gewoon maar je printje een aantal keer kopiëren..
Afdrukvoorbeeld
gewoon maar je printje een aantal keer kopiëren..
We hebben vandaag bij McDonalds gegeten in Orlando en kregen de volgende kortingscode voor Sea world en Bush Gardens.
De code is McDonalds2011
Het geeft $20,00 korting voor een single-day ticket. Kopen moet voor 31 mei 2011 en de kaartjes zijn geldig tot 31 augustus 2011.
De sites zijn: BushGardensTampaBay.com en SeaWorldOrlando.com
Ik hoop dat sommige hier gebruik van kunnen maken
Supertip Rickie, een geluk dat we nog even gewacht hebben met het kopen van onze tickets voor juli!Citaat:
Ik hoop dat sommige hier gebruik van kunnen maken
Bedankt!
iverson
Ik wil ook voor Busch Gardens, Seaworld & Aquatica zo'n length to stay - ticket boeken.
Maar wat houdt dat nu precies in; hoelang is dat nu precies geldig? Als ik dan maandags naar Seaworld ga, dan zou ik er dinsdagavond dus wel weer heen mogen?
Ik kom op 104 dollar per persoon uit, niet gek!
14 dagen vanaf het eerste bezoek. En onbeperkt aantal bezoeken.
Ook van ons erg bedankt voor deze tip,we hebben er dankbaar gebruik van gemaakt.
Sluit mij bij mijn voorganger aan. Het scheelt maar een paar dollar per ticket en als je (net als mij) dat risico niet wil nemen, kun je het beter niet doen. Die paar dollar kun je vast wel leiden, zeker met de huidige koers. ;-)
Ik wil ook deze tickets online bestellen, maar ben even in twijfel over het volgende....
Mijn schoonzoon is veteraan, heeft o.a. in Bosnie gezeten, en heeft een zgn. veteranenpas.
Zou hij met zijn gezinnetje in aanmerking komen voor militaire korting?
Ik hoop dat iemand hier duidelijkheid in kan scheppen.
Bij voorbaat mijn dank.