En dan wil ik een supermarkt verbod voor vakkenvullers:D
Afdrukvoorbeeld
En dan wil ik een supermarkt verbod voor vakkenvullers:D
Een jetlag die erin hakt bij baby's??? OP die leeftijd is er niks makkelijkers dan ver op vakantie met ze is onze ervaring. Een paar jaar later wordt het iets lastiger maar kinderen stappen makkelijker over het tijdverschil heen dan volwassenen. Zeer duidelijk te merken dat je er geen enkele ervaring mee hebt.
Ik geef nog een laatste reactie. Ik ben zo opgevoed dat ik niemand overlast mag bezorgen. Dus geen harde radio's aan, niet klussen voor of na bepaalde tijden, geen harde geluiden maken op zondag in een christelijke gemeente enz enz. Rekening houden met je omgeving heet dat.
Ik snap best dat kinderen kunnen huilen maar het asociale vind ik reacties van enkele mensen die hier aangeven dat dat dan maar het probleem van die mensen is. En daar vind ik het respect ontbreken. Ik zou met het schaamrood op de kaken zitten als mijn kind de hele vlucht zou janken, dan zou ik niet zeggen: lak er aan en dat is hun probleem. Maar goed, zoals al eerder aangegeven kwestie van opvoeding.
De hele discussie is heeft niks met opvoeding te maken.
Maar met het feit of je zelf kinderen hebt of niet.
Zo klaar!!!
Ik en ook vele anderen hebben nooit gezegd dat wij er vrede mee hebben als ons kind huilt tijdens de vlucht, sterker nog de meeste hebben aangegeven dat zelf erger te vinden dan dat ze het vinden als een ander kind huilt.
Je bent alleen niet altijd bij machte om te zorgen dat het kind meteen weer stopt met huilen omdat huilen heel veel oorzaken kan hebben bij kleine kinderen en ze je nog niet kunnen vertellen wat ze dwars zit.
En ik denk dat velen van ons ook opgevoed zijn met dat je moet proberen andere niet tot last te zijn en die baby waar sommige dan problemen mee hebben, tja die moet nog opgevoed worden en dat huilen hoort daarbij. :D
Zo, best wel een discussie.
Reis altijd alleen, heb niets met kinderen, heb ze daarom ook niet, maar irriteer me er niet aan als kinderen huilen, dat hoort er nu eenmaal bij. Net zoals mensen die stinken, te zwaar zijn (zoals ik zelf ook overigens) of aan stoelen trekken. Maar ja, je wil allemaal van A naar B, dan is het zaak om elkaar te respecteren en rekening met elkaar te houden. Helaas houdt niet iedereen zich daaraan, maar het merendeel wel. Ik geef me er altijd aan over dat ik nu eenmaal een tijdje in dat ding zit, en maak het mezelf zo makkelijk mogelijk, muziekje op, makkelijk zittende kleding, etc.etc. En de rit gewoon uitzitten. Je gaat op vakantie!! Lekker toch! Laat me door dit soort dingen niet uit het veld slaan hoor. Op de terugweg overigens ook niet, je gaat lekker weer naar huis, top toch? Heb zelf een chronische huidaandoening waardoor lang zitten soms gevoelig is, daarom boek ik altijd plekje aan het gangpad, kan ik lopen of opstaan wanneer ik wil.
En wat is de duur van zo'n vlucht nu eenmaal op het totaalplaatje van je leven?
Net aangekomen in Florida en de kinderen hebben zich uitstekend gehouden. Wij hebben altijd de gewoonte om als laatste het vliegtuig te verlaten, en er kwamen meerdere medepassagiers bij het verlaten van het vliegtuig een praatje maken. En de kleine man een aai over zijn bol geven omdat hij het zou goed had gedaan.
Er waren ongeveer 8 kinderen aan boord, waarvan er eentje best heeft gehuild. Er zullen vast mensen zijn geweest die het vervelend vonden, maar dat viel mij niet op. Ik vond het eerder vervelend voor de moeder. Natuurlijk wilt zij ook niemand tot last zijn, maar zelf heeft ze nog de minst plezierige reis ( op het kind na).
IK denk er ook zo over.
Ik heb twee dochters van 5 en 8 en we hebben expres gewacht met op reis gaan naar verre locaties.
Voor je kind hoef je het niet te doen want die merkt er toch niets van en heeft er eerder last van dan dat ze het leuker zo hebben dan ergens om de hoek.
Je zal maar net achter een baby zitten wat 6 uur lang huilt(heb iets soort gelijks meegemaakt), dan word je echt langzaam gek.
Natuurlijk is het ook erg voor de ouders maar die hebben er voor gekozen, de baby en ik niet.
Verder maakt natuurlijk ieder zijn eigen keus.
Misschien een baby hoekje maken in het vliegtuig(geluidsdicht) ,kunnen ze lekker bij elkaar zitten :)
Hoezo de kinderen merken er niets van :confused:
Tuurlijk merkt een kind er wel wat van en bij een kind tekent dat ook meteen aan zijn reactie. Je kan ook aan een baby zien of hij/zij het naar haar zin heeft en geniet van iets.
Ze onthouden het misschien niet bewust maar ze genieten er echt wel van, maar ja, wat kun je er van zeggen als je er geen ervaring mee hebt :D
De jongste van ons wordt binnenkort 3 jaar oud en vraagt bijna elke dag of we al naar Disney gaan en geeft ook al aan in welke attracties hij wel wil en in welke niet. Ook verheugd hij zich alweer op het vliegen en de filmpjes die hij dan kan kijken op de achterkant van de stoel.
Tja, vorige keer dat we vlogen was hij net 2.
Dus peuters onthouden het al wel maar kunnen ook wel eens dwars zijn en huilen in een vliegtuig, op een verjaardag of waar dan ook .....