Re: Foto's DC ook op schijf?
Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ? Ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat was. Zoals ik al aangaf, op zich vind ik 60 dollar prima voor een paar foto's. Maar als ik met mijn eigen camera misschien wel 100 foto's kan maken, waarvan de helft best aardig zijn, vind ik dat ook wel een overweging ...
Maar ja, als de afstand bijvoorbeeld zodanig is, dat het onwaarschijnlijk is dat ik veel mooie foto's krijg, of bijvoorbeeld maximaal 3, dan koop ik liever 3 extreem goede foto's van Discovery zelf natuurlijk :grin: ! Lastig .... :-?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ?
Ja deze is goed overbrugbaar. Als je een camera heb met voldoende zoombereik, moet je zelfs heel mooie foto's kunnen nemen. Je mag met je camera aan de rand vh water komen ( niet erin). Op de rotsen kun je een mooi plekje uitzoeken, om foto's te schieten.
Tipje als je dit wilt doen ga dan alvast van te voren "oefenen". Zo krijg je een indruk wat ze gaan doen met de dolfijnen. Aan het einde van iedere zwembeurt, doen de dolfijnen nog enkele spectaculaire sprongen. Die zijn zeker de moeite waard om vast te leggen.
Daar dit snelle beelden ( voor je camera) zijn = het aan te raden om meerdere sessies te volgen.
Vergeet echter niet te genieten van all het mooie op het park. Op verschillende plekken worden op het park foto's genomen. Zo ook bij de rays, als ze aan het voederen zijn. Je mag deze vissen dan zelf gaan voeren. En zelf voeren betekend geen foto's maken...........:lol:
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Groet, Pascal
je kunt inderdaad heel goed zelf vanaf de kant foto's of video maken.
Alleen moet je oppassen dat je niet wordt weg gestuurd.
Dennis mocht daar eerst staan van de ene trainer en daarna moest hij weg van de andere en even later probeerde hij het weer en toen mocht het weer wel???
Maar Dennis heeft dus bijna alles gewoon gefilmt omdat je niet beide te gelijk kan doen.
Vandaar mijn keuze voor de gekochte foto's ;).
De kunstjes op het einde was erbij ons niet bij!
wel hebben we vaker de dolfijnen mogen aaien als anders omdat we met minder in een groepje zaten.
Dat vond ik niet echt heel erg :-P;).
Als je zelf later op de dag gaat zwemmen met ze kan je inderdaad zelf van te voren kijken hoe ze erbij staan in het water en zo....
Dan heb je een idee hoe het er aan toe gaat.
Veel plezier......maar dat gaat zeker lukken.
Het park is zeker heel mooi en zo maar helaas was het bij ons toen echt te koud, wat erg jammer was.
Dat vind ik van de gehele vakantie het aller ergste, dat het eigenlijk te slecht weer was die dag.
Maar ja dat heb je niet in de hand en dat is maar goed ook, toch;)
gr. Monique
Welke datum zijn jullie geweest Monique, dat het te koud was? En hoe koud was het? Het water, was dat ook te koud? Ik las op de site van DC dat het water in het dolfijnenbasin tussen de 22 en 25 graden is. Ik vind dat best een verschil, 22 is net wat fris, 25 is lekker.
groetjes, Renée
Hoi reneefrankrijk,
Wij zijn op 28 november geweest en helaas hadden wij de eerste paar dagen tot vrijdag wat minder goed weer en het was best fris.
Maar omdat toen wij in DC waren geen zon was en zo nu en dan wat regendruppels was het ons (misschien niet voor jullie) net wat te koud.
Je wordt niet opgewarmt door de zon als je uit het water komt.
Plus hadden wij z'n wetsuite aan en misschien was het daarom wel wat kouder??
Had er nog nooit een gedragen dus daar heb ik geen idee van, mij lijkt dan dat je het warmer moet hebben gezien je toch iets aanhebt 8-[
Maar zoals ik al schreef....in het ene bassin was het warmer het water maarr als je er dan uitkwam....brrrr koud was het dan.
Geen idee hoeveel graden het buiten was......
Heb ik zo je vraag wat beantwoord??
gr. Monique