Re: Iemand ervaring met Air Berlin (transantlantische vlucht dan he)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nurdi
zo lastminute...!
D'r zijn ook niet zoveel andere rechtstreekse vluchten. Maar waarom wil je perse rechtstreeks vliegen? Ennne..... wat betaal je voor het airberlin ticket? Gokje 488 euro? Terwijl je in september met Delta voor 369 euro van Brussel naar Miami vliegt......met een overstapje in Atlanta. Dat dan weer wel, natuurlijk....:-k
Bedankt voor je reactie!
Maar waarom zou iemand kiezen voor overstappen als je rechtsreeks kunt? (tenzij je natuurlijk 24 uur moet vliegen, dan lijkt het me juist weer lekker, een tussenstop).
Gaat het alleen om het geld of is Delta zo goed? Kun je me meer over Delta vertellen? oF BEN JE VAN DELTA ;-)
Tussenstop heeft echt het grote voordeel dat je al het papierwerk (dwz douaneformaliteiten) tijdens je tussenstop kan doen. Omdat dit toch al gauw 1-2 uur in beslag neemt bij een gemiddelde US douane is dit een nuttige tijdsbesteding tijdens een tussenstop en loop je in Miami zo naar buiten... Dit is zoveel tijdwinst dat het eigenlijk niet meer uitmaakt of je rechtstreeks of via een tussenstop vliegt.
Delta is een goede maatschappij met goede service en fijne vliegtuigen met goede ruimte en meestal je eigen entertainment system in de stoel. Vaak is vliegen met tussenlanding goedkoper, soms zelfs véél goedkoper. En je kan tijdens de tussenstop mooi alle douane en immigratie formaliteiten afhandelen zodat je op je eindbestemming zo naar buiten kan lopen. Wel zo fijn.....
:cool:
Citaat:
Omdat dit toch al gauw 1-2 uur in beslag neemt
Komop, niet overdrijven he, heb er nog nooit langer dan 30-45 minuten over moeten doen om door de immigrations/customs heen te kome, tuurlijk lijkt het een eeuwigheid als je daar staat te wachten.
Nou ik wel hoor... en dat was niet slechts 1 ervaring... ben nu 4x in de USA geweest en 4x heeft het minimaal een uur geduurd...
Heb zelf eens 75 minuten in de rij gestaan op Orlando, dus het gebeurt zeker wel....
:cool:
Dan zijn jullie misschien net op piekmomenten aangekomen ofzo. De 10+ keren dat ik naar Florida vloog (Orlando en Miami) was het nooit langer dan een uur. Je doet er wel verstandig aan om zodra je vliegtuig dan ook aan de jetway staat naar buiten te crossen en te zorgen dat je voor jouw 350 medereizigers in de rij staat :)
Citaat:
nurdi
Kun je me meer over Delta vertellen?
Kijk voor Delta in het bestaande topic. Hier vind je zeker info.
Enne.... sommige grapjes zijn niet leuk, zeker niet als je ze met hoofdletters schrijft en helemaal niet als je er dan een smiley achter zet. Je vragen worden hier serieus en naar eer en geweten beantwoord, maar er wordt ook van je verwacht dat je gebruik maakt van de bestaande informatie.
Citaat:
Bambino
Dan zijn jullie misschien net op piekmomenten aangekomen ofzo. De 10+ keren dat ik naar Florida vloog (Orlando en Miami) was het nooit langer dan een uur. Je doet er wel verstandig aan om zodra je vliegtuig dan ook aan de jetway staat naar buiten te crossen en te zorgen dat je voor jouw 350 medereizigers in de rij staat :)
Misschien is dit dan mijn probleem... dat 'crossen' gaat niet zo makkelijk als je (vermoeide) kleine kids bij je hebt....