht. De moderators/beheerder kunnen dan beoordelen wat er met het bericht gebeurd.
Dit maakt het voor ons makkelijker om snel te reageren op problemen en voor de gebruiker is het makkelijker om problemen te melden.
Thread verwijderen:
Ik kwam onder de "Discussietools" te mogelijkheid tegen om een hele thread te wissen (beheerderstool). Is alleen beschikbaar als je zelf de thgread hebt geopend.
Is deze functie wel zo handig? Zo kan iemand zomaar zijn draadje verwijderen, ook al zijn er door anderen vele en waardevolle reacties geplaatst.
Post verwijderen:
En in het huidige forum kun je je post verwijderen met één druk op een knop, die knop staat in je post. Vind ik wel handig, vooral als je net iets later dan een ander hetzelfde antwoord hebt gegeven.
In het testforum is die verwijderfunctie nogal weggestopt, via "edit".