Islamorada (bay Cafe mooi uitzicht) en Key Deer voor de hertjes
Afdrukvoorbeeld
Islamorada (bay Cafe mooi uitzicht) en Key Deer voor de hertjes
- Morada Bay Beach Café voor lunch of diner.
- Anne's Beach voor de mooie foto’s en even lekker te zwemmen.
- Wild Birds Center (liefst om 15.30 omdat dan de volgens worden gevoerd).
- Bahia Honda SP voor het geweldige stand en blauwe zee (zeer goede fotospot).
- Big Pine Key voor de Key Deer (aan het eind van Key Deer Boulevard => links het wijkje inrijden).
Alle bovenstaande dingen zijn overigens prima in te passen in de rit naar en van Key West. Wij plannen ook wel eens een overnachting in op weg naar Key West. Meestal in de omgeving van Islamorada om dan ’s avond bij het Morada Bay Café te kunnen dineren. Telkens komen we tot dezelfde conclusie. Op die overige Keys is niet zo heel veel te doen. Ik zou dan ook voor twee nachten Key West gaan
Super bedant voor jullie tips hier kan ik echt wat mee.
Wat we dan ook kunnen doen is van Miami via leuke dingen naar Key West rijden, daar twee nachten blijven. En dan de terug weg op Islamorada blijven, een nachtje, zodat we daar lekker kunnen eten en dan de volgende dag naar de Everglades, Homestead te rijden moet goed te doen zijn
Hallo,
Begin december ga ik met een vriendin naar the keys. Voor de eerste 4 nachten hebben we een b&b geboekt @ Key West. We willen eindigen in Miami, maar daartussen hebben we nog 3 dagen.
Waar kunnen we het beste nog meer heen gaan? Welke key is dan echt een aanrader? (we hebben geen auto, zijn beiden 21 en op zoek naar een middenweg van ontspanning maar wel wat te beleven!)
Verder nog aanraders om te doen in Key West?
Alvast bedankt!
Als je niet beschikt over vervoer kun je het best op Key west blijven, daar is genoeg te beleven.
Hou je van snorkelen dan kun je een snorkel tour boeken en anders is een bezoek aan Dry Tortugas misschien een optie.
Harm
Wij vertrekken op 21 februari 2012 richting de Key`s.
Ik heb verschillende vragen. We willen daar gaan duiken en dat kan overal wel. Maar waar(welk gedeelte van de key`s) is het redelijk overnachten. We vinden het niet erg om een uur te rijden naar een duikschool, maar vinden sommige prijzen van hotels 200 euro per nacht toch wel erg prijzig.
De volgende vraag is kunnen we gewoon op de boonefooi of is het toch verstandig vooruit te boeken.Als je op de bonnefooi gaat moet je dan bij elk hotel/motel e.d. stoppen om de prijs te vragen of worden die (zoals in amerika) aan de buitenkant aangegeven.
Zoals hier al dikwijls aangegeven, valt oa Februari in het hoogseizoen vd Florida Keys. Voor de zekerheid zou ik toch maar boeken om geen teleurstelling tegemoet te zien komen. En als je een beetje zoekt, zie je dat je op Key West nog genoeg vindt onder de 200 euro.
http://www.booking.com/searchresults...=price_for_two
Hoi Gerrie, Neem het Spindrift hotel! Is echt prima! Wij zitten er inmiddels een week. (Op begin de volle mep moeten betalen ivm een event : The Powerboatraces) maar nu vanaf zondag een coupon mogen gebruiken, de prijs van de kamer is nu voor 2 nachten hetzelfde als wat we tijdens het event voor 1 nacht betaalden.
Voor 2 nachten betalen we nu dus 132 dollar, wellicht is dit in februari nog wel minder (buiten het weekend?) Bonnefooi is prima te doen!(Tenminste nu) Hebben wij ook gedaan, is echt geen probleem. WIj konden zelfs tijdens dit event gelukkig meteen terecht, kwamen op dinsdag aan... moet wel zeggen dat de dagen erna het hotel wel volgeboekt zat voor het afgelopen weekend . Maar dit was dus ivm de powerboatraces.Die waren van woensdag t/m zondag.
Wij zitten echt meteen om de hoek van Duval Street, we hebben vandaag een sorkeltoch gedaan en zijn gewoon op ons gemakje naar de haven te lopen, is echt te doen allemaal vanaf hier. (ik weet niet waar je de duikschool hebt geboekt) maar google spindrift maar (zit geen keuken ofzo in is gewoon, kamer, met bed(den) tv, kastjes en sochtens koffie in de lobby, en een zwembad) mss dat er ook andere kamers zijn maar dat weet ik niet.
ow lees hierboven dat het dan hoogseizoen is...mwja ik zou spindrift gewoon ff mailen, ze hebben nog 2 hotels, staan ook op hun site! Succes! (Ze reageren best snel op mail)
Ow TIP: Blue Heaven (zit op de hoek van Petroniastreet en Thomasstreet) bereikbaar vanaf Duvalstreet. Heerlijk restaurant, het ziet er ook nog eens leuk en gezellig uit. Wij hebben dit restaurant gekozen op aanraden van onze captain van onze boattrip, hij gaf ons 2 restaurants aan, maar een really must do, when you are in the key's is dus dit restaurant! ECHT heerlijk, we hebben besteld wat hij aangaf, carrot and curry soupe, en als hoofdgerecht YelloTailSnapper echt het klinkt misschien vreemd maar HEERLIJK!
The banana ? als toetje zag er zoooo lekker uit, maar konden we helaas niet meer op. http://www.blueheavenkw.com/
He Tessa dank jewel ga even kijken
als je op de bonnefooi gaat...dan zou ik wel rond de ochtend al naar de hotels gaan je kunt op key west overal al vanaf 14.00 inchecken...wij waren er net voor 14.00 en waren dus net optijd na ons kwam er nog een stel en daarna ivm het event dus uitverkocht.