weet iemand of ze de winterjassen ook in de zomer verkopen. bij de outlets is er altijd zo weinig winterkleding te vinden in juli-augustus.
Afdrukvoorbeeld
weet iemand of ze de winterjassen ook in de zomer verkopen. bij de outlets is er altijd zo weinig winterkleding te vinden in juli-augustus.
Ja... Raar hé???
Ik vind dit niet zo raar want the locals hebben in feite GEEN winterjas nodig ( toch niet zoals onze dikke donsjassen etc)alleen een iets dikker jasje
Saskia hier zijn wij ook de laatste 2 jaar goed geslaagd. Vaak al aanbiedingen en als je de bon thuis op internet ook nog even invult dan krijg je bij de volgende aankoop ook nog eens 25% korting op alles. Dus ook korting op korting.
Dan met merkkleding, tja wie doet je wat. :-)
Old Navy, de amerikaanse versie van Zeeman is ook goedkoop, niet dat ik er ooit iets gekocht heb, maar ben daar wel eens gaan kijken op aanraden van een forumlid hiero
Mijn man en dochter kopen graag en vaak bij Old Navy.
Ik vind Old Navy niet te vergelijken met Zeeman.
Wij zijn vandaag teruggekomen uit Florida en wow....wat heb ik weer veel gekocht! Ik schrok er zelf van hahaO:)O:)O:)
Ik heb bij diverse winkels kleding gekocht. Uiteraard bij Macy's :) Ook bij Bealls en bij Kohl's. JC Penny ook niet overgeslagen....oh ja en bij Sears ook goed geslaagd.
Vorige week zijn we naar Ellington Outlet geweest. Dat was ook erg leuk. Heb bij DKNY, Tommy en Guess geshopt :)
Mijn vriend had niet echt de behoefte om kleding te kopen, nouja had ik tenminste nog meer ruimte in de koffer haha. Omdat hij braaf met mij ging winkelen heb ik wel een mooie Tommy zonnebril voor hem gekocht.