hmmm, ik krijg idd een prijs van 275 euro maar
bagage zoals ik zei is niet inbegrepen en kost 50 euro/koffer.
Seat selection is 10 euro
Maar als ik verder ga krijg ik een error
Lijkt me dat het misschien niet te boeken is ?
Afdrukvoorbeeld
hmmm, ik krijg idd een prijs van 275 euro maar
bagage zoals ik zei is niet inbegrepen en kost 50 euro/koffer.
Seat selection is 10 euro
Maar als ik verder ga krijg ik een error
Lijkt me dat het misschien niet te boeken is ?
https://www.supersaver.nl/mobile-boo...-c_69-d_12be20
Vanaf ft lauderdale.
Als je niet de basis ticket neemt maar een duurder zit er handbagage 10 kilo en ruimbage 20 kilo bij. En ook stoel reservering.
Maar ik twijfel, lees nu best veel negatieve ervaringen. Maar de prijs is heel aantrekkelijk.....
Tsja. Negatief...
tis maar net hoe je je instelt. Als je niets verwacht kan het ook niet tegenvallen.
Mirretje, heb nog eens geprobeerd een proefboeking te doen maar dezelfde fout: Volgens mij is dit niet boekbaarCitaat:
De geselecteerde vlucht kan niet worden bevestigd door de luchtvaartmaatschappij. Selecteer een andere vlucht.
Als ik het goed begrijp wil je NY combineren met Florida(iets zoals de Molenschootjes gedaan hebben)
Dan denk ik dat de beste optie te wachten is op een open jaw ticket tegen een mooie prijs (idem als de Molenschootjes vorig jaar gedaan hebben)
Een minder comfortabele optie maar wel veel goedkoper was geweest om de Air Europa deal te boeken en vanuit Miami nog een enkeltje NY te boeken.
Bvb met Air Europa naar Miami, daar paar dagen verblijven om Miami te bezoekn(indien je dat zou interesseren) en dan vliegen naar NY. Van daaruit dan met de wagen terug naar florida.
Een enkeltje Miami -NY is niet zo duur.(voor 100 euro moet je dat wel kunnen vinden)
Maar das wel wat meer onderweg zijn natuurlijk.
En bij dat enkeltje Miami - NY komt dan nog wel de extra kosten voor je koffer want op de binnenlandse vluchten zit de koffer er niet meer bij. :D
Gewoon een multi city trip boeken dan zit je ruimbagage er tenminste wel bij.
Fijn dat jullie allemaal zo fantastisch meedenken!
We hadden besloten om toch de tickets te gaan boeken maar idd dezelfde melding helaas......Ja, die air Europa deal hebben we ook voorbij zien komen. Eigenlijk toch een beetje spijt dat we die niet genomen hebben. We hebben tickets voor de heenreis gekocht, we vliegen met iceland air 21 juli. Voor 356 pp.
We willen graag beginnen in new York en afsluiten in Florida.
We twijfelen erover om na new York naar de Niagara falls te gaan daarna naar pensilvania, terug naar new york en vliegen naar Florida of new york, pensilvania en dan te rijden naar the sunshine state. Ivm werk kunnen we niet langer dan 3 weken weg blijven dus vandaar de twijfel.
Heerlijk hoor al die Luxeproblemen.....:-)
Wij hebben afgelopen zomer ditzelfde rondje gedaan. Maar 3 weken lijkt me wel kort, wij zijn 4 weken geweest en hadden dus 2 weken in Florida. Binnenlandse vlucht kostte 300/350 euro en 25 dollar per koffer. Als je met Southwest Airlines vliegt betaal je geen koffergeld, maar deze vluchten kun je pas later boeken. Als je met de auto gaat betaal je weer veel aan dropoff kosten voor de auto. Persoonlijk zou ik dan eerder 3 weken in het noordoosten blijven en laatste weekje ergens aan de kust verblijven. Succes met beslissen, lastig hè, die luxeprobleempjes!