In de parkeergarage staan her en der verlaten karretjes ... neem er altijd een mee als ik iemand moet ophalen. Voor wie die 4 dollar teveel vindt.:-?
Afdrukvoorbeeld
In de parkeergarage staan her en der verlaten karretjes ... neem er altijd een mee als ik iemand moet ophalen. Voor wie die 4 dollar teveel vindt.:-?
wij komen met een binnenlandse vlucht aan in Orlando vanuit Memphis om half 8 s`avonds, en onze vertrektijd daar ligt net niet gunstig om iets op het vliegveld in Memphis te eten
dus willen dan eerst wat eten voordat we naar ons hotel gaan in Kissimmee
anders word het zo laat en vrees dat we dan al wel behoorlijke honger hebben
Nu probeer ik steeds een beeld voor met te trekken waar we dan zouden kunnen eten
als je vanaf de gate naar de monorail loopt om naar bagage claim te gaan
zitten daar eetgelegenheden dat weet ik
MAAR .. als je eenmaal je koffers heb gehaald(wat ik natuurlijk wel eerst wil doen) staat me alleen het beeld voor naar de rental cars, en heb ik geen enkel idee of je daar nog ergens een kant op kan waar je iets kan eten ..ik krijg het gewoon niet voor de geest ..(waarschijnlijk slaapwandel ik dat stuk normaal dan hihi)
Dan moet je weer naar boven, naar Departures, daar zitten de eettentjes.
Is het niet handiger om onderweg naar je hotel wat te eten,je koffers kunnen gewoon in de auto blijven,met een binnenlandse vlucht ben je zo weg van het vliegveld.
Het valt mij op dat een enorme hoop voorzieningen op het vliegveld om 9 uur 's avonds dicht gaat. Geldt dat dan niet voor de food court?
ah, niet goed gelezen, ik dacht dat ze om half acht uit Memphis vertrokken. Ik ben regelmatig op de meest onmogelijke tijden in Orlando op de airport geweest. Alsof de boel met kranten is dichtgeplakt.
we komen idd om half 8 aan in Orlando
en vertrekken dus om half 5 met delta vanuit Memphis
dus das erg vroeg voor de warme maaltijd
ik wil proberen maar zo laat mogelijk een lunch te doen in de Memphis dierentuin,voor we naar het vliegveld gaan
zodat we bij aankomst in orlando,onderweg naar het hotel kunnen eten
of een take away bij Outback kunnen meepikken
mocht die late lunch mislukken, eten we eerst op MCO
dat de foodcounters op MCO om 9pm sluiten Koen,daar zou je wel eens groot gelijk in kunnen hebben
want wij zijn tot nu toe elke keer om half 9 aangekomen,en dan zijn ze al fanatiek aan het opruimen
Je zou ook op MCO, voordat je je koffers, haalt iets kunnen eten. Daarna op je gemak naar de band om je koffers op te halen en dan naar de autohuur waar dan iedereen is vertrokken en jullie meteen aan de beurt zijn :-)
Hier mijn eerste eigen opgestarte forum bericht. Vorig jaar al fanatiek meegelezen en tips van het forum gehaald voor onze trip naar Inverness. Dit jaar ook weer lekker aan het meelezen voor onze trip naar Davenport. Omdat dit jaar de familie op andere dagen vliegt wil ik graag weten hoe het ophalen gaat op Orlando airport?
Waar kan ik parkeren?
Waar kunnen we afspreken? Moet een keer ophalen zonder huurauto en een keer ophalen met huurauto bij Alamo.
Wie o wie heeft er tips?
Alvast bedankt,
Linda
www.springbreakorlando2012.blogspot.com