Volgens mij is de dag na kerst een van de drukste winkeldagen in de VS, het is namelijk de dag die de Amerikaantjes traditioneel gebruiken om hun overbodige kerstcadeau's terug te brengen cq te ruilen.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Volgens mij is de dag na kerst een van de drukste winkeldagen in de VS, het is namelijk de dag die de Amerikaantjes traditioneel gebruiken om hun overbodige kerstcadeau's terug te brengen cq te ruilen.
Eric
als je een leuk restaurant wilt probeer Tu-Tu Tango direct op International Drive.
Dit is niet je "gewone" restaurant. Ze doen hier alleen appetizers die je dan deelt met de anderen aan je tafel.
Er zijn meestal ook belly dancers, en artiesten die schilderen etc. de muren hangen vol met art en ieder schilderijtje etc is te koop
ik vindt het fantastisch. Als je Disney World wilt op kerst dag zou ik nu maar kaarten online kopen (als ze er nog zijn) ik werk voor disney en ik kan op die dag niet eens naar het park.
Als je het park in wilt met kerst en oud en nieuw moet je je tickets (kaarten) NU kopen, paar jaar geleden naar de Magic Kingdom gereden op kerstdag, waren daar tussen 10:15 en 10:30 en park volledig uitverkocht.
Het zal wel aan mij liggen, maar men gaat gewoon door met de kaartverkoop, het maakt niets uit waar je het kaartje koopt.
Ik kan (bijv.) in het TTC een kaartje kopen en daarmee MGM naar binnengaan...
Wel is het zo, dat ze vaak op kerstdag rond 11:00 uur al Maximum capacity zitten. maar dat zegt niets over de kaartverkoop.
PS.
Watvoor Maingate heb jij... een blauwe???
Die kun je toch helemaal niet gebruiken op Christmas day???
precies kaartverkoop gaat door als je naar een ander park wilt. Je wordt geadviseerd dat het park op capacity zit, wat doe je dan? of je switched naar een ander park of that's it!!
mijn vriendin krijg tblauw (zij werkt bij de GF) ik zilver
Beste forum leden.
Wij komen de 23 december aan in Kissimee.
En het lijkt ons toch wel leuk om met onze 2 kids nog ergens lekker te kunnen eten met de kerst. Zou het mogelijk zijn om vanuit nederland ergens wat te bespreken ? Of is er iemand die daar eerder geweest is en een leuk restaurant weet om met de kerst te eten Zo mogelijk natuurlijk.
Wij hebben namelijk geen idee hoe de Amerikanen hun kerst doorbrengen, Buiten de deur in restaurants of meer in huiselijke kring. Vandaar deze vraag.
Bij voorbaat dank Rob en Alice van Dijk
De meeste Amerikanen (uitzonderingen daargelaten) zitten met kerst gewoon in korte broek en zo in een restaurant.
Ja, en welk restaurant wil je? Waar houden jullie van, en wat mag het kosten.
Iets héél aparts is The Melting Pot, een fonduerestaurant. Niet goedkoop maar wel iets speciaals. Met als dessert oa. aardbeien die je in de vloeibare chocolade kan dopen. mmmmmmmmmm. Kijk maar eens op hun site.
Eric
Echt? Zijn de Floridianen zo anders, dan hier, dan? Hier blijven de meeste Amerikanen toch echt wel thuis met Kerst en eten ham of kalkoen.
Het is echter wel aan te raden een restaurant van tevoren te boeken, ook omdat het aanbod minder is, dan op andere dagen, want niet ieder restaurant is op Kerstdag geopend.
Verder zou het inderdaad helpen om te lezen, wat jullie voorkeur heeft. Er zijn thema restaurants (zoals Medieval Times), buffet restaurants, chique restaurants etc.
Ik denk dat je in Florida op zo'n dag twee groepen Floridianen kunt onderscheiden:
De inwoners zelf, die waarschijnlijk Kerst traditioneel lekker thuis vieren en:
De toeristen, die in korte broek en hawaishirt het Rainforest cafe onveilig maken.
Eric