@Sjoerd:
En van wie is die debitcard dan wel??
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
@Sjoerd:
En van wie is die debitcard dan wel??
Knaapje
@verwijderd:
Typisch antwoord van iemand, die de marketing/customerservice training gedaan heeft.
Ze begrijpen alles en helpen je graag maar je komt met het antwoord niet verder.
Het script voor het antwoord staat gewoon onder een toetsencombinatie geprogrammeerd.
Knaapje
Zojuist terug uit Florida en diverse malen bij de Walmart gepind met mijn Maestro (ABN Amro wereldpas). En natuurlijk $100 cashback gevraagd. Dat was in ons eigen Sebring. Het lijkt erop dat het per vestiging scheelt.
Ook wij hebben zojuist probleemloos onze boodschappen betaald bij Walmart (Cypress Parkway in Kissimmee) met een debitcard (Rabo wereldpas en ING). Ook cash back ging prima. Publix (Cypress Parkway Kisssimmee) gisteren ging ook goed.
@Knaapje: Ik gebruik meestal mijn ASN-pas. Die heeft lagere tarieven(geen koersopslag) dan mijn ING-pas
Ook ik kan melden dat we tot nu toe geen problemen hebben gehad met onze pinpas van de ING. Ik heb deze diverse keren gebruikt bij de Wallmart (west vine street) en target. Bij beide ook cash back terug gehad. Zelfs bij de tankstations van 7-leven hebben we er mee getankt. Geen enkel probleem tot nu toe.
Ik wil even melden dat in de supermarktsen en tankstations waar we afgelopen november niet konden pinnen met onze NL bankpas het nu wel weer mogelijk is. WalMart aan de US27 (Clermont), Publix, Supertarget US192-west en ook Racetrac (192-west) geen problemen meer. Ook cashback geen probleem. Het lijkt er op dat de problemen van tijdeijke aard zijn geweest.
Publix en Walmart wisten we al (van de laatste vakantie), maar het is goed om te horen dat Racetrac ook weer "om" is.
Ik hoop dat ik mijn vraag hier thuis hoort. Er wordt veel gepraat over een cash back programma. Ik vraag me af wat dat is. Volgend jaar ga ik naar Florida en ga voor het eerst een debitcard aanvragen (bij GWK). Ik ben erg benieuwd wat het cash back programma is aangezien het voordeliger is als ik het goed begrijp.
Cashback is, zoals de naam al doet vermoeden "geld terug", en komt kort gezegd hier op neer;
Je doet je boodschappen (o.a. bij Walmart of Publix), rekent af met je debitcard (pinpas/bankpas) en vraagt dan om cashback, bijv. 50 dollar.
Je krijgt dan 50 dollar contant van de cassiere in het handje, en het geheel (de $50,- + de kosten van je boodschappen) wordt verrekend via je bankrekening, tegen de dollar middenkoers van dat moment.
Dus zonder commissie of wisselkosten, of kosten van pinnen bij de ATM, en dat maakt het zo'n beetje de goedkoopste optie om aan cash dollars te komen.