Ik heb de laatste 2 vakanties via hun een sim geregeld. Werkt erg goed en zijn heel behulpzaam.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb de laatste 2 vakanties via hun een sim geregeld. Werkt erg goed en zijn heel behulpzaam.
Ik heb een AT&T en een H2O simcard gehad. Beide werkte zeer goed.
@Ebelix: Heb je die gebruikt in een Nederlandse iPhone en werkte dat ook over 3G?.
We hebben 2 sim kaarten genomen. 1 voor in een Iphone 4 die in Amerika is gekocht maar met een nederlande sim werkt. De andere sim is een Iphone 3GS gegaan. Allebei werkte ze op 3g nadat we een file van Mrsim hadden geinstalleerd. Deze file sturen ze per email door. Bij terugkomst in Nederland de file verwijderd en werkten ze weer met de nederlandse sim op 3G. Gedurende de gehele vakantie van 4 weken veel plezier aan gehad.
Een goed artikel om tot het juiste besluit te komen: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2414494,00.asp
Ik heb gewoon via Ebay in Amerika een nieuwe AT&T Red Pocket sim besteld voor een paar euro incl. verzendkosten. Het is dan een kwestie van een paar dagen voor je vertrek je kaart activeren, opwaarderen met het gewenste pakket en klaar is Kees.
Werkt het opwaarderen en activeren ook met een europeese credit card?
Ik weet dat het in ieder geval kan via Paypal. Gebruik van creditcard kan eventueel bevraagd worden via www.goredpocket.com.