Pff, wat een gedoe!
Had eigenlijk van Apple wel een helppagina verwacht, zij stoppen er immers mee.
En ik zal vast niet de enige zijn die hiermee worstelt.
Afdrukvoorbeeld
Pff, wat een gedoe!
Had eigenlijk van Apple wel een helppagina verwacht, zij stoppen er immers mee.
En ik zal vast niet de enige zijn die hiermee worstelt.
Om je even op weg te helpen heb ik even gezocht op een handleiding voor het uploaden naar een andere hosting bedrijf dan MobileMe: http://www.mihosnet.nl/nl/klantenser...met-apple-iweb
Bij stap 2 vul je de gegevens in van bijvoorbeeld je provider, wat die gegevens zijn, hoeveel ruimte je hebt, etc, is afhankelijk van je provider. De website van je provider zal dit allemaal hebben staan. Nadat je deze gegevens hebt opgezocht, kun je de andere stappen doorlopen. Ik heb geen idee hoe groot je website is, maar als je veel foto's heb staan, dan kan de ruimte wel eens te beperkt zijn. Zo geeft Ziggo voor het goedkoopste abonnement maar 25 MB.
Ik begrijp dat het veel werk lijkt, zeker als je het niet allemaal begrijpt, maar met wat hulp kom je er denk ik wel.
Ik ga het bekijken, bedankt!
Enne met provider, bedoel je mijn internet provider neem ik aan?
Inderdaad je internet provider.
Ben al weer heel lang bezig geweest. Het exporteren en daarna importeren lukt niet. Krijg maar een paar posts in een map. Als ik het dan importeer in wordpress stta er nog maar de helft van de text in en helemaal geen foto's.
Heb gechat met de host en dit is de enige manier volgens hun(via RSS)
Ben nu aan het kopieeren en plakken geslagen. Zo lukt het in ieder geval wel.
Maar is wel weer veel werk.
Jammer dat het zo lastig gaat allemaal. Heb je ook naar de optie gekeken om enkel alles als HTML te exporteren, en vervolgens als statische website ergens neer te zetten? Ik neem namelijk aan dat het gaat om je weblog uit 2010, en daar zul je vast geen nieuwe berichten meer op zetten.
Ben er nu klaar mee om nog andere dingen uit te proberen, dat heb ik de hele week al gedaan.
Kopieeren werkt, en ga daar nu mee verder.
Bedankt voor het meedenken=D>
Op dit moment kom ik het Blogger dashboard niet op, ook niet als ik het via mijn blog probeer. Heeft iemand anders hier ook last van:?:
hier werkt alles normaal, in oude en nieuwe modus.