Ook ik ben aan het kijken op deze site, voor goedkope vluchten, auto en hotels.
Ik zie nergens staan dat ze lid zijn van een garantie fonds (ned. ANVR)
Hoe heet dat in het duits, of bestaat dat in duitsland niet?
groeten Sylvia
Afdrukvoorbeeld
Ook ik ben aan het kijken op deze site, voor goedkope vluchten, auto en hotels.
Ik zie nergens staan dat ze lid zijn van een garantie fonds (ned. ANVR)
Hoe heet dat in het duits, of bestaat dat in duitsland niet?
groeten Sylvia
Zie hier: http://www.usareisen.de/flamingo/impressum.htm
Ze zijn lid van DRV:
http://www.usareisen.de/images/logos/drv_logo_neu.jpg
Maar of dat verder iets inhoud?
Ik ben vorig weekend nog even in Orlando geweest en had 2 dagen een auto nodig. Een Alamo economy geboekt bij USAreisen (Super Inklusiv PLUS) met speciale korting voor €59. Daarvoor kreeg ik wel een free upgrade naar Intermediate. Bij ophalen kreeg ik een Pontiac Vibe, maar er brandde een lampje op het dashboard en de tank zat maar voor 2/3 vol. Terug naar binnen en ik kreeg een Toyota Rav4 mee, zonder bijbetaling. Alleen al de volle tank was al bijna €59 waard....
Ik wil via de usareisen.de site bij Alamo, Atlanta Airport, de Equinox (of ander gelijkwaardig model) huren van 06 oktober t/m 28 oktober.
Nu lees ik dus dat je hierop EN 3 %online korting krijgt en nog eens 6% vroegboekkorting krijgt. Dit moet ik dan wel voor 31-03-2008 doen.
Zijn er mensen die NA deze vroegboek kortings-actie(dus na 01-04) ook een auto hebben gehuurd via usareisen.de bij Alamo, maar WEL een leuke korting hebben gekregen?
De voorwaarden lijken me erg duidelijk. Dus waarom zou je dan nog vroegboek korting krijgen als je na die periode boekt?
Vind het een beetje een rare vraag :)
jaja.... Wellicht heb ik mijn vraag verkeerd gesteld! :-D
Ik bedoelde dus...
Hebben er mensen hier ervaring met usareisen.de wat betreft kortingen die worden gegeven NA de vroegboek- korting t/m 31-03. Ofwel, na deze datum is er absoluut geen sprake meer van een extra korting tot aanstaande Winter??
Ik zal in het vervolg goed nadenken over de formuleringen van mn vragen...](*,)
USAReisen heeft meestal 2 kortings-periodes. In het voorjaar en in het najaar.
Daar tussenin hebben ze meestal geen vroegboek-korting.
Zo'n rare vraag vind ik het niet. Ze hadden bij USA Reisen voor de winter 2007/2008 een vroegboekkorting als je uiterlijk 31-10-2007 boekte. Die datum heb ik voorbij laten gaan (dom!), maar toen ik vorige week boekte hadden ze een andere aktiekorting: € 20 sofort-rabbatt!! Voor 11 dagen autohuur komt dat in mijn geval neer op zo'n 6% korting.
Iets minder dan die 10% vroegboekkorting, maar beter dan niets.
En heb je maar een week of enkele dagen een auto die minder dan € 200 kost, dan is het zelfs meer dan 10%.
Voor de zomer ga ik trouwens wel uiterlijk 31-03 boeken, op drie weken autohuur is 10% toch wel een behoorlijk bedrag. En of ze nog een andere korting geven dan ... ik weet het niet, heb helaas geen glazen bol.
Je hebt helemaal gelijk:
Nou ja, als ik voor net geen 170 eurootjes per week een EQ-klasse kan huren hoor je mij niet klagen.Citaat:
Bei Anmietung in Florida
10% bei Buchung der Kategorie DM
7% bei Buchung der Kategorie LX
6% bei Buchung der Kategorie EC,CC,C4,EQ,FW und LM
5% bei Buchung aller anderen Kategorien