Het was op de luchthaven van newyork,
ik vond het zelf ook een vreemd verhaal, omdat inderdaad bijna iedereen tegenwoordig met laptop reist.
Was het fenomeen ook nog niet eerder op het forum tegen gekomen
Mischien 'BAD LUCK'
Afdrukvoorbeeld
Het was op de luchthaven van newyork,
ik vond het zelf ook een vreemd verhaal, omdat inderdaad bijna iedereen tegenwoordig met laptop reist.
Was het fenomeen ook nog niet eerder op het forum tegen gekomen
Mischien 'BAD LUCK'
hoi. ik ben nu iets langer dan een week in orlando. Zelf had ik ook mijn laptop bij me. Ik had hem wel in de koffer gedaan en niet als handbagage meegenomen.
Mijn hele koffer zat vol met elektrische dingetjes, en heb nergens problemen mee gehad.
Is ongetwijfeld een geval van "sh*t happens" want wij zijn al diverse malen HET vliegveld van New York, JFK, gepasseerd met de LT onder de arm, en altijd zonder problemen.
Zelfs een keer geholpen (maar dat was in Atlanta) door de security omdat 1 van de cijfersloten van de LT koffer kapot was (en per ongeluk "verdraait" :oops: ) en de heren op hun gemak het verhaal probeerden los te peuteren, met succes. Waarvoor nog dank :D
Heb de sloten nu op 000 vastgelijmd :wink:
Als de veiligheidsdiensten een reden zien om je te ondervragen zullen ze dat altijd doen. En het ligt er meestal maar net aan hoe de stemming van de ambtenaar is, erlke antwoorden je geeft etc.
Go with the flow, laat gebeuren wat er gebeurt en denk er later niet meer aan. Dan heb je er ook geen last van.
Ik had ook mijn lattop bij me.
Tijdens de controles moest ik wel de lattop en de camera uit de tassen halen en zichtbaar in een box leggen waarna ze door de rontgencontrole gingen.
Dit stond ook duidelijk op bordjes vermeld.
Dus gewoon doen wat ze vragen :wink:
Verder heb ik geen enkel probleem gehad.
Dit gold overigens voor het land in als voor het land uit gaan.
Pascal
Ik neem mijn laptop mee naar Florida ik wil alleen nog graag weten welke aansluiting ze gebruiken om via de modem te kunnen internetten (zijn het de zelfde moduliare stekkers als NL)
Ik heb natuurlijk ook draadloos maar op iedere kamer waar ik zit is aanluiting voor laptop hoef ik niet in de lounge te gaan zitten.
Dennis
Bedoel je modem of netwerk? De aansluitingen zijn in nederland en de USA voor beide in ieder geval hetzelfde.
Ik heb de afgelopen 3 weken voornamelijk via modem ge-internet. Dat ging gewoon met de telefoonkabel die ik uit NL heb meegenomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deh78
Maar als je een onbeveiligd draadloos netwerk ergens op kunt pikken .....
De meeste hotels waar je gratis internet hebt gaat via een netwerk op je kamer, de hotels hebben meestal de kabel, zolang jij dus maar een netwerk kaart in je laptop hebt.
En inderdaad het wireless is meestal in de loby, waar ze vaak ook gewoon een pc hebben staan voor de klanten.
Hoi allemaal,
Wij zijn Martijn en Mirjam. We gaan zondag aanstaande voor de eerste maal naar Florida. We hebben enkel de vliegreis en de auto geboekt, de motels/hotels boeken we als we er zijn.
Nu hebben we een vraag m.b.t. het meenemen van onze laptop. Veel van de motels/hotels hebben high speed internet op de kamer. Kunnen we met onze laptop zonder problemen inloggen op het internet via deze mogelijkheid? Graag jullie ervaringen en/of suggesties.
BVD
Martijn en Mirjam